Wanneer is het eigenlijk, kan het zo snel niet vindenquote:Op woensdag 16 december 2015 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, de streamers en de kijkers mogen ook stemmen.
vanaf 23 dec kunnen de kijkers stemmen, wanneer de bewoners mogen stemmen weet ik nietquote:Op woensdag 16 december 2015 11:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk, kan het zo snel niet vinden
Ok bedanktquote:Op woensdag 16 december 2015 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vanaf 23 dec kunnen de kijkers stemmen, wanneer de bewoners mogen stemmen weet ik niet
We kunnen stemmen vanquote:Op woensdag 16 december 2015 11:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok bedanktwou even kijken of ik dan moest werken
Ok dan zal 31 december de utopia van van het jaar gekozen worden? Logisch ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen stemmen van
23 december vanaf 11 uur, tot 30 december 11 uur.
Ja, jammer op zo avond heb ik geen zin om voor de stream te gaan zittenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok dan zal 31 december de utopia van van het jaar gekozen worden? Logisch ook wel eigenlijk
Nee idd, als het overdag is wil ik nog wel ff kijken..quote:Op woensdag 16 december 2015 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jammer op zo avond heb ik geen zin om voor de stream te gaan zitten
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze eerder zouden stemmen zodat het op 31 dec op tv te zien was.
Maar goed, ben nog niet tegen gekomen wanneer de Utopianen vaan stemmen,
En dan kies je ook meteen zo iemand uit zegquote:Op woensdag 16 december 2015 10:00 schreef pullup het volgende:
Die stem op Gina is van mijFoutje omdat ik verkeerd klikt op de foon.
Vorig jaar was het toch op de 30e de uitslag van de verkiezing Utvjquote:Op woensdag 16 december 2015 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jammer op zo avond heb ik geen zin om voor de stream te gaan zitten
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze eerder zouden stemmen zodat het op 31 dec op tv te zien was.
Maar goed, ben nog niet tegen gekomen wanneer de Utopianen vaan stemmen,
Ditquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:39 schreef cocakoala het volgende:
Bas.. maar Ivan wint waarschijnlijk wel en zal doen alsof het een nobelprijs is. Hij werkt hard maar houdt anderen ook erg tegen met zijn kleine bekrompen agressieve geest.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:46 schreef AnneLo het volgende:
Ik heb hier op Ivan gestemd omdat ik vind dat hij de enige is die het verdient. Heeft altijd hard gewerkt en geholpen anderen hun dromen te verwezenlijken.
Maar ik ga trouwens niet stemmen op de Talpa-site. Daar stem ik nooit, dus nu ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |