Jou wel blijkbaar, heeft niks te maken met deze OP namelijk.quote:
Nou gangbang / orgie. Dat is toch wel wat ts ongeveer zoekt. Of is met zn 6 nog geen orgie?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jou wel blijkbaar, heeft niks te maken met deze OP namelijk.
Meestal meteen de feestjes waar je graag van wegblijft. Tenzij je niks tegen drugsgebruik hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:21 schreef Norma_Jeane het volgende:
Helemaal geen taboe in de swingerswereld. Er worden ook wel thuisparty's met meerdere stellen geregeld. Geen ervaring overigens mee.
Gangbang is wel iets anders dan een orgie, sla het sekswoordenboek er maar eens op na.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou gangbang / orgie. Dat is toch wel wat ts ongeveer zoekt. Of is met zn 6 nog geen orgie?
Elke week een wildvreemde uit de disco plukken is ook zo wat hequote:
*neuken.quote:Op zondag 13 december 2015 10:44 schreef dickcon het volgende:
met 6 personen tegelijk vrijen lijkt me niet echt een handig ding. ook een echtpaar lijkt mij persoonlijk niet echt een welkome verandering.
twee mannen erbij wellicht wel, een man of een vrouw erbij lijkt me prima, kun je alle aandacht verdelen en kom je allemaal tot je recht zonder dat je los van elkaar gaat vrijen.
Ik denk dat als twee echtparen met elkaar willen vrijen het waarschijnlijk op partnerruil aankomt en dan vrij je dus nog steeds met zn tweeën.
Het een sluit het ander niet uit heb ik gemerkt.quote:Op zondag 13 december 2015 11:58 schreef Vijzel het volgende:
Apart dat TS elders een topic heeft over prostitueebezoek in Thailand. En hier heeft ie ineens een vriendin?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:09 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Neem aan dat je doelt op mijn vriendin, dat is binnenkort verleden tijd. Alleen dat weet ze zelf nog niet.
Dat gaat niet werken met 4 dames die meer interesse hebben in je vrouw dan in jou.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:15 schreef Aiciu het volgende:
Doe met 2 lesbische stellen.
Oh shit gewoon 5 chicks man je gaat zaad te kort komen!
Maar dan kun je het toch beter uitmaken?quote:Op zondag 13 december 2015 18:44 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee te zeggen? Onze relatie gaat al een lange tijd niet goed, en nu ik 27 ben sta ik voor de keuze.... vrijheid of gebondenheid. Je kan verder zelf wel raden welke keuze het word.
Gewoon wat er staat. Dat je ook naar de hoeren kan als je een vriendin hebt.quote:Op zondag 13 december 2015 18:44 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee te zeggen? Onze relatie gaat al een lange tijd niet goed, en nu ik 27 ben sta ik voor de keuze.... vrijheid of gebondenheid. Je kan verder zelf wel raden welke keuze het word.
En dat zegt iemand met de naam zhe-devil?quote:Op zondag 13 december 2015 19:04 schreef zhe-devilll het volgende:![]()
Bah wat zijn mensen toch ook ranzige wezens
Brrrrrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop