beffen ze je daar beter dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:58 schreef Vijzel het volgende:
Pattaya is niet leuk meer. Echt niet. Kun je beter een stukje verderop in Rayong gaan zitten.
Je word zoiezo gestraft ooit als je daar flink los gegaan bent ghehequote:Op vrijdag 11 december 2015 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Niet gaan, als het een beetje mee zit straft God dat Aziatische Sodom met een nieuwe tsunami.
Heeft niet echt mijn interesse. Ik kijk ook neer op mensen die wel naar Thailand gaan om daar hun perverse erotische behoeftes te bevredigen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:05 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Je word zoiezo gestraft ooit als je daar flink los gegaan bent ghehe
Hoe bedoel je is niet leuk meer? In de zin van een rustige vakantie of om een voor nu nog onbekende tijd van God los te gaan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:58 schreef Vijzel het volgende:
Pattaya is niet leuk meer. Echt niet. Kun je beter een stukje verderop in Rayong gaan zitten.
Toeristisch tot in het extreme. Overal prostituees. Stad is verziekt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:07 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je is niet leuk meer? In de zin van een rustige vakantie of om een voor nu nog onbekende tijd van God los te gaan?
Zit wat in maar zal mijn visie even plat uitdrukken,quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heeft niet echt mijn interesse. Ik kijk ook neer op mensen die wel naar Thailand gaan om daar hun perverse erotische behoeftes te bevredigen.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Toeristisch tot in het extreme. Overal prostituees. Stad is verziekt.
Dat mag je helemaal niet leuk vinden van haar!quote:
Neem aan dat je doelt op mijn vriendin, dat is binnenkort verleden tijd. Alleen dat weet ze zelf nog niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal niet leuk vinden van haar!
Ik doelde op vijzel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:09 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Neem aan dat je doelt op mijn vriendin, dat is binnenkort verleden tijd. Alleen dat weet ze zelf nog niet.
Waarom zou ik de mening van TS moeten sturen???quote:
Het lijkt me ook niet echt verstandig idd, maar heel mijn leven voor je hypotheek gaan branden heb ik ook geen zin in.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
TS klinkt als een verstandige jongen.
Dat ga je uiteindelijk toch wel doen. Enige wat je doet is het uitstellen met een jaar of twee, een paar geslachtsziektes en een afgesneden oorlel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:22 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
Het lijkt me ook niet echt verstandig idd, maar heel mijn leven voor je hypotheek gaan branden heb ik ook geen zin in.
Sowieso.quote:Misschien dat ik er net als jullie over ga denken als ik er geweest ben.
Wat een vooroordelen zeg, wij hebben toch ook Amsterdam? Ook al kan je dat niet vergelijken qua prostitutie.quote:Op zondag 13 december 2015 03:59 schreef breaky het volgende:
Helaas kent Thailand al vele van dit soort gasten die iet wat te vrijblijvend van het lokale schoon willen genieten. Door dat kutvolk willen de meeste fatsoenlijke Thaise vrouwen niks meer met een westerse man te maken hebben en is Thailand nu wel heel erg streng is op visa runners.
Nu zijn veel van die gasten dus maar naar Pnom Penh verhuisd.![]()
Gelukkig is Laos te saai voor veel van dat kutvolk. Houden zo en hopelijk worden de meesten teruggeschopt naar hun land van herkomst.
Als westerling is het ongelooflijk moeilijk de leeftijd van Thaise meisjes en vrouwen correct in te schatten.quote:Op zondag 13 december 2015 11:15 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen zeg, wij hebben toch ook Amsterdam? Ook al kan je dat niet vergelijken qua prostitutie.
Heb ook gehoord dat er meisjes werken die minderjarig zijn... is dat een groot risico??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |