Oeh, daar is ook net een 2de van uit volgens mij! Nee toch niet.quote:
Ik ga me schamen (en ze kijken binnenkortquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeh, daar is ook net een 2de van uit volgens mij!
Enneh, schaam je! 28 Days Later én 28 Weeks Later zijn meesterlijke films
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga me schamen (en ze kijken binnenkort)
Nopequote:Op zaterdag 12 december 2015 16:05 schreef Scrummie het volgende:
Ah oke, DM te laat.
Maja. Dat wil je je databunder toch niet aan doen
Heb je Pan al gezien? Ben wel benieuwd eigenlijk naar die film.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope
Sla ze wel allemaal op in m'n favorieten, en dan de downloads aanslingeren als ziggo me weer aansluit.. Loop ook achter met m'n series
Pan? Als in, Peter Pan? Of de Pan van Pan's Labyrinth ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je Pan al gezien? Ben wel benieuwd eigenlijk naar die film.
Peter Panquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Pan? Als in, Peter Pan? Of de Pan van Pan's Labyrinth ?
Niet gezien dus
Hmmm.... Zie dat Hugh Jackman er in speelt.. Gaat op 't lijstje!quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Peter Pan. Maar de film heet "Pan".
. Wisselende reviews, de 1 vind hem heelmaal geweldig, de ander.. niet.
Dat heb ik dus netjes gedaan. Maar dat was al om 16:16.quote:Hallo. Waar kan ik u mee helpen?
Alle medewerkers zijn momenteel bezig.
U kunt uw boodschap voor onze medewerker al schrijven terwijl u wacht.
Dat wordt niksquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik doe zo'n live chat bij een klantenservice:
[..]
Dat heb ik dus netjes gedaan. Maar dat was al om 16:16.
Denken jullie dat ik nog lang moet wachten?
Heh, nee. Screenshotje gemaakt. Aan ze gevraagd op Twitter:quote:
En dan krijg je daar ook geen reactie opquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heh, nee. Screenshotje gemaakt. Aan ze gevraagd op Twitter:
Hallo. Ik wacht inmiddels al 3 uur op de live chat, waarbij er gemeld word dat de medewerkers bezig zijn. Zijn deze nog lang bezig?
met screenshotje.
Die kans is grootquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
En dan krijg je daar ook geen reactie op
Het is mijn internet provider maar ik wou dat ik wat anders had gekozen. Achteraf gezien zijn ze duur. Maar 2 jaar contractquote:
Lekkere klantenservice voor een internet-provider danquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is mijn internet provider maar ik wou dat ik wat anders had gekozen. Achteraf gezien zijn ze duur. Maar 2 jaar contract.
Yep. En als je ze belt sta je tijden in de wachtrij.. maar ja. Maandag weer proberen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekkere klantenservice voor een internet-provider dan
Maar, hoezo zijn ze duur ? Ivm snelheid van andere providers ofzo ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. En als je ze belt sta je tijden in de wachtrij.. maar ja. Maandag weer proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |