Leugens. Allemaal leugens.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
School, vriendje, vriendinnetjes, sport.
Uiteraard even gekeken of iedereen je een waardig welkom heeft gegeven, super baas man!quote:
En de afgelopen 3 maand was je niet op school?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
School, vriendje, vriendinnetjes, sport.
[..]thanks
[..]
Neejoh, een dm is genoeg
Schoolquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En de afgelopen 3 maand was je niet op school?
Spijbelleef 😏😏😏😏quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En de afgelopen 3 maand was je niet op school?
Gelukkig zit ik nu even niet mobiel. Hoef ik die tering sneaky smileys niet te zienquote:
👊👇👆💦👅👅quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik nu even niet mobiel. Hoef ik die tering sneaky smileys niet te zien
Ik zie dat je een kritische jongen bent, mag ik vragen hoe jij tegen de Geerd religie staat? Ga je met ons, of ga je kritisch zijn jegens Geerd?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:09 schreef Cassius het volgende:
[..]
Bewijzen van al het voornoemde willen we zien.
Spanning en sensatie, zou bijna naar mijn mobiel switchenquote:
Maar van Geerd zijn toch al foto's?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zie dat je een kritische jongen bent, mag ik vragen hoe jij tegen de Geerd religie staat? Ga je met ons, of ga je kritisch zijn jegens Geerd?
En van iedereen van wie we foto's hebben kunnen we zeggen dat is een God?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar van Geerd zijn toch al foto's?
Van deze hebben we tenminste foto's, van die andere nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En van iedereen van wie we foto's hebben kunnen we zeggen dat is een God?
Het laatste, maar met een constructieve insteek.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zie dat je een kritische jongen bent, mag ik vragen hoe jij tegen de Geerd religie staat? Ga je met ons, of ga je kritisch zijn jegens Geerd?
🔪💣🔫👅💦💦quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Spanning en sensatie, zou bijna naar mijn mobiel switchen
Hoop het man, hoop het.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:11 schreef Cassius het volgende:
[..]
Het laatste, maar met een constructieve insteek.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:11 schreef renwan het volgende:
Je kan Geerd zijn bestaan moeilijk ontkennen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |