En ik heb het niet eens gevierdquote:Op maandag 14 december 2015 23:46 schreef renwan het volgende:
Cassius zit hier gewoon al 10 jaar
Kom ik met mijn 9
Bij 10 jaar begin ik mijn eigen SC, in samenwerking met Geerd natuurlijkquote:
Bwhahahaquote:Op maandag 14 december 2015 23:48 schreef Cassius het volgende:
[..]
Verplichte literatuur: http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachel
Nou nee want dan ben jij op de kinderen aan het letten terwijl ik carrière maak en een minnaar hebquote:Op maandag 14 december 2015 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik moet nog 8,5 jaar voor mijn eigen SC.
Denk je echt dat ik hier nog 8,5 jaar blijf?
OMG je zit hier ook nog maar een half jaar. Ja, dan vind ik het niet zo gek dat je dat (nog) niet wist.quote:
dacht je dat ik hier langer was.quote:Op maandag 14 december 2015 23:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
OMG je zit hier ook nog maar een half jaar. Ja, dan vind ik het niet zo gek dat je dat (nog) niet wist.
Ze is wel rasautist als je ziet hoeveel ze al gepost heeftquote:Op maandag 14 december 2015 23:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
OMG je zit hier ook nog maar een half jaar. Ja, dan vind ik het niet zo gek dat je dat (nog) niet wist.
Komt door zomerquote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze is wel rasautist als je ziet hoeveel ze al gepost heeft
Klinkt spannend. Op het eerste en laatste gedeelte na dan.quote:Op maandag 14 december 2015 23:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou nee want dan ben jij op de kinderen aan het letten terwijl ik carrière maak en een minnaar heb
Het is een compliment!quote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt door zomeren te snel de sc's ontdekt
.
De tering johquote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze is wel rasautist als je ziet hoeveel ze al gepost heeft
Gelukkig wel zegquote:Op maandag 14 december 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt maar 2 per dag! Nepperd
Wat in godsnaam is dat voor teringquote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef renwan het volgende:
Ik luister deze nog steeds met veel plezier
Als jij elke dag de eerste plek haalt gaat dat wel veranderenquote:
Haten op meh me lolboyquote:Op maandag 14 december 2015 23:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat in godsnaam is dat voor tering![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |