Valt wel op dat ze altijd lekker tot diep in de nacht doorgaan, vaak genoeg gezien dat er om 4:00 nog leven was. In Utopia liggen ze meestal al om 23:00 op bed.quote:Op maandag 14 december 2015 00:14 schreef markvanrinsum het volgende:
leuk weer eens andere streams dan utopia
[ afbeelding ]
HebHeb BB niet gestreamd, maar volgens mij alles beter dan Utopiaquote:Op maandag 14 december 2015 13:47 schreef DeNiAs het volgende:
Leuk idee , big brother was altijd erg leuk , en vele malen leuker als Utopia .
Ik heb BB niet gestreamd maar op de televisie gekeken . Utopia is het eerste wat ik volg ,ik kwam het toevallig tegen bij een ziekenhuis opname ( verveling) Maar het is net wat jij zegt inderdaad saai en helemaal niet leuk eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2015 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HebHeb BB niet gestreamd, maar volgens mij alles beter dan Utopia
Dat begint echt te vervelen,snap dan ook niet dat ze er nog een jaar aangeplakt hebben
quote:Op maandag 14 december 2015 13:47 schreef DeNiAs het volgende:
Leuk idee , big brother was altijd erg leuk , en vele malen leuker als Utopia .
Nou zeg, verraders! UTO till we die!quote:Op maandag 14 december 2015 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HebHeb BB niet gestreamd, maar volgens mij alles beter dan Utopia
Dat begint echt te vervelen,snap dan ook niet dat ze er nog een jaar aangeplakt hebben
quote:Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Nou zeg, verraders! UTO till we die!
Ja hier net zo, alleen op tv. maar eigenllijk niet zo intensief als DGK en ditquote:Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik heb BB niet gestreamd maar op de televisie gekeken . Utopia is het eerste wat ik volg ,ik kwam het toevallig tegen bij een ziekenhuis opname ( verveling) Maar het is net wat jij zegt inderdaad saai en helemaal niet leuk eigenlijk
O jee, dan zitten we er nog jaren en jaren aan vastquote:Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Nou zeg, verraders! UTO till we die!
De weekopdrachten hadden ze hier ook wel erin mogen gooien.quote:Op maandag 14 december 2015 15:57 schreef Joezi het volgende:
Concept van UTO is veel leuker, alleen de uitvoering valt erg tegen. Komt ook wel door de zender, regie, doelgroep en de participanten natuurlijk.
BB was helemaal saai toch, beetje binnen zitten? En al helemaal van die kandidaten die beroemd willen worden. Nog meer regie en weekopdrachtjes.
Hier heb je groot terrein en dat beginnen met niks en opbouwen was wel leuk.
Hmm ja opgedragen opdrachten omtrent werk en maatschappelijk kwesties zou wel beter zijn. Zoals met humana en die jeans, dat was wel leuk met al die stress er omheen. Zelf kunnen ze alleen dingen organiseren en verdienen aan een handje vol fans. Sponsoring mogen ze niet aan doen, maar als dat via SBS loopt weer wel toch?quote:Op maandag 14 december 2015 16:03 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
De weekopdrachten hadden ze hier ook wel erin mogen gooien.
Het terrein is prachtig de uitvoering van Utopia is vreselijk en een directe afgang.
Ik zou het je niet kunnen vertellen zo intensief volg ik het eigenlijk nietquote:Op maandag 14 december 2015 16:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm ja opgedragen opdrachten omtrent werk en maatschappelijk kwesties zou wel beter zijn. Zoals met humana en die jeans, dat was wel leuk met al die stress er omheen. Zelf kunnen ze alleen dingen organiseren en verdienen aan een handje vol fans. Sponsoring mogen ze niet aan doen, maar als dat via SBS loopt weer wel toch?
Ik vond SST wel erg saai en slecht gemaakt. UTO begint nu langzaam aan te vervelen omdat ik een langetermijnvisie mis. Als ik een keuze moet maken is DGK qua inhoud nog het leukste om te volgen.quote:Op maandag 14 december 2015 16:48 schreef lonneberga het volgende:
Ik wil gewoon SST terug,in een villa in Portugal.
Na 3 maanden afgelopen,weer tijd voor andere (leuke) dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |