Just married en dan een enorme sleep van lege 0,5-literblikjes en roséflessen achter de auto aanquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom moeten wij twee gewoon trouwen ik hou echt van je Roosjeroosjenegentienachtentachtig.
Dat is toch prachtigquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Just married en dan een enorme sleep van lege 0,5-literblikjes en roséflessen achter de auto aan
Van de AA?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Godver vanavond een vergadering kom ik daar lekker bezopen aan.
Oh van een kerk man, ik moet toch even scouten voor de Geerd religie en even kijken hoe we hem het beste kunnen opbouwen dus ga even kijken hoe de vijand het doet!quote:
Geerdismequote:Op dinsdag 15 december 2015 16:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh van een kerk man, ik moet toch even scouten voor de Geerd religie en even kijken hoe we hem het beste kunnen opbouwen dus ga even kijken hoe de vijand het doet!
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:57 schreef renwan het volgende:
Normaal was Geerd hier allang geweest maar zeker weten zit hij gewoon de spanning op te bouwen tot vanavond!
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Spannend! Ik ga straks wel douchen en ja dat duurt lang dus ben bang dat ik het ga missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |