abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158179646
Goedenavond mede FOKKERS/reizigers, zou het niet heerlijk zijn om in het land van de lach(Thailand) te genieten van alles wat op je pad komt. Nu zijn dit in Pattaya voor 50% vrouwen van lichte zeden, als je geluk hebt zijn het vrouwen tenminste.

Ben van plan om daar een tijdje te gaan wonen, ben 27 jaar maar ben nog nooit de wereld alleen afgerezen.

Zijn er een paar goede tips die je daar wel of juist weer niet moet doen, heb begrepen dat het daar zo corrupt is als de pest.

Ook qua vrouwelijk schoon betreft in Pattaya ben ik natuurlijk een naïeveling

Ik hoop op een paar goede tips, er moeten hier toch wel een paar Farangs op het forum zitten?

Greetz
pi_158181767
Niet gaan, als het een beetje mee zit straft God dat Aziatische Sodom met een nieuwe tsunami.
pi_158181818
Ben er geweest, maar heb nu groene pik. Sterk af te raden.
pi_158181831
Altijd goed controleren of er geen piemel op zit. Soms keren ze hun piemel om dus ff flink diep graaien
pi_158182161
Pattaya is niet leuk meer. Echt niet. Kun je beter een stukje verderop in Rayong gaan zitten.
pi_158182392
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:58 schreef Vijzel het volgende:
Pattaya is niet leuk meer. Echt niet. Kun je beter een stukje verderop in Rayong gaan zitten.
beffen ze je daar beter dan?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_158182418
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Niet gaan, als het een beetje mee zit straft God dat Aziatische Sodom met een nieuwe tsunami.
Je word zoiezo gestraft ooit als je daar flink los gegaan bent ghehe
pi_158182457
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:05 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:

[..]

Je word zoiezo gestraft ooit als je daar flink los gegaan bent ghehe
Heeft niet echt mijn interesse. Ik kijk ook neer op mensen die wel naar Thailand gaan om daar hun perverse erotische behoeftes te bevredigen.
pi_158182508
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:58 schreef Vijzel het volgende:
Hoe bedoel je is niet leuk meer? In de zin van een rustige vakantie of om een voor nu nog onbekende tijd van God los te gaan?
  vrijdag 11 december 2015 @ 22:12:11 #10
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_158182656
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:07 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:

[..]

Hoe bedoel je is niet leuk meer? In de zin van een rustige vakantie of om een voor nu nog onbekende tijd van God los te gaan?
Toeristisch tot in het extreme. Overal prostituees. Stad is verziekt.
pi_158182698
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Heeft niet echt mijn interesse. Ik kijk ook neer op mensen die wel naar Thailand gaan om daar hun perverse erotische behoeftes te bevredigen.
Zit wat in maar zal mijn visie even plat uitdrukken,

Elke kut heeft een prijs, als je een stel bent kan je zeggen ik kan gratis neuken elke dag en heb een geweldige tijd met mijn vriendin/vrouw. Elk huisje heeft zijn kruisje

Als je in deze wereld geen geld hebt kom je nooit aan een vriendin dus ook geen Sex. Het gaat allemaal om geld.

Ik zit niet graag heel mijn leven huisje boompje beestje.. Liever elke dag stappen, en de bijbehorende mentale vrijheid.

Ieder zijn ding
pi_158182962
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Vijzel het volgende:

[..]

Toeristisch tot in het extreme. Overal prostituees. Stad is verziekt.
Klinkt goed o|O
pi_158184342
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:

[..]

Klinkt goed o|O
Dat mag je helemaal niet leuk vinden van haar!
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_158184389
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:08 schreef McNulty het volgende:

[..]

Dat mag je helemaal niet leuk vinden van haar!
Neem aan dat je doelt op mijn vriendin, dat is binnenkort verleden tijd. Alleen dat weet ze zelf nog niet.
pi_158184412
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:09 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:

[..]

Neem aan dat je doelt op mijn vriendin, dat is binnenkort verleden tijd. Alleen dat weet ze zelf nog niet.
Ik doelde op vijzel.
pi_158184486
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:10 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ik doelde op vijzel.
Die hebben al een flinke eeltlaag opgebouwd met de jaren neem ik aan.
pi_158189067
TS klinkt als een verstandige jongen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:33:46 #18
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_158190580
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:10 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ik doelde op vijzel.
Waarom zou ik de mening van TS moeten sturen??? :?
Als hij zoekt wat ik afschuwelijk vind, moet hij vooral naar Pattaya gaan. :Y
pi_158199027
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
TS klinkt als een verstandige jongen.
Het lijkt me ook niet echt verstandig idd, maar heel mijn leven voor je hypotheek gaan branden heb ik ook geen zin in.

Misschien dat ik er net als jullie over ga denken als ik er geweest ben.
  zondag 13 december 2015 @ 03:59:48 #20
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_158209321
Helaas kent Thailand al vele van dit soort gasten die iet wat te vrijblijvend van het lokale schoon willen genieten. Door dat kutvolk willen de meeste fatsoenlijke Thaise vrouwen niks meer met een westerse man te maken hebben en is Thailand nu wel heel erg streng is op visa runners.

Nu zijn veel van die gasten dus maar naar Pnom Penh verhuisd. :')

Gelukkig is Laos te saai voor veel van dat kutvolk. Houden zo en hopelijk worden de meesten teruggeschopt naar hun land van herkomst. ^O^
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_158209373
Ah, over een paar jaar dus met je uitgezakte bierpens en je rooie harses aan de Changbier in Waalwijk met je import hoer. Na ja, met wat goed geluk wil ze niet met je mee naar Nederland, en hoef je alleen af en toe wat geld over te maken. Weet niet hoe je bent, maar de ekte ekte daar kijken of ze je verliefd kunnen krijgen en dat lukt heel goed met Thais voedsel. O+

Goed levensdoel wel, TS. Thaise vrouwtjes zijn pittig, hoop dat je er een beetje tegenop bent gewassen en let op je drankje en je geld. Zou alleen contant geld meenemen uit je kamer, en dan een niet al te hoog bedrag. Verder je papieren en passen goed verstoppen enzo, je bent niet de eerste die gedrogeerd en beroofd wordt en daarna genaaid is zonder geneukt te zijn.

Veel plezier! :*

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2015 04:13:26 ]
pi_158210150
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:22 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
Het lijkt me ook niet echt verstandig idd, maar heel mijn leven voor je hypotheek gaan branden heb ik ook geen zin in.
Dat ga je uiteindelijk toch wel doen. Enige wat je doet is het uitstellen met een jaar of twee, een paar geslachtsziektes en een afgesneden oorlel.

quote:
Misschien dat ik er net als jullie over ga denken als ik er geweest ben.
Sowieso.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158211050
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 03:59 schreef breaky het volgende:
Helaas kent Thailand al vele van dit soort gasten die iet wat te vrijblijvend van het lokale schoon willen genieten. Door dat kutvolk willen de meeste fatsoenlijke Thaise vrouwen niks meer met een westerse man te maken hebben en is Thailand nu wel heel erg streng is op visa runners.

Nu zijn veel van die gasten dus maar naar Pnom Penh verhuisd. :')

Gelukkig is Laos te saai voor veel van dat kutvolk. Houden zo en hopelijk worden de meesten teruggeschopt naar hun land van herkomst. ^O^
Wat een vooroordelen zeg, wij hebben toch ook Amsterdam? Ook al kan je dat niet vergelijken qua prostitutie.

Heb ook gehoord dat er meisjes werken die minderjarig zijn... is dat een groot risico??
  zondag 13 december 2015 @ 11:49:10 #24
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_158211482
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 11:15 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:

[..]

Wat een vooroordelen zeg, wij hebben toch ook Amsterdam? Ook al kan je dat niet vergelijken qua prostitutie.

Heb ook gehoord dat er meisjes werken die minderjarig zijn... is dat een groot risico??
Als westerling is het ongelooflijk moeilijk de leeftijd van Thaise meisjes en vrouwen correct in te schatten.
  zondag 13 december 2015 @ 12:02:22 #25
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_158211645
Vreemd topic dit.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')