Je hebt idd een mooie dag gekozen om een poezebeest te halenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is er 1x onderuit geweest in mijn bijzijn. Even in de gang gekeken en toen snel weer onder de bank
Maar langzaam komt t wel. Heeft de tijd even nodig. Ook t geknal vindt ie nu al niet leukz dus dat wordt morgen nog wat
Heb nu wel meer tijd om eraan te besteden ivm vakantie.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt idd een mooie dag gekozen om een poezebeest te halen
Wijn zuipen kun je ook thuisquote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb nu wel meer tijd om eraan te besteden ivm vakantie.
Plus ik raak nu niet bezopen en ga geen rare dingen doen
Vet, wij hebben er ook twee. Gek genoeg trekken ze zich niks aan van het geknal buiten. Wel handig dat je erbij kunt zijn, katten kunnen de tent ook in no-time afbreken.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb een kat
Al ligt ie al wel 2 uur onder de slaapbank boven
Dat kunnen ze zeker, deze is al 9 en erg rustig. Dus denk dat t met mm spullen wel goed komtquote:Op woensdag 30 december 2015 23:10 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Vet, wij hebben er ook twee. Gek genoeg trekken ze zich niks aan van het geknal buiten. Wel handig dat je erbij kunt zijn, katten kunnen de tent ook in no-time afbreken.
Thanks!quote:Op donderdag 31 december 2015 17:14 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen hier vast al het goeds voor 2016
Haha nop. Misschien een glaasje wijn thuis straks eens.quote:
Neh, ik trek de fles vlak na middernacht openquote:
Ik ben zó jaloers op jouquote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vanaf de Dominicaanse Republiek!
Terechtquote:
Ooh jemigquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Terecht
Hele week al zon, 27 graden![]()
Dus niet lekker met een cocktailtje aan het strand voor jullie? He bummer, moet ik dat maar voor jullie doenquote:
Nee, lekker met de verwarming aan, warme mok thee in de klauwen en gamenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus niet lekker met een cocktailtje aan het strand voor jullie? He bummer, moet ik dat maar voor jullie doen
hoe doe jij dat?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, lekker met de verwarming aan, warme mok thee in de klauwen en gamen
Misschien gebruikt 'ie z'n "joystick"quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe doe jij dat?
met bezette handen gamen?
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe doe jij dat?
Voor Football Manager heb je niet zoveel nodigquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe doe jij dat?
;iquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien gebruikt 'ie z'n "joystick"
Haha ja ik weet nog dat ik mijn penis eens een keer had opgemeten door een streepje op tafel te zetten, en dat jij toen kwam en mij uitlachte vanwege de geringe afstand en dat jij toen het streepje veel verder op tafel kon zetten, maar ik het laatst lachte omdat ik van de andere kant had gemeten.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor Football Manager heb je niet zoveel nodig
[..]
;i
Ja man, hij is zo groot, op het toetsenbord gaat 'ie van A tot Z. *checkt toetsenbord* wacht ff...
Goddommequote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha ja ik weet nog dat ik mijn penis eens een keer had opgemeten door een streepje op tafel te zetten, en dat jij toen kwam en mij uitlachte vanwege de geringe afstand en dat jij toen het streepje veel verder op tafel kon zetten, maar ik het laatst lachte omdat ik van de andere kant had gemeten.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha ja ik weet nog dat ik mijn penis eens een keer had opgemeten door een streepje op tafel te zetten, en dat jij toen kwam en mij uitlachte vanwege de geringe afstand en dat jij toen het streepje veel verder op tafel kon zetten, maar ik het laatst lachte omdat ik van de andere kant had gemeten.
Ook mooi gebutst of niet?quote:
jup, uit 1989quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |