Had wel heel veel last van weerspiegeling in de ramen, hopelijk maakt dat niet uit.quote:
Oeff. Dat is wel zuurquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had laatst met SS dat de opdracht verliep terwijl ik hem aan het versturen wasZag de seconden wegtikken en kreeg toen de melding "nog geen opdracht geaccepteerd"
jij bent goed bezigquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:08 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Vier babymelk gedaan, meteen ook even de tonijn acties bij de AH's in mijn buurt. Toen moest ik sowieso nog naar het centrum voor wat anders dus nog even de telefoon check voor tien euro bij de media markt gedaan. En toen dacht ik: oh hee daar is ook een tonijn actie ik doe die ook nog wel even. Oh kan ik net zo goed even daarlangs fietsen, en op de terugweg nog die en die!
En toen had ik opeens in totaal negen keer de tonijn actie check gedaan,Kan geen tonijn meer zien. En het woord is nu ook raar. Tonijn tonijn tonijn.
Ik woon in de buurt van Dord. Overigens wel geboren in Dordrechtquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:23 schreef loezzzje het volgende:
SS is weer ontzettend traag. om 13.00 huishoudcheck gedaan bij jumbo en nog steeds niet gekeurd. 2 babymelk & 1 tonijncheck van roamler zijn allang goedgekeurd.
toen ben ik nog ff naar dordrecht gereden omdat ik naar de primark wilde en dacht kan ik misschien gelijk wat opdrachtjes daar doen, nee dus. wie komt er uit dordrecht hier?
Ik weet niet meer wie dat was maar had toen wel die link bekeken en dacht dat je eerst iets om de camera moest plakken en dat opzetstukje daar dan weer aan bleef hangen door een magneet, zat er niets los bij?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:12 schreef Nizno het volgende:
btw, wie was dat laatst die een opzetstukje voor de mobiel had bekeken om foto's om een hoekje te kunnen maken?
Ik heb er 1 gekocht maar deze zou magnetisch aan mijn telefoon vast moeten klikken.... helaas is blijkbaar bij mij het metaal niet metaal genoeg of verkeerd van vorm en past hij niet..
er zitten kleine ringetjes bij die het magneetje verlengen naar voren zegmaar...quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat was maar had toen wel die link bekeken en dacht dat je eerst iets om de camera moest plakken en dat opzetstukje daar dan weer aan bleef hangen door een magneet, zat er niets los bij?
Sunri5e toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat was maar had toen wel die link bekeken en dacht dat je eerst iets om de camera moest plakken en dat opzetstukje daar dan weer aan bleef hangen door een magneet, zat er niets los bij?
Nou vooruitquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Dord. Overigens wel geboren in Dordrecht. Heb vanmiddag opdrachten gedaan in Sliedrecht dus ik was het niet
Volgens mij bekijken zij de opdrachten op bepaalde tijden ofzo. Heb gisteren de Verzorging opdracht gedaan en vandaag Speelgoed. Ze zijn net beide tegelijk goedgekeurd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:23 schreef loezzzje het volgende:
SS is weer ontzettend traag. om 13.00 huishoudcheck gedaan bij jumbo en nog steeds niet gekeurd. 2 babymelk & 1 tonijncheck van roamler zijn allang goedgekeurd.
3,5 uur bij SS is echt niet lang hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:23 schreef loezzzje het volgende:
toen ben ik nog ff naar dordrecht gereden omdat ik naar de primark wilde en dacht kan ik misschien gelijk wat opdrachtjes daar doen, nee dus. wie komt er uit dordrecht hier?
ik vind het vreemd dat de ene keer het gekeurd word binnen 5 minuten en de andere keer duurt het echt 36 uur ofzo. snap nooit zo goed hoe ze daar te werk gaan. maargoed hij is inmiddels goedgekeurdquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
3,5 uur bij SS is echt niet lang hoormeestal wordt het pas een dag later gekeurd. Toevallig de laatste paar dagen gaat het een stuk sneller
Mij in elk geval niet idd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:55 schreef ikweetnietwat het volgende:
Hmm, volgens mij geen medefokkers tegengekomen op de roamler borrel :c
toch wel.....quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:55 schreef ikweetnietwat het volgende:
Hmm, volgens mij geen medefokkers tegengekomen op de roamler borrel :c
ik ben pas 2 weken aan het roamlen, maar foto's maken in winkels (voor mezelf en ook om met een ander te overleggen) doe ik al jaren, en best regelmatig ook....... dus ik snap niet waarom men dat in sommige winkels zo vreemd vindt..... of ik doe het gewoon heel naturel (omdat het al die jaren dus al gewoon voor mezelf is), want ik ben er nog nooit op aangesprokenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:35 schreef Kussentje het volgende:
Ik werd eergisteren gewoon betrapt tijdens de Roamler DA/Kneipp-opdracht. Kwam de bedrijfsleider naar mij toe om te vragen waarom ik foto's aan het maken was. Ik kreeg het even spaansbenauwd. Ik heb maar gezegd dat ik aan het overleggen was met mijn partner welke kerstcadeaus we voor onze ouders en schoonouders zouden kopen. Ik weet niet of hij me geloofde, maar toch... Pfffff. Spannend! Gelukkig werd hij wel goedgekeurd; zes euro verdiend, toch lekker voor 1 opdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |