Foto's?quote:Op zondag 13 december 2015 19:36 schreef labamba1 het volgende:
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik ben nog steeds benieuwd naar andere ervaringen.
Ik merk dat ik soms twijfels heb maar dat komt wellicht door mijn eerdere ervaring met een jonge Antilliaanse vrouw uit een ghetto. Momenteel ben ik met een prachtige Antilliaanse dame die gewoon in een dorpje is opgegroeid in Nederland. Ze is zoals wel meer Antillianen erg expressief en vaak bezig om er mooi uit te zien. Ze houd van flirten en aandacht maar zegt zelf absoluut niet vreemd te gaan omdat ze zelf twee keer in bedrogen in vorige relaties en haar dat veel heeft gekwetst. Ik heb de neiging haar te geloven omdat ik geen signalen krijg die mij ongerust maken. Toch blijf ik scherp en wil ik niet naïef zijn. Ze ziet er uit als een model en krijgt veel aandacht. Toch lijkt ze mij betrouwbaar. Ze is naast haar mooie uiterlijk ook heel erg lief en zacht en tegelijkertijd soms heel lastig zoals volgens mij bijna elke vrouw met pit.
Ik kijk uit naar jullie verdere reacties!
Ongeacht de afkomst, huidskleur of wat dank ook. Kom je van de antillen - dan ga je vreemd.quote:Op zondag 13 december 2015 19:50 schreef Flogging het volgende:
ALLE Antilliaanse vrouwen gaan vreemd, wist je dat niet?
*zuchtmodus*
Niet iedereen valt op dezelfde types hè, ik hou persoonlijk ook niet van germaans en heb net als de TS ook liever een donkere meid. Je moet gewoon doen waar je gelukkig van wordt, en germaanse zijn ook best wel veel eisendquote:Op maandag 14 december 2015 16:18 schreef pvdplanet het volgende:
Ze kunnen wel lekker koken
Maar voor de rest ben je voor een serieuze relatie beter af bij Germaanse types denk ik
Lopen ze ook rondjes?quote:
Slecht voorbeeld, de laatste is dan wel weer waar.quote:Op maandag 14 december 2015 16:27 schreef JeMoeder het volgende:
Weer zo'n topic van een halftamme.
Nog meer van zulks:
• Alle kippen leggen een ei;
• Alle auto's rijden op benzine;
• Alle lesbiennes scharen;
• Alle mannen drinken bier.
Je bent naïef door te denken dat je vriendin geen uitzondering kan zijn op wat men hier op het forum zegt, wat dat ook mag zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 19:36 schreef labamba1 het volgende:
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik ben nog steeds benieuwd naar andere ervaringen.
Ik merk dat ik soms twijfels heb maar dat komt wellicht door mijn eerdere ervaring met een jonge Antilliaanse vrouw uit een ghetto. Momenteel ben ik met een prachtige Antilliaanse dame die gewoon in een dorpje is opgegroeid in Nederland. Ze is zoals wel meer Antillianen erg expressief en vaak bezig om er mooi uit te zien. Ze houd van flirten en aandacht maar zegt zelf absoluut niet vreemd te gaan omdat ze zelf twee keer in bedrogen in vorige relaties en haar dat veel heeft gekwetst. Ik heb de neiging haar te geloven omdat ik geen signalen krijg die mij ongerust maken. Toch blijf ik scherp en wil ik niet naïef zijn. Ze ziet er uit als een model en krijgt veel aandacht. Toch lijkt ze mij betrouwbaar. Ze is naast haar mooie uiterlijk ook heel erg lief en zacht en tegelijkertijd soms heel lastig zoals volgens mij bijna elke vrouw met pit.
Ik kijk uit naar jullie verdere reacties!
Onzin.quote:Op zondag 13 december 2015 19:52 schreef Baas_bas het volgende:
over het algemeen gaan de mannen vaker vreemd
Ik las laatst in de krant over een sociologe uit Curacao die onderzoek deed naar het verschil tussen vrouwen die zonder vader opgroeien en die met een vader opgroeien. De eerste groep vrouwen begint veel eerder met seks, maar kunnen zelf eigenlijk nooit de relatie volhouden en ook als ze volwassen zijn lukt het hen vrijwel nooit om samen met één man oud te worden.quote:Op zondag 13 december 2015 06:49 schreef labamba1 het volgende:
Hoe zit het met de betrouwbaarheid van Antilliaanse dames in een relatie? Gaan ze snel vreemd? Verschilt dit per leeftijd? Ben vooral benieuwd naar de ervaringen over Antilliaanse vrouwen in Nederland die een relatie hebben met een Nederlander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |