Eens, ik zou willen zijn als de man uit je UI die heeft tenminste ballen denk ik, hij kijkt alsof hij op het punt staat alles op te geven.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:00 schreef Monopoly het volgende:
Morgenmiddag moet ik in de trein van Zwolle naar Groningen. Ik hoop dat Geerd mijn 1e klas kaartje komt scannen.
Ssht nu weet hij precies wie jij bent, want wie gaat er nou nog meer met de 1e klasquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:00 schreef Monopoly het volgende:
Morgenmiddag moet ik in de trein van Zwolle naar Groningen. Ik hoop dat Geerd mijn 1e klas kaartje komt scannen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ssht nu weet hij precies wie jij bent, want wie gaan er nou met de 1e klas
Krijg je daar ook een stijfje van?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Man man wat een klote redenatie, Geerd kent iedereen toch bij hart hij is onze God, hij kent ons allen al... Ik ga altijd eerste klas, dat geld gaat direct bij Geerd in de pocket zodat hij meer kan drinken.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Man man wat een klote redenatie, Geerd kent iedereen toch bij hart hij is onze God, hij kent ons allen al... Ik ga altijd eerste klas, dat geld gaat direct bij Geerd in de pocket zodat hij meer kan drinken.
Ik kan ook omroepen. Heb de sleutel tot de cabine en de omroeper.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Hij kan je zelfs omroepen als je op zijn traject zit.
Hij mag mijn water in bier komen veranderen in de 1e klas.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ssht nu weet hij precies wie jij bent, want wie gaat er nou nog meer met de 1e klas
Dat zal hij ook gewoon doen hoor... Ben je ook een HC?!quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan ook omroepen. Heb de sleutel tot de cabine en de omroeper.
[..]
Hij mag mijn water in bier komen veranderen in de 1e klas.
Enkel liefde, ik hoef alleen liefde voor Geerd. En af en toe knuffelen met Roosjeroosje1988quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een stijfje van?
En wat als Geerd meer dan liefde voelt?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Enkel liefde, ik hoef alleen liefde voor Geerd. En af en toe knuffelen met Roosjeroosje1988
Hij is mijn God, ik zal hem volgen tot mijn dood.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En wat als Geerd meer dan liefde voelt?
Nee, machinist. Bij een andere vervoerder, maar zowat iedereen binnen de spoorwereld heeft/krijgt via-via die sleutelsquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zal hij ook gewoon doen hoor... Ben je ook een HC?!
quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, machinist. Bij een andere vervoerder, maar zowat iedereen binnen de spoorwereld heeft/krijgt via-via die sleutels
ALLEMAAL SPOORKNORREN!!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]man man jij bent ook wel een baas van kaliber dan.
Ik zou machinist of Hc willen worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ALLEMAAL SPOORKNORREN!!!
Moet jij maar ook iets op de trein doen. railcatering ofzo
Raad je het mij aan trouwens om machinist te worden of is het saai?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, machinist. Bij een andere vervoerder, maar zowat iedereen binnen de spoorwereld heeft/krijgt via-via die sleutels
te kleine maat gekochtquote:
renwan is ontwaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |