Het is wel de bedoeling inderdaad om gelijkgestemden op gelijk niveau te treffen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:51 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
De grap is dan ook nog dat de meisjes die ze zoeken dat ook hebben gedaan
Maar je behandelt ze niet als een gelijke. Daar ligt het probleem.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:13 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling inderdaad om gelijkgestemden op gelijk niveau te treffen.
Dus je zoekt ook een mega-autist met 0 sociale skills en alle focus op een of ander marginaal wetenschappelijk vlak. En verwacht dan een sexueel wervelende dynamische relatie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:13 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling inderdaad om gelijkgestemden op gelijk niveau te treffen.
Jawel hoor. In verscheidene varianten al tegen gekomenquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Soms overweeg ik wel eens om dan maar homo te worden, maar mannen zijn afzichtelijk lelijk, harig, vierkant en stinken te veel.![]()
Homo's kunnen zich daar overheen zetten, maar mij lukt dit niet.
Vrouwen zijn raar, maar zijn weer erg mooi en ruiken lekker en zijn rond.
Het mooiste zou zijn wanneer er vrouwen bestonden die gewoon vrouw zijn qua uiterlijk, maar manneneigenschappen hebben, zoals wijsheid, humor, niet jaloers zijn, relativeringsvermogen, filosofie en gewoon tof in de omgang.
Maar die vrouwen bestaan niet.![]()
Dus je schrijft iemand bij voorbaat af omdat jij eens een thesis van iemand anders hebt gelezenquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:12 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Is me te min. Als het nou een hbo opleiding was met inhoud. Maar ik heb ooit eens een thesis hbo media studies gelezen en degene schreef dit in opdracht van een radiostation. De thesis was een aaneenrijging hoe geweldig en vooruitstrevend het radiostation wel niet was en hoe het met haar naïeve en simpele kijk erop nog beter kon worden. Ik vond het om te huilen.
Waarom blijf jij maagd dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Iedereen op dit forum is nog maagd.
Sowieso, als je invult dat je als hobby hebt 'onzin posten op een autistenforum', op zolder bivakkeert en op je 38e nog bij mama woont en je hele zolderkamer bezaaid is met Starwars-poppetjes, dan is de kans redelijk aanwezig dat je bij het vrouwelijke geslacht geen aansluiting vindt.
Ik blijf zelf ook maagd mijn hele leven, maar goed, dat is iets waar ik vrede mee heb, volgens de paus kom je dan immers bij Petrus aan de hemelpoort en daar is het goed toeven.
Was niet als diss bedoelt hoor, dacht oprecht dat je homo was. Maar ik verwar je waarschijnlijk met een andere user.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat wordt wel gesuggereerd, en tegen zulke aantijgingen kan ik weinig beginnen want ik kan mijn hetero-identiteit niet uit mijn keelpijp rijten, en dan een pic maken en het doorslaggevende bewijs geven. Naar eigen zeggen ben ik hetero, wat andere ervan maken, tja moeten ze zelf weten als zij willen dat ik homo ben, dan laat ik ze maar.
Weet je eigenlijk wel wat je zoekt?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:13 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus je schrijft iemand bij voorbaat af omdat jij eens een thesis van iemand anders hebt gelezen![]()
En ondertussen op je 25e nog nooit een vrouw met 1 vinger aangeraakt en te bang om ze zelfs via Internet aan te spreken. Dan heb je denk ik toch niet helemaal op orde wie er in de positie is om zulke eisen te stellen. Voorlopig is er niet 1 vrouw die überhaupt interesse in je toont en dan hebben we haar nog niet eens getoetst aan de waslijst met absurde criteria die jij hanteert.
Ik troost me met de gedachte dat je als maagd zult sterven zonder je genen door te geven.
Weet je Hoe het werkelijk zit met jou? Na 25 jaar begin jij nu bang te worden dat je overblijft. Geen meisje vindt. Dat is omdat je socially awkward bent en dat weet je een dat doet pijn. Als reactie daarop maak jij jezelf wijs dat het niet ligt aan je sociale onhandigheid maar aan de vrouw. Zij voldoet immers niet aan jouw hoge standaard. Jij bent geen maagd omdat je een onzekere kneus bent naar omdat je nog geen vrouw bent tegengekomen die goed genoeg is voor jou is. Althans, dat heb je jezelf wijsgemaakt. In werkelijkheid ligt het aan jou dat je geen enkele vrouw zo ver krijgt dat ze haar slipje voor je uittrekt.
Klopt, ik zit inderdaad niet op jouw niveau. Iemand zoals jij die op haar 34e nog een hbo opleiding volgt, is inderdaad verre van een gelijkgestemde voor mij.quote:Op maandag 14 december 2015 07:18 schreef snakelady het volgende:
Als ik een leuke jongen zou ontmoeten van ongeveer 25 jaar en hij zou maagd zijn zou dat voor mij ook een dealbreaker zijn.
Die persoon zit lange na niet op hetzelfde niveau in het leven als ik zit, dat zou niet matchen.
En toch zie je vaak dat als iemand nog maagd is op die leeftijd er sociaal iets niet goed is,is het vanuit religieus oogpunt dan gaat dat hem ook worden, ik ben niet religieus.
Waarom vind je dat wel een eerlijke graadmeter maar als je zelf wordt afgerekend op je gebrek aan ervaring open je er een topic over?quote:Op maandag 14 december 2015 09:09 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Klopt, ik zit inderdaad niet op jouw niveau. Iemand zoals jij die op haar 34e nog een hbo opleiding volgt, is inderdaad verre van een gelijkgestemde voor mij.
Gewoon dit in een lijstje met een net strikje er omheen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
En ondertussen op je 25e nog nooit een vrouw met 1 vinger aangeraakt en te bang om ze zelfs via Internet aan te spreken. Dan heb je denk ik toch niet helemaal op orde wie er in de positie is om zulke eisen te stellen. Voorlopig is er niet 1 vrouw die überhaupt interesse in je toont en dan hebben we haar nog niet eens getoetst aan de waslijst met absurde criteria die jij hanteert.
Ik troost me met de gedachte dat je als maagd zult sterven zonder je genen door te geven.
Weet je Hoe het werkelijk zit met jou? Na 25 jaar begin jij nu bang te worden dat je overblijft. Geen meisje vindt. Dat is omdat je socially awkward bent en dat weet je een dat doet pijn. Als reactie daarop maak jij jezelf wijs dat het niet ligt aan je sociale onhandigheid maar aan de vrouw. Zij voldoet immers niet aan jouw hoge standaard. Jij bent geen maagd omdat je een onzekere kneus bent naar omdat je nog geen vrouw bent tegengekomen die goed genoeg is voor jou is. Althans, dat heb je jezelf wijsgemaakt. In werkelijkheid ligt het aan jou dat je geen enkele vrouw zo ver krijgt dat ze haar slipje voor je uittrekt.
Je mag denken dat je intellectueel verder bent , hoewel ik dat ook ten zeerste betwijfel, maar op alle andere vlakken, sociaal, levenservaring, emotioneel enz loop je mijlenver achter, en dat is nu juist jouw probleem.quote:Op maandag 14 december 2015 09:09 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Klopt, ik zit inderdaad niet op jouw niveau. Iemand zoals jij die op haar 34e nog een hbo opleiding volgt, is inderdaad verre van een gelijkgestemde voor mij.
Ja.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dus je schrijft iemand bij voorbaat af omdat jij eens een thesis van iemand anders hebt gelezen
Op welke wijze beinvloedt mijn leven jouw leven? Ik open een topic omdat ik een relatie met een vrouw wil. Daarom trek ik me iets van hun mening aan. Maar waarom jij jouw frustratie uit mbt mijn mening op een anoniem forum is mij een raadsel. Zeker na het lezen van je zoveelste krankzinnige onzinpost vraag ik me af wat ik met jouw mening moet? :quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ben als Rambo (compleet met ontbloot bovenlijf) dwars door de bossage heen gegaan om ze te confronteren.
Toen ik ze naderde bleken het er meer dan verwacht. Een stuk of 8. Ik heb ze netjes gevraagd geen herrie meer te maken. Ik was nog niet halverwege de bossage toen het weer begon. Hierop ben ik terug gegaan, in een greppel gevallen, nat geworden, vies geworden en in zeer zeer zeer ontstemde toestand bij hen terug gekomen.
Nu heb ik hun waterpijp vernield, de stekker van hun stereo eruit getrokken en ze bedreigd met zeer ernstig geweld als ik nog terug moet komen.
Zo veel waarheid in één post.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus je schrijft iemand bij voorbaat af omdat jij eens een thesis van iemand anders hebt gelezen![]()
Het is veelzeggend dat iets objectiefs als 10 jaar achterlopen en twee niveaus lager zitten dan ik, jou doet twijfelen aan mijn verdere intellectuele ontwikkeling.quote:Op maandag 14 december 2015 09:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je mag denken dat je intellectueel verder bent , hoewel ik dat ook ten zeerste betwijfel, maar op alle andere vlakken, sociaal, levenservaring, emotioneel enz loop je mijlenver achter, en dat is nu juist jouw probleem.
Je gedraagt je als een klein kind die zijn zin niet krijgt en dat is iedereens schuld behalve het jouwe.
En zolang jij dit niet onder ogen komt zal je sterven als maagd, wat misschien ook wel goed is gezien er dan geen nakomelingen komen.
Jij schreef eerder zelf dat je niet zomaar moet veroordelen waarom iemand op een bepaald vlak nog niet zo ver is, en toch doe jij dat zelf wel.quote:Op maandag 14 december 2015 09:27 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Het is veelzeggend dat iets objectiefs als 10 jaar achterlopen en twee niveaus lager zitten dan ik, jou doet twijfelen aan mijn verdere intellectuele ontwikkeling.
Wel of niet maagd zijn zegt niks over de kwaliteit, alleen over de kwantiteit die groter of gelijk is aan één persoon waarmee geslachtsverkeer mee is geweest. Blijkbaar hechten vrouwen hier een bepaalde waarde aan. Opleidingsniveau daarentegen zegt wel iets over de kwaltiteit, beïnvloedt jouw dagelijkse gedachten, maakt het verschil tussen geestdodend en uitdagend werk, het verschil in loon etc.quote:Op maandag 14 december 2015 09:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom vind je dat wel een eerlijke graadmeter maar als je zelf wordt afgerekend op je gebrek aan ervaring open je er een topic over?
Seksuele frustratie staat boven boehoe want seksuele frustratie is niet het domein van de peuter of kleuter.quote:
Oh nee?quote:Op maandag 14 december 2015 05:54 schreef I-care het volgende:
Men weet helemaal niet zo goed meer wat men eigenlijk zoekt, schijnbaar.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:46 schreef Zeikbeer het volgende:
Een vrouw die universitair opgeleid is (geen MBA en andere business ongein), met donkerkleurige ogen en donker niet-geverfd haar, een BMI tussen de 20 en 23, licht getint, geen piercings en tattoos en die niet rookt en drinkt. Indien MSc/MA/PhD in buitenland gehaald, dan wel aan een universiteit (of grand école in Frankrijk) die in de internationale ranking in de top 500 staat. Hoe hoger, hoe beter. Ik studeer notabene aan twee uni's die in de top 100/200 van globale uni rankings staan en in bepaalde subject rankings in de top 10/20.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |