Het is de familie, en bijvoorbeeld het familielid. Echt slim zeg. Beetje gedist worden door 'n kind? Ik weet dat je als jong-volwassenen of wat je ook bent fouten kunt maken, maar dit is wel heel erg laag inbegrepen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:36 schreef Bowero het volgende:
Dankjewel supernuttig.
Als je dit nog niet wist heb ik nog wel bizar veel informatie voor je over Nederland, haar cultuur en taal.
"Familie" krijgt het lidwoord "de".
Euh... wat?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:40 schreef Rocos het volgende:
maar dit is wel heel erg laag inbegrepen.
Moeten ze nog buiten staan uitladen ook.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:40 schreef Rocos het volgende:
En verwacht niet dat ik veel informatie in mijn geheugen heb. Ik wou alleen vertellen dat het koninklijke familie uit buitenladers bestaat.
En dan is het natuurlijk aangenomen dat Willem I 100% Hollander wasquote:
Inderdaad, zijn moeder was geloof ik ook Duits.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan is het natuurlijk aangenomen dat Willem I 100% Hollander was
Pics van je Bulgaarse vriendin, of moet ik zelf naar Bulgarije om er eentje te halen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:55 schreef Dven het volgende:
Nu zijn er maar weinig mensen 100% Nederlander. Mijn grootmoeder komt uit Engeland, en mijn overgrootmoeder uit Duitsland. In principe ben ik dus maar 62,5% Nederlander. Mijn vriendin is Bulgaars. Krijgen wij kinderen zullen ze gewoon van (...) heten en als Nederlander door het leven gaan terwijl ze in principe meer buitenlands dan Nederlands bloed hebben.
Gelukkig is nationaliteit dan ook meer dan bloed alleen. Die heikneutertjes die het terugrekenen zullen zichzelf wel allemaal als Oost-Afrikaan zien, omdat de mens daar nu eenmaal oorspronkelijk vandaan komt
Moet je even in KPD kijken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pics van je Bulgaarse vriendin, of moet ik zelf naar Bulgarije om er eentje te halen?
Meer 100% Duitser lol.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan is het natuurlijk aangenomen dat Willem I 100% Hollander was
Ja, ze moesten trouwen met iemand die van adel was en hoe hoger de adel hoe beter. Dan blijft er weinig keuze over. Het lijkt me echter heel erg interessant voor genetici als zij hun DNA kunnen onderzoeken. Het is zoiets als het fokken van honden maar dan bij mensen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:39 schreef xpompompomx het volgende:
Zo'n beetje alle koninklijke families in Europa zijn één grote inteelt bende.![]()
Leuk voorbeeld; George V (GB) en Nicolas II (Rusland):
[ afbeelding ]
Met het verschil dat honden er meestal knapper op worden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, ze moesten trouwen met iemand die van adel was en hoe hoger de adel hoe beter. Dan blijft er weinig keuze over. Het lijkt me echter heel erg interessant voor genetici als zij hun DNA kunnen onderzoeken. Het is zoiets als het fokken van honden maar dan bij mensen.
In de wetenschap dat Willem I dus ook weer de zoon is van een Duitse Moeder dus wat dat betreftquote:
De familiefeestjes bij Koninging Victoria waren berucht, vergeet niet dat Keizer Wilhelm II dan ook op bezoek kwam, sterker nog het gaat zo ver dat Wilhelm II zo graag bij zijn Engelse familie in de smaak wilde vallen, maar zo weinig werd geapprecieerd naar eigen smaak, dat dit zijn wrok verder zou doen hebben aanwakkeren ten gunste van de oorlogszuchtige elementen in het Duitse Rijk van die tijd. George en Nikolaas zijn overigens naast neven ook zeer Goede vrienden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:39 schreef xpompompomx het volgende:
Zo'n beetje alle koninklijke families in Europa zijn één grote inteelt bende.![]()
Leuk voorbeeld; George V (GB) en Nicolas II (Rusland):
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |