Wat mij betreft niet. Ik associeer kerst sowieso met winter. Buiten koud, binnen lekker warm.quote:
Dit. Helaas ben ik bang dat een Witte Kerst zeer zeldzaam gaat worden de komende decennia en dat ik het misschien maar een paar keer ga meemaken voordat ik tussen 6 planken lig.quote:Op zondag 13 december 2015 06:27 schreef Wintar het volgende:
[..]
Een kerst waarbij het weer een regenachtige >10 graden is, doet wel afbreuk aan kerstbeleving vind ik.
quote:Op zondag 13 december 2015 06:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dit. Helaas ben ik bang dat een Witte Kerst zeer zeldzaam gaat worden de komende decennia en dat ik het misschien maar een paar keer ga meemaken voordat ik tussen 6 planken lig.
Witte kerst in de zin van een dik pak sneeuw is natuurlijk het ideale plaatje, maar als het gewoon vriest en je ziet 's ochtends de rijp aan de bomen, is dat ook al erg mooi.quote:Op zondag 13 december 2015 07:19 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
![]()
De afgelopen zes jaar zijn er even veel witte kersten geweest als in bijna 60 jaar daarvoor. In de hele 20e eeuw is er maar 5 of 6 keer een witte kerst geweest. Gemiddeld komt een witte kerst eens per 15 a 20 jaar voor. De kans op een witte kerst is dus sowieso klein. Altijd zo geweest. En zal altijs zo blijven. Voorlopig ligt het aantal witte kersten deze eeuw in ieder geval boven gemiddeld.
Maarja. Vroeger was alles beter hè. In je hoofd dan. De realiteit is anders.
Okquote:Op zondag 13 december 2015 07:32 schreef Wintar het volgende:
[..]
Witte kerst in de zin van een dik pak sneeuw is natuurlijk het ideale plaatje, maar als het gewoon vriest en je ziet 's ochtends de rijp aan de bomen, is dat ook al erg mooi.
En dat zie je de komende jaren steeds minder, omdat het steeds warmer wordt.
Stoer.quote:Op zondag 13 december 2015 08:32 schreef Mark031 het volgende:
Ik geef geen neuk om kerst. Laat staan een witte kerst of wat voor weer het is tijdens kerst
Edit dven was me voor.quote:Op zondag 13 december 2015 06:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dit. Helaas ben ik bang dat een Witte Kerst zeer zeldzaam gaat worden de komende decennia en dat ik het misschien maar een paar keer ga meemaken voordat ik tussen 6 planken lig.
Dit dus. Stelletje kneuzen hier.quote:Op zondag 13 december 2015 07:19 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
![]()
De afgelopen zes jaar zijn er even veel witte kersten geweest als in bijna 60 jaar daarvoor. In de hele 20e eeuw is er maar 5 of 6 keer een witte kerst geweest. Gemiddeld komt een witte kerst eens per 15 a 20 jaar voor. De kans op een witte kerst is dus sowieso klein. Altijd zo geweest. En zal altijs zo blijven. Voorlopig ligt het aantal witte kersten deze eeuw in ieder geval boven gemiddeld.
Maarja. Vroeger was alles beter hè. In je hoofd dan. De realiteit is anders.
Dubbele ontkenning dus we krijgen een witte kerstquote:Op zondag 13 december 2015 10:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik denk dat wij hier ook nooit geen witte kerst meer zullen hebben.
Shit je was me voorquote:Op zondag 13 december 2015 09:26 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Witte kerst koop je op de hoek van de straat!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |