Kijk jij dat programma?quote:
Ik vind het wel chill werk. Je zit lekker alleen zonder een baas die de hele dag in je nek loopt te hijgen. Jij bent de baas over de machine en jij beslist. Betaald ook nog eens goed. Enige nadeel is dat je bij een volcontinue bedrijf werkt, dus je bent soms met feestdagen de lul en nachtdiensten enzo. Maar goed, die dagen betalen dan ook nog eens stukken beter dan normale dagen/nachtenquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Raad je het mij aan trouwens om machinist te worden of is het saai?
Ik ben een rasechte FOK!er... Wat moet ik veel met vrienden, feestdagen etc?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill werk. Je zit lekker alleen zonder een baas die de hele dag in je nek loopt te hijgen. Jij bent de baas over de machine en jij beslist. Betaald ook nog eens goed. Enige nadeel is dat je bij een volcontinue bedrijf werkt, dus je bent soms met feestdagen de lul en nachtdiensten enzo. Maar goed, die dagen betalen dan ook nog eens stukken beter dan normale dagen/nachten
quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte FOK!er... Wat moet ik veel met vrienden, feestdagen etc?Ik vierde tweede kerstdag met een krentenbol... Vorigjaar. Het enige kutte lijkt me hoe je dat doet met drinken...
quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik drink nu m'n eerste glas rosé! Hopelijk ben ik nog wakker op het moment suprême!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |