Ken ze nog niet. Mijn favorieten zijn House of Cards en Breaking Bad. Maar helaas beiden al uitgezien.quote:Op zondag 13 december 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Er is geen serie in de wereld die Six Feet Under van de troon kan stoten, maar mijn god wat probeer Transparent t met verve.
Sopranos?quote:Op zondag 13 december 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Er is geen serie in de wereld die Six Feet Under van de troon kan stoten, maar mijn god wat probeer Transparent t met verve.
Ken je de oorspronkelijke BBC versie van House of Cards?quote:Op zondag 13 december 2015 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken ze nog niet. Mijn favorieten zijn House of Cards en Breaking Bad. Maar helaas beiden al uitgezien.
Ik vond Six Feet Under na het eerste seizoen vrij vervelend worden.quote:Op zondag 13 december 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
POI is gaaf idd. Maar HOC ook. En Breaking Bad, GOT enz.quote:Op zondag 13 december 2015 15:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik vond Six Feet Under na het eerste seizoen vrij vervelend worden.
Person Of Interest is de beste serie van de laatste jaren, imho.
Zou ze beide mijn bed niet uitschoppenquote:Op zondag 13 december 2015 12:32 schreef Kaas- het volgende:
Plaatjes laat ik gewoon lekker staan, want zijn prima en nog steeds relevant.
Ik die tweede eigenlijk wel. Is me duidelijk te jong....quote:Op zondag 13 december 2015 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ze beide mijn bed niet uitschoppen
Slechts een halve aflevering van gezien. Vond je het wat?quote:Op zondag 13 december 2015 15:40 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ken je de oorspronkelijke BBC versie van House of Cards?
Leuuuk.quote:Op zondag 13 december 2015 16:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Cutie in lichtblauwe trui bij Please Like Me
Je zou ook wel gek zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ze beide mijn bed niet uitschoppen
Ik heb vroegah de bbc versie gezien. En toen vond ik het erg goed, maar nu voelt het te verouderd aan.quote:Op zondag 13 december 2015 16:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechts een halve aflevering van gezien. Vond je het wat?
Kwam niet door Seizoen 1 heen.quote:
Ik hou van die dysfunctional families series. Plus de omgang met de dood en lijden was zo mooiquote:Op zondag 13 december 2015 15:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik vond Six Feet Under na het eerste seizoen vrij vervelend worden.
Die werd me toevallig gisteren aangeradenquote:Person Of Interest is de beste serie van de laatste jaren, imho.
Ik moet de laatste nog zien, maar gay torrents ligt er uitquote:Op zondag 13 december 2015 16:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Cutie in lichtblauwe trui bij Please Like Me
Haha, POI wordt door velen niet gezien als verstand op nul serie, in tegendeel.quote:Op zondag 13 december 2015 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van die dysfunctional families series. Plus de omgang met de dood en lijden was zo mooiDe laatste aflevering wordt nog steeds genoemd als beste serie einde ooit op tv. Ongeevenaard.
[..]
Die werd me toevallig gisteren aangeraden
Maar wel als verstand op nul serie. Wat af en toe ook wel fijn is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |