Nou nou nou nou!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hou je bek man, jij hebt niets te zeggen hier.
Nou.. Eigenlijk..quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je mag er alleen even in (5 min) als je UI je daadwerkelijke jij bent, maar dat ben je sowieso niet dus helaas
Zit maar ongeveer 35 jaar tussen ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoorde dat werkman kauai heeft bezwangerd. Binnenkort pilsbaby opkomst.
Nee, ik sluit me vrijwillig aan. Ik hoorde en las hierover en voelde een warmte in me opkomen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeft Judas jou hierheen gebracht?
Ik ben momenteel bezig met dat tweede.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je moet eerst een gladiator of veel pils drinken, dan zul je Geerd zien dat hij liefde is dat hij ons alcohol zegent en dat hij weet hoe je moet leven!
Waarschijnlijk is dat warme ding maagzuurquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik sluit me vrijwillig aan. Ik hoorde en las hierover en voelde een warmte in me opkomen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat warme ding maagzuur
Jij hebt wel wat met zuur of niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat warme ding maagzuur
Heb eraan geliktquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb jij wel eens in de pens van een koe moeten voelen?
Zuurfetishquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:55 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met zuur of niet.
Ik hou van zuurquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:55 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met zuur of niet.
Jij verzuurd mijquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:56 schreef Cassius het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ben je het ook.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:56 schreef Cassius het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ben je het ook.
Sorry man de bier maakt me balddadig maar hij moet mensen die tot Geerd willen komen niet wegpesten.quote:
Wat saai, neutraal.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pech, PN&snowlion zijn de bases in mijn leven dus het wordt geneutraliseerd
Als jij Geerd eens het respect en de liefde geeft die hij verdiend en stopt met flirten...quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:54 schreef PausNicolaas het volgende:
SneeuwLeeuw wees eens lief als je die eigenschap bezit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |