abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158174320
Vandaag tijdens AK had ik 'n repetitie gemaakt waarbij een vraag stond over buitenlanders. Het ging eigenlijk over het koninklijke familie. De familie zit vol met buitenlanders,

Want :::

Prinses Beatrix is met een Duitser getrouwd, en dus is Willem Alexander, de zoon een allochtoon. Hij is weer met Argentijn getrouwd, Koningin Maxima. Hun kinderen zijn ook dan automatisch allochtonen.

Misschien wist je dit nog niet, en ik vond het gewoon interessant om te vertellen.

- S (15j)
pi_158174353
Ik verwacht dat volwassenen, senioren, dus ouderen dit wel wisten maar de jeugd misschien niet omdat sommigen enorm racistisch zijn en alleen maar op sociaal media zitten.
pi_158174356
En de vader van Beatrix was een duitser, de opa van Trix was een duitser. Allemaal duitsers joh
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_158174404
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158174449
Ok, en nu?
  vrijdag 11 december 2015 @ 16:38:20 #6
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158174462
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Er zijn genoeg mensen die twee buitenlandse ouders hebben maar zich Nederlander noemen en voelen, en dat ook gewoon zijn omdat ze hier zijn geboren en getogen.
pi_158174476
Zo'n beetje alle koninklijke families in Europa zijn één grote inteelt bende. :)
Leuk voorbeeld; George V (GB) en Nicolas II (Rusland):
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_158174497
Alle koninklijke huizen in Europa zijn familie van elkaar. Overal zit elk land wel in de familie. Maar goed, dat is natuurlijk al eeuwen bekend.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_158174513
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:36 schreef Bowero het volgende:
Dankjewel supernuttig.

Als je dit nog niet wist heb ik nog wel bizar veel informatie voor je over Nederland, haar cultuur en taal.

"Familie" krijgt het lidwoord "de".
Het is de familie, en bijvoorbeeld het familielid. Echt slim zeg. Beetje gedist worden door 'n kind? Ik weet dat je als jong-volwassenen of wat je ook bent fouten kunt maken, maar dit is wel heel erg laag inbegrepen.

En verwacht niet dat ik veel informatie in mijn geheugen heb. Ik wou alleen vertellen dat het koninklijke familie uit buitenladers bestaat.
pi_158174525
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:40 schreef Rocos het volgende:
maar dit is wel heel erg laag inbegrepen.
Euh... wat?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_158174549
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:40 schreef Rocos het volgende:
En verwacht niet dat ik veel informatie in mijn geheugen heb. Ik wou alleen vertellen dat het koninklijke familie uit buitenladers bestaat.
Moeten ze nog buiten staan uitladen ook. ;(
pi_158174588
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:39 schreef xpompompomx het volgende:
George V
Dit heerlijke kinnebakje is ook zo'n mooi voorbeeld:
pi_158174613
Je hebt helemaal gelijk, TS

- H (13j)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2015 16:46:05 ]
pi_158174641
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:35 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
En dan is het natuurlijk aangenomen dat Willem I 100% Hollander was

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2015 16:47:21 ]
  vrijdag 11 december 2015 @ 16:55:51 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158174819
Nu zijn er maar weinig mensen 100% Nederlander. Mijn grootmoeder komt uit Engeland, en mijn overgrootmoeder uit Duitsland. In principe ben ik dus maar 62,5% Nederlander. Mijn vriendin is Bulgaars. Krijgen wij kinderen zullen ze gewoon van (...) heten en als Nederlander door het leven gaan terwijl ze in principe meer buitenlands dan Nederlands bloed hebben.

Gelukkig is nationaliteit dan ook meer dan bloed alleen. Die heikneutertjes die het terugrekenen zullen zichzelf wel allemaal als Oost-Afrikaan zien, omdat de mens daar nu eenmaal oorspronkelijk vandaan komt :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158174839
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:47 schreef HPLC het volgende:

[..]

Inderdaad, zijn moeder was geloof ik ook Duits.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158174962
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:55 schreef Dven het volgende:
Nu zijn er maar weinig mensen 100% Nederlander. Mijn grootmoeder komt uit Engeland, en mijn overgrootmoeder uit Duitsland. In principe ben ik dus maar 62,5% Nederlander. Mijn vriendin is Bulgaars. Krijgen wij kinderen zullen ze gewoon van (...) heten en als Nederlander door het leven gaan terwijl ze in principe meer buitenlands dan Nederlands bloed hebben.

Gelukkig is nationaliteit dan ook meer dan bloed alleen. Die heikneutertjes die het terugrekenen zullen zichzelf wel allemaal als Oost-Afrikaan zien, omdat de mens daar nu eenmaal oorspronkelijk vandaan komt :')
Pics van je Bulgaarse vriendin, of moet ik zelf naar Bulgarije om er eentje te halen?
  vrijdag 11 december 2015 @ 17:03:07 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158174985
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Pics van je Bulgaarse vriendin, of moet ik zelf naar Bulgarije om er eentje te halen?
Moet je even in KPD kijken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158174988
Adel trouwt met buitenlandse adel. Dit is nieuw en interessant.
Conscience do cost.
pi_158175036
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:47 schreef HPLC het volgende:

[..]

Meer 100% Duitser lol.
pi_158175242
quote:
Zo'n beetje alle koninklijke families in Europa zijn één grote inteelt bende. :)
[ afbeelding ]
Ja, ze moesten trouwen met iemand die van adel was en hoe hoger de adel hoe beter. Dan blijft er weinig keuze over. Het lijkt me echter heel erg interessant voor genetici als zij hun DNA kunnen onderzoeken. Het is zoiets als het fokken van honden maar dan bij mensen. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 11 december 2015 @ 17:33:11 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158175441
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, ze moesten trouwen met iemand die van adel was en hoe hoger de adel hoe beter. Dan blijft er weinig keuze over. Het lijkt me echter heel erg interessant voor genetici als zij hun DNA kunnen onderzoeken. Het is zoiets als het fokken van honden maar dan bij mensen. :)
Met het verschil dat honden er meestal knapper op worden.
pi_158177750
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:35 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
In de wetenschap dat Willem I dus ook weer de zoon is van een Duitse Moeder dus wat dat betreft ;) :D.
pi_158177808
quote:
[ afbeelding ]
De familiefeestjes bij Koninging Victoria waren berucht, vergeet niet dat Keizer Wilhelm II dan ook op bezoek kwam, sterker nog het gaat zo ver dat Wilhelm II zo graag bij zijn Engelse familie in de smaak wilde vallen, maar zo weinig werd geapprecieerd naar eigen smaak, dat dit zijn wrok verder zou doen hebben aanwakkeren ten gunste van de oorlogszuchtige elementen in het Duitse Rijk van die tijd. George en Nikolaas zijn overigens naast neven ook zeer Goede vrienden.
pi_158178548
Ze zijn allemaal blank... Who cares...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')