Ik had mijn nieuwe fotomodel onder de boomquote:Op vrijdag 25 december 2015 19:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Weer nul fotografie spulletjes onder de boom, het is weer gelukt
Zonder kleur. Heb je boven zijn hand niet nog een beetje meer ruimte over?quote:Op woensdag 30 december 2015 09:20 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
met of zonder kleur?
Dat zat ik mij zelf ook af te vragen.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:27 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zonder kleur. Heb je boven zijn hand niet nog een beetje meer ruimte over?
+1.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:41 schreef DonJames het volgende:
Met kleur wat mij betreft, ik vind hem te vlak worden anders. Het contrast is in kleur prima, in zwart-wit foetsie.
En ik maar denken dat ik alleen op z/w hoef te klikken.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:47 schreef Uncle het volgende:
Contrast poets je er zo weer in... Zoals je ze heir toont zeker die met kleur, maar een goede z/w omzettingis meer dan op de z/w knop drukken...
Ik heb hem overleefdquote:Op maandag 4 januari 2016 06:22 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogguh!
1e werkdag van het nieuwe jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |