Oh, dat weet ik niet meer. Mijn geheugen is niet zo goed meer door al dat geneuk na een avondje stappen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:00 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Daar dacht je twee maanden geleden nog anders over. Toen onderschreef je mijn post.
Heb je gelezen wat ik daaronder heb geschreven? In dat specifieke geval heb de positie om te eisen, niet die ander.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:59 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat is toch normaal bij het daten dat één van de partijen vindt dat het niet matcht en dat het dan afgelopen is. Je doet nu net alsof iemand niet het recht heeft om niet met je verder te daten, omdat diegene toevallig voldoet aan jouw beeld.
Ik lees anders prima. Jij vindt dat iemand na jouw goedkeuring niet meer in de positie zit om voorkeuren te hebben. Dude, we leven niet in Raqqa.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:01 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ik daaronder heb geschreven? In dat specifieke geval heb de positie om te eisen, niet die ander.
Die gegrond zijn... Je beweerd het immers zelf en van daar uit stel ik dit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:58 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Dat ze op grond van vragen mij afkeuren is al walgelijk, maar op basis van vermoedens? Die mogelijk niet eens gegrond zijn? Afgrijselijk. Ik hoop dat vrouwen niet zo wispelturig zijn en niet hun vermoedens laten prevaleren.
Die meid zou zich wat meer bescheiden moeten opstellen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik lees anders prima. Jij vindt dat iemand na jouw goedkeuring niet meer in de positie zit om voorkeuren te hebben. Dude, we leven niet in Raqqa.
Spiegel...quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Die meid zou zich wat meer bescheiden moeten opstellen.
Ik heb krullen, draag nooit kleding met opschriften of prints en ik ben niet blank. Dus nee, daar lijk ik niet op.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:13 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit beeld bij TS.
Dat hoeft ze helemaal niet. Ze is net als jou universitair geschoold en kan voor jou honderd anderen kiezen, die haar waarschijnlijk met meer respect zullen behandelen dan jij.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
hij is hommoquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:13 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit beeld bij TS.
Dan toch maar een paar lijntjes uitgooien bij ISS.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:08 schreef Zeikbeer het volgende:
Alleen universitair opgeleide, licht getinte brunettes met donkerkleurige ogen zijn welkom.
Alsof jij iets bereikt hebt tot op heden in het leven. PhD op WUR is leuk, maar de gemiddelde bedrijfseconoom harkt meer binnen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Tja, ik klaag iig niet als mensen mijn interesses niet delen. Ik ben me er wel van bewust dat iedereen anders is, en judge mensen niet om zaken als of ze nou maagd zijn of niet... Vind dat je zulke dingen maar moet accepteren... lekker boeiend..quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:08 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Zegt de perverseling: SEX / Pet play
25% van de kinderen geboren in 2000/2001 zijn inmiddels geen maagd meer. En jij maakt het jezelf onmogelijk met het meest absurde eisenpakket ooit opgesteld.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:46 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Weg uit mijn topic. Ik wil alleen reacties van vrouwen die universitair opgeleid zijn (minus MBA en andere business ongein), donkerkleurige ogen hebben, bmi tussen de 20 en 23, lichtgetint, geen piercings en tattoos, niet roken en drinken. Indien MSc/MA/PhD in buitenland gehaald, dan wel aan een universiteit (grand école in FR) die in de internationale ranking in de top 500 staat. Hoe hoger, hoe beter. Ik studeer notabene aan twee uni's die in de top 100/200 van globale uni rankings staan en in bepaalde subject rankings in de top 10/20.
Die TS is compleet gestoord. Ik hoop voor hem dat hij aan het trollen is, want iemand met zo'n persoonlijkheid gaat nooit een relatie krijgen. Waarschijnlijk is hij qua uiterlijk ook zwaar ondergemiddeld, want in Nederland is het relatief makkelijk om seks te krijgen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:26 schreef BlackFrancis het volgende:
[..]
25% van de kinderen geboren in 2000/2001 zijn inmiddels geen maagd meer. En jij maakt het jezelf onmogelijk met het meest absurde eisenpakket ooit opgesteld.
Of zijn dit eisen voor vrouwen waarmee je wenst te converseren, en ben je met neuken minder moeilijk?
Waarom verhuis je niet naar het kalifaat met zulke mensbeelden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:45 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Een maagd is inderdaad ideaal. Ze zouden een rood hoofd moeten krijgen bij het invullen van die vragen als ze niet meer maagd zijn. Dan beseffen ze wat voor een viezeriken het zijn. Ze zouden zelfs een rood hoofd moeten krijgen als ik ze knuffel of per ongeluk aanraak. Onschuldig en niet onverschillig moeten ze zijn. Een rood hoofd is daar een prima indicatie voor.
Is er niet ergens een communistische krakerschick die jou wel ziet zitten?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik blijf zelf ook maagd mijn hele leven, maar goed, dat is iets waar ik vrede mee heb, volgens de paus kom je dan immers bij Petrus aan de hemelpoort en daar is het goed toeven.
Universiteit.. Daar ga je de mist in man... Zie je die poesjes daar? Ik neuk ze terwijl jij met je neus in de boeken zit te denken. Beetje leren, leren niks veranderd... Ik doe gewoon mijn ding man, ik doe waar jij van droomt een beetje neuken. Je woont in een huis waar ik de muur gespoten heb, en heb de bruiden van andere zwaar geneukt maar nooit liefgehad. Geen tijd voor op mijn zolderkamer te zitten, want ik leef vandaag en de tijd blijft tikken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:34 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik voldoende hobbies heb? Ik ben niet zo'n manga- of game nerd. Ik sport, maak muziek en ben graag buiten. Studeer/werk aan de universiteit. Toch niet zo gek? Maar die vrouwen keuren mij al bij voorbaat af op een enkel aspect.
Zeg het ze, casanova van mequote:Op zaterdag 12 december 2015 12:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Universiteit.. Daar ga je de mist in man... Zie je die poesjes daar? Ik neuk ze terwijl jij met je neus in de boeken zit te denken. Beetje leren, leren niks veranderd... Ik doe gewoon mijn ding man, ik doe waar jij van droomt een beetje neuken. Je woont in een huis waar ik de muur gespoten heb, en heb de bruiden van andere zwaar geneukt maar nooit liefgehad. Geen tijd voor op mijn zolderkamer te zitten, want ik leef vandaag en de tijd blijft tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |