verrassing is met dubbel r
edit: lekker vroeg naar huis vandaag... dus vergeet bovenstaande maar!
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 22-11-2002 14:37]
laten we afspreken dat Heaven vanaaf uitsluitsel geeft, anders is de volgende aan de beurt...
Goed?
quote:Haha, da's een goeie!
Op vrijdag 22 november 2002 10:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ik wacht nog even in volgorde van reactie.....bruine armen werken averechts
Ik weet dat je met die "bruine armen" iets anders bedoelt, maar het is wel toepasselijk bij hetgeen je te koop (geef) hebt...
Jammer dat ik het zo laat zie, ik wil het ding ook wel hebbuh...
quote:Zonnebril was ook wel toepasselijk !
Op vrijdag 22 november 2002 16:21 schreef hunky het volgende:[..]
Haha, da's een goeie!
Ik weet dat je met die "bruine armen" iets anders bedoelt, maar het is wel toepasselijk bij hetgeen je te koop (geef) hebt...
Jammer dat ik het zo laat zie, ik wil het ding ook wel hebbuh...
quote:Dat is lief van je
Op vrijdag 22 november 2002 15:39 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Eeeeh mensen, als I-M niet reageert is Heaven aan de beurt...rellen voor de deur wil ik niet op mn geweten hebben.laten we afspreken dat Heaven vanaaf uitsluitsel geeft, anders is de volgende aan de beurt...
Goed?
Mijn 2 zusjes zijn iig laaiend enthousiast.. dus nu nog even mijn papa overhalen
Maar kun je nog even wat informatie geven? Is het zo'n zonnehemel waar je helemaal onderkunt? Die je bv over een bed heen kunt buigen? Of is het zo'n kleinere die je bv op een bureau kan zetten en waar je dan achter kan gaan zitten?
En hij is gebruiksklaar? Je kan em neerzetten, aandoen en hij werkt? Hij is niet gammel/niet betrouwbaar of wat dan ook? En je hoeft niet 10 nieuwe lampen te kopen?
Hij is dan wel gratis maar zin in huidkanker heb ik niet
Hij wilde weten wanneer en waar hij is gekocht enzo..
Als je even een volledig informatiepakket kunt geven dan komen wij hem binnenkort ophalen hoor
Dus, wat is het precies voor eentje, is het zoiets?
eentje die je bv over een stretcher kunt buigen, waar en wanneer heb je hem gekocht en vooral, waarom gaat hij gratis en voor niks weg? En functioneerd hij dus nog helemaal goed?
Ik wacht
quote:Het is inderdaad zo eentje die je afbeeld. iets strakker en eenvoudiger qua vormgeving. Heel simpel ontwerp. De lampen zijn prima.
Op vrijdag 22 november 2002 18:01 schreef heaven7 het volgende:
Mijn vader twijfelt, hij vindt het vreemd dat je dat ding zomaar wegdoetZe zijn namelijk hartstikke duur in de winkel..
Hij wilde weten wanneer en waar hij is gekocht enzo..
Als je even een volledig informatiepakket kunt geven dan komen wij hem binnenkort ophalen hoor
Dus, wat is het precies voor eentje, is het zoiets?
[afbeelding] eentje die je bv over een stretcher kunt buigen, waar en wanneer heb je hem gekocht en vooral, waarom gaat hij gratis en voor niks weg? En functioneerd hij dus nog helemaal goed?
Ik wacht
Je moet geen wonderen verwachten van het bruiningseffect, het zijn "slechts" 10 lampen maar er is niets mis mee, behalve dan mischien die 2 ontbrekende bouten maar die haal je bij de doe het zelf....morgen zal ik dat even checken.
Dat ik hem zo maar weg doe heeft persoonlijke redenen. Als ik er iemand blij mee kan maken dan vind ik dat het beste....
nu eten en een feesie!!
quote:geen idee....jaar of 8?? met 2 jaar oude buizen meen ik
Op vrijdag 22 november 2002 18:46 schreef heaven7 het volgende:
Klinkt goed, hij wil alleen nog weten hoe oud hij is
quote:Oki
Op vrijdag 22 november 2002 18:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
geen idee....jaar of 8?? met 2 jaar oude buizen meen ik
En dan nog 1 vraag (sorry, ik ben heel lastig)
Wat zijn de afmetingen ongeveer? Want hij moet natuurlijk wel in de achterbak kunnen
De stoelen op de achterbank kunnen dan wel naar voren geklapt worden en de klep kan helemaal los.
quote:Hij is groot, 180 lang, 90 breed (met een kromming) en dan de vloerstandaard nog....
Op vrijdag 22 november 2002 19:31 schreef heaven7 het volgende:[..]
Oki
Wat zijn de afmeting ongeveer? Want hij moet natuurlijk wel in de achterbak kunnen
De stoelen op de achterband kunnen dan wel naar voren geklapt worden hoor..
(nu douchen en wegwezen, had al weg moeten zijn )
quote:je mail icq msn?? voor telefoonnummer...je moet wel een teringeind rijden !!
Op vrijdag 22 november 2002 19:31 schreef heaven7 het volgende:[..]
Oki
Wat zijn de afmetingen ongeveer? Want hij moet natuurlijk wel in de achterbak kunnen
De stoelen op de achterbank kunnen dan wel naar voren geklapt worden en de klep kan helemaal los.
quote:Hartelijk dank, je hoort het vanavond nog!
Op vrijdag 22 november 2002 19:35 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Hij is groot, 180 lang, 90 breed (met een kromming) en dan de vloerstandaard nog....
(nu douchen en wegwezen, had al weg moeten zijn )
En veel plezier
Sorry hoor.. snap ook niet waarom ze zo moeilijk doen over een gratis zonnebank! Ja, het is een lange reis.. maar goed.
Morgen, echt.. is dat goed?
quote:Zo!! leef weer.....bruiloft he??? 0900 vanmorgen er pas in en "kennelijke" staat.
Op zaterdag 23 november 2002 13:56 schreef heaven7 het volgende:
Ok, we zijn eruit"Verkocht"
Kunnen we details ff mailen?
je kunt me mailen, alles staat in m'n profiel...
Oh en Luigi! is niet alleen de verkopende partij in staat te melden of een transactie heeft plaatsgevonden??
quote:Neuj....moet nog afspreken....en in Heaven's profiel staat geen ene ruk waar ik wat mee kan....pas als ze mij mail stuurt oid....maar dan meld ik het direct bij je, goed??
Op zaterdag 23 november 2002 21:00 schreef Luigi het volgende:
Je hebt gelijk. Maar mag -ie nu dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |