abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158209808
Hoe zit het met de betrouwbaarheid van Antilliaanse dames in een relatie? Gaan ze snel vreemd? Verschilt dit per leeftijd? Ben vooral benieuwd naar de ervaringen over Antilliaanse vrouwen in Nederland die een relatie hebben met een Nederlander.
pi_158210121
Je kan ze niet over één kam scheren, maar over het algemeen houden ze wel van het Nederlandse geld.
pi_158210133
ik was een tijdje aan het daten en ik vroeg haar of ze later ooit trouwen wilt? was een algemene vraag en niets persoonlijks, die vraag beantwoorde ze met alleen in gemeenschap van goederen..... juist. Maar dit staat bij het subforum sex.. dus ha ze hebben gewoon een lekker kutje.
pi_158210149
mij antiliaanse vriendin is 4 keer vreemd gegaan in 1 jaar tijd ze heb beterschap beloofd ik probeer he tnog ff aan
  zondag 13 december 2015 @ 09:13:37 #5
438758 zeer
Opritsjniki
pi_158210214
Sterk topic, nog sterkere posts.
  zondag 13 december 2015 @ 09:17:24 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158210231
Van vrouwen weet ik het niet. Alle Antilliaanse mannen die ik ken gaan zonder uitzondering vreemd.
The End Times are wild
pi_158210343
5 jaar een relatie gehad met een arubaanse. Totaal geen problemen en die had ik vantevoren ook niet verwacht.
pi_158211237
Als je twijfelt zijn suri's waarschijnlijk beter. Ik weet het verder ook niet precies, maar dat idee heb ik zelf wel. Mwah, en anders gewoon genoeg donkere uit andere landen toch?
pi_158221686
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik ben nog steeds benieuwd naar andere ervaringen.

Ik merk dat ik soms twijfels heb maar dat komt wellicht door mijn eerdere ervaring met een jonge Antilliaanse vrouw uit een ghetto. Momenteel ben ik met een prachtige Antilliaanse dame die gewoon in een dorpje is opgegroeid in Nederland. Ze is zoals wel meer Antillianen erg expressief en vaak bezig om er mooi uit te zien. Ze houd van flirten en aandacht maar zegt zelf absoluut niet vreemd te gaan omdat ze zelf twee keer in bedrogen in vorige relaties en haar dat veel heeft gekwetst. Ik heb de neiging haar te geloven omdat ik geen signalen krijg die mij ongerust maken. Toch blijf ik scherp en wil ik niet naïef zijn. Ze ziet er uit als een model en krijgt veel aandacht. Toch lijkt ze mij betrouwbaar. Ze is naast haar mooie uiterlijk ook heel erg lief en zacht en tegelijkertijd soms heel lastig zoals volgens mij bijna elke vrouw met pit.

Ik kijk uit naar jullie verdere reacties!
  zondag 13 december 2015 @ 19:50:46 #10
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_158222003
ALLE Antilliaanse vrouwen gaan vreemd, wist je dat niet?

*zuchtmodus*
pi_158222042
over het algemeen gaan de mannen vaker vreemd
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158222050
quote:
14s.gif Op zondag 13 december 2015 09:13 schreef zeer het volgende:
Sterk topic, nog sterkere posts.
pi_158229113
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:36 schreef labamba1 het volgende:
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik ben nog steeds benieuwd naar andere ervaringen.

Ik merk dat ik soms twijfels heb maar dat komt wellicht door mijn eerdere ervaring met een jonge Antilliaanse vrouw uit een ghetto. Momenteel ben ik met een prachtige Antilliaanse dame die gewoon in een dorpje is opgegroeid in Nederland. Ze is zoals wel meer Antillianen erg expressief en vaak bezig om er mooi uit te zien. Ze houd van flirten en aandacht maar zegt zelf absoluut niet vreemd te gaan omdat ze zelf twee keer in bedrogen in vorige relaties en haar dat veel heeft gekwetst. Ik heb de neiging haar te geloven omdat ik geen signalen krijg die mij ongerust maken. Toch blijf ik scherp en wil ik niet naïef zijn. Ze ziet er uit als een model en krijgt veel aandacht. Toch lijkt ze mij betrouwbaar. Ze is naast haar mooie uiterlijk ook heel erg lief en zacht en tegelijkertijd soms heel lastig zoals volgens mij bijna elke vrouw met pit.

Foto's?

Dan kunnen we pas een oordeel vellen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 14 december 2015 @ 08:19:56 #14
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158230931
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:50 schreef Flogging het volgende:
ALLE Antilliaanse vrouwen gaan vreemd, wist je dat niet?

*zuchtmodus*
Ongeacht de afkomst, huidskleur of wat dank ook. Kom je van de antillen - dan ga je vreemd.

Echt TS :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_158238267
Ze slikken ook allemaal

bolletjes
pi_158238764
Ze kunnen wel lekker koken

Maar voor de rest ben je voor een serieuze relatie beter af bij Germaanse types denk ik
pi_158238908
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:18 schreef pvdplanet het volgende:
Ze kunnen wel lekker koken

Maar voor de rest ben je voor een serieuze relatie beter af bij Germaanse types denk ik
Niet iedereen valt op dezelfde types hè, ik hou persoonlijk ook niet van germaans en heb net als de TS ook liever een donkere meid. Je moet gewoon doen waar je gelukkig van wordt, en germaanse zijn ook best wel veel eisend :')
  Redactie Frontpage maandag 14 december 2015 @ 16:27:02 #18
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_158238924
Weer zo'n topic van een halftamme.

Nog meer van zulks:
• Alle kippen leggen een ei;
• Alle auto's rijden op benzine;
• Alle lesbiennes scharen;
• Alle mannen drinken bier.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 14 december 2015 @ 16:42:14 #19
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158239243
quote:
15s.gif Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef Casiotone het volgende:
Ze slikken ook allemaal

bolletjes
Lopen ze ook rondjes?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 14 december 2015 @ 16:47:03 #20
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158239354
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:27 schreef JeMoeder het volgende:
Weer zo'n topic van een halftamme.

Nog meer van zulks:
• Alle kippen leggen een ei;
• Alle auto's rijden op benzine;
• Alle lesbiennes scharen;
• Alle mannen drinken bier.

Slecht voorbeeld, de laatste is dan wel weer waar.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:22:17 #21
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_158258222
Ik vind dat TS wel erg generaliseerd.
Dat doen alle surinamers ook altijd.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_158258640
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:36 schreef labamba1 het volgende:

Je bent naïef door te denken dat je vriendin geen uitzondering kan zijn op wat men hier op het forum zegt, wat dat ook mag zijn.

Ga op je eigen ervaringen af. Als je geen signalen hebt, waarom dan moeilijk doen met wat misschien X% van de Antilliaanse vrouwen doet.
pi_158260172
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:52 schreef Baas_bas het volgende:
over het algemeen gaan de mannen vaker vreemd
Onzin.
pi_158265979
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 06:49 schreef labamba1 het volgende:
Hoe zit het met de betrouwbaarheid van Antilliaanse dames in een relatie? Gaan ze snel vreemd? Verschilt dit per leeftijd? Ben vooral benieuwd naar de ervaringen over Antilliaanse vrouwen in Nederland die een relatie hebben met een Nederlander.
Ik las laatst in de krant over een sociologe uit Curacao die onderzoek deed naar het verschil tussen vrouwen die zonder vader opgroeien en die met een vader opgroeien. De eerste groep vrouwen begint veel eerder met seks, maar kunnen zelf eigenlijk nooit de relatie volhouden en ook als ze volwassen zijn lukt het hen vrijwel nooit om samen met één man oud te worden.
Op de Antillen en in Suriname groeit 80% van de kinderen op zonder vader. Haar analyse was dat de meisjes een vaderfiguur zoeken in hun vriendje, en daar per defintie in teleurgesteld worden, wat uiteindelijk de relatie de das omdoet. Een vriendje (of een man) is geen vader in de eerste plaats en in de tweede plaats zijn de mannen vaak ook zonder vader opgegroeid en hebben dus helemaal geen rolmodel om zich aan te spiegelen. Ik vond het een triest verhaal, maar er zal zeker een waarheid in zitten. Als je niet opgegroeid bent met ouders die zich voor elkaar en voor de kinderen opofferen, is het ook moeilijk om zelf trouw te blijven in relaties en om je diepere ego op zij te zetten ten bate van het gezin of het huwelijk.
  woensdag 16 december 2015 @ 06:55:26 #25
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_158276641
Ik heb iets van anderhalf jaar een relatie met een Arubaanse gehad. Die waarschuwde ook dat ze nog wel eens vreemd kon gaan. Maar achteraf was het vooral dat ze het idee wel spannend vond of zo, want ze was stabiel en trouw.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')