quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Een vrouw is als een kerstboom, eerst moet je haar versieren en daarna mag je haar aftuigen.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Een vrouw is als een kerstboom, eerst moet je haar versieren en daarna mag je haar aftuigen.
Misschien is dat het probleem juist, dat die grap nou ouders is dan Karina.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor een sukkels posten hier die een klassieke Jensen in de middag grap niet kunnen waarderen.
Tem en ik vinden dit niet oké
Van de lange muur?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij hebben Chinees gegeten met de hele familie
René Froger kan betere moppen tappen, dat heeft hij nog geleerd bij Bolle Janquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:59 schreef Specularium het volgende:
Jensen fanboys houden ook van Ab Normaal.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze vond ik ook wel leuk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze vond ik ook wel leuk
[ afbeelding ]
Lief toch?quote:Op zondag 13 december 2015 03:18 schreef Mani89 het volgende:
Hij wil een verlovingsring kopen voor zijn dinnetje.
quote:
Nee hoor hij is nu veel te druk met de hele tijd whappen met die chick dus we zien hem hier bijna niet meer.quote:Op zondag 13 december 2015 03:28 schreef Impressme het volgende:
[..]Jullie worden gek van hem zeker?
Elflettering is zo madpanda dat hij hier al een maand niet heeft gepost.quote:Op zondag 13 december 2015 03:28 schreef Impressme het volgende:
[..]Jullie worden gek van hem zeker?
10 dagen.quote:Op zondag 13 december 2015 03:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is zo madpanda dat hij hier al een maand niet heeft gepost.
Het is een leuk gozertje dus verbaast me niks, FYLAX in lovequote:Op zondag 13 december 2015 03:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor hij is nu veel te druk met de hele tijd whappen met die chick dus we zien hem hier bijna niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |