Jon wie?quote:Op maandag 14 december 2015 23:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Templars bestonden toen nog niet.
En Jon Snow al helemaal niet
Iets van Game Of Thrones vertelde google me zojuistquote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Moet ik hier academisch voor geleerd hebben?
You know nothing Sneeuw-Leeuwquote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Moet ik hier academisch voor geleerd hebben?
Oh, nooit gekeken. Vriend van mij heeft me verteld waar het boek overging vieze rotzooi.quote:Op maandag 14 december 2015 23:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Iets van Game Of Thrones vertelde google me zojuist
Het gaat toch over penissen? Dat weet ik tenminste van South Parkquote:Op maandag 14 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh, nooit gekeken. Vriend van mij heeft me verteld waar het boek overging vieze rotzooi.
Iedereen gaat dood.quote:Op maandag 14 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh, nooit gekeken. Vriend van mij heeft me verteld waar het boek overging vieze rotzooi.
Uiteindelijk iedereen ja.quote:
Ik ken het wel, kijk het alleen niet. Stomme fantasy zooi, LOTR vond ik ook al zo kutquote:Op maandag 14 december 2015 23:32 schreef PausNicolaas het volgende:
Jeetje jongens kom op zeg
GoT!!!!!!! Wie kent het niet.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:32 schreef PausNicolaas het volgende:
Jeetje jongens kom op zeg
GoT!!!!!!! Wie kent het niet.
The End......quote:
Dit.quote:Op maandag 14 december 2015 23:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ken het wel, kijk het alleen niet. Stomme fantasy zooi, LOTR vond ik ook al zo kut
Ik had met een ex van me toen een afspraak, ik kijk alle LOTR films en zij alle Star Wars. Win voor mij natuurlijk, echter heeft zij ze nooit alle 6 gezien en ik die 3 kutfilms welquote:Op maandag 14 december 2015 23:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Een paar lieden moeten gegeseld worden want LOTR/GoT ontkenning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
However, there is one thing Martin has done that no other author has been able to do: kill the longrunning High Fantasy series. According to some friends of mine in publishing (and some amusingly on-the-nose remarks by Caleb Carr in an NPR interview), Martin's inability to deliver a book on time, combined with his awful relationship with his publisher means that literary agents are no longer accepting manuscripts for high fantasy series--even from recognized authors. Apparently, Martin is so bad at structuring that he actually pre-emptively ruined books by other authors. Perhaps it is true what they say about silver linings . . .quote:Op maandag 14 december 2015 23:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Het gaat toch over penissen? Dat weet ik tenminste van South Park
Hier wordt het even mooi samengevat. Tevens BAZENFILMquote:Op maandag 14 december 2015 23:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Een paar lieden moeten gegeseld worden want LOTR/GoT ontkenning
Dat is gelijk de weersverwachting van dit moment.quote:Op maandag 14 december 2015 23:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
een winter die zal komen, maar nooit komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |