Mensen lezen geen lapo's.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Zagen jullie mn lapo niet. Ben op mobiel kan geen nieuwe deel openen
Pure skills man. Precies op het moment, dan laadt je mobiel 3 seconden en hopen dat je de laatste post hebt. Dat gebeurt dus altijd want PN is professioneel.quote:
Nee. Bij mij gaat het herladen en dan komt er geen nieuwe deelquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kan wel heb ik al zo vaak gedaan op mobiel
Je moet ook op de knop drukken onderaan!quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee. Bij mij gaat het herladen en dan komt er geen nieuwe deel
wonen je ouders zo dichtbij?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:33 schreef Geerd het volgende:
Ik heb biertjes gedronken met pa, dat was fijn rolade gegeten lekker.
NU even fapje machen douchen en in bed chillen
Op een stoelquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:33 schreef Geerd het volgende:
Waar moet ik op fappen? jullie mogen kiezen?
Stephen jamesquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:33 schreef Geerd het volgende:
Waar moet ik op fappen? jullie mogen kiezen?
IN jou wereld lijkt het 15 min, pa en ma waren hier om 12.00quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wonen je ouders zo dichtbij?
Je bent 15min weg geweest
Ik zag die deletion van mijn quote wel!!!quote:
Godverdomme pausquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, maar je FOK!t gewoon doorquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
IN jou wereld lijkt het 15 min, pa en ma waren hier om 12.00
FAIL!!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zag die deletion van mijn quote wel!!!
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Dat ging per abuis, excuseert u mij.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zag die deletion van mijn quote wel!!!
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |