Wel een leuke troll in vergelijking met echte hardleerse types zoals Deezer en syndroom.quote:Op maandag 14 december 2015 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, hij goochelt schijnbaar net zo lang met cijfertjes tot hij het voor zichzelf recht kan lullen.
Ik vermoed het eerste. Een troll.
Ik vind hem wel grappig.quote:Op maandag 14 december 2015 10:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stel, hij zou wonder boven wonder een relatie met een vrouw met de juiste uni ranking (et cetera) krijgen. Dan moet hij haar toch dumpen zodra haar uni in de ranking zakt? Want volgens zijn logica heeft ze dan toch niet het juiste niveau voor hem.
Komaan, dit moet toch een troll zijn. Of een zwaar, zwaar autist.
Lees nog eens na, je onderschrijft mijn gedachte en haalt je eigen gedachte onderuit. Maar als je erachter staat, bedankt dat we op één lijn zitten zoals je het daar zelf formuleert.quote:Op maandag 14 december 2015 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Stop eens met 'verbeteren' want dat behoort duidelijk niet tot jouw kwaliteiten.
Zijn gewoon beginselen van Kuhn en Popper over verificatie (met je "dat klopt" en "misschien" in één zin). Ga terug naar het eerste jaar aan een uni en val me verder niet meer lastig met je halfslachtig taalgebruik.quote:Op maandag 14 december 2015 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
In dit soort zaken is er natuurlijk nooit onzekerheid over de mogelijkheid dat het voor kan vallen. Daar valt weinig op te verbeteren. Het is geen wiskunde hoor
Dit doet het vast ook heel goed op feestjes.quote:Op maandag 14 december 2015 10:41 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Zijn gewoon beginselen van Kuhn en Popper over verificatie (met je "dat klopt" en "misschien" in één zin). Ga terug naar het eerste jaar aan een uni en val me verder niet meer lastig met je halfslachtig taalgebruik.
Zegt iemand die 24/7/365 post op Fok! met bijna 100.000 posts of wat is het. Zorg nou maar dat jij jouw bachelor haalt na zoveel jaren ipv hier te zeiken.quote:Op maandag 14 december 2015 10:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stel, hij zou wonder boven wonder een relatie met een vrouw met de juiste uni ranking (et cetera) krijgen. Dan moet hij haar toch dumpen zodra haar uni in de ranking zakt? Want volgens zijn logica heeft ze dan toch niet het juiste niveau voor hem.
Komaan, dit moet toch een troll zijn. Of een zwaar, zwaar autist.
Ik weet prima wat ik heb gezegd, maak je maar niet dik.quote:Op maandag 14 december 2015 10:40 schreef Zeikbeer het volgende:
Homo haat
[..]
Lees nog eens na, je onderschrijft mijn gedachte en haalt je eigen gedachte onderuit. Maar als je erachter staat, bedankt dat we op één lijn zitten zoals je het daar zelf formuleert.
Raakte ik daar een gevoelige snaar?quote:Op maandag 14 december 2015 10:42 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Zegt iemand die 24/7/365 post op Fok! met bijna 100.000 posts of wat is het. Zorg nou maar dat jij jouw bachelor haalt na zoveel jaren ipv hier te zeiken.
Gemiddeld, tussen al jouw accounts, zal jij er niet ver vanaf zitten.quote:Op maandag 14 december 2015 10:42 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Zegt iemand die 24/7/365 post op Fok! met bijna 100.000 posts of wat is het. Zorg nou maar dat jij jouw bachelor haalt na zoveel jaren ipv hier te zeiken.
Zolang hij zijn eigen fouten maar niet hoeft te erkennen toch?quote:Op maandag 14 december 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit doet het vast ook heel goed op feestjes.
En meneer heeft in twee maanden al bijna 200 posts. Daar heb ik toch veel langer voor moeten zwoegen op het begin hoorquote:Op maandag 14 december 2015 10:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gemiddeld tussen al jouw accounts zal jij er niet ver vanaf zitten.
Dit slaat toch op mij? Ik ben toch compleet incapabel volgens jou? Waarom kan je dan niet eens een normale zin formuleren?quote:Op maandag 14 december 2015 10:27 schreef Dven het volgende:
Wanneer je sociaal niet compleet incapabel bent, hoeft iemand ook niet iets expliciet te zeggen om z'n gedrag te kunnen voorspellen.
Waarvan jij al vier grove hebt gemaakt. Met je normatieve schrijfwijze die moet doorgaan als advies dat in jouw wereldje "klopt".quote:Op maandag 14 december 2015 10:44 schreef Dven het volgende:
Zolang hij zijn eigen fouten maar niet hoeft te erkennen toch?
quote:Op maandag 14 december 2015 10:48 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Dit slaat toch op mij? Ik ben toch compleet incapabel volgens jou? Waarom kan je dan niet eens een normale zin formuleren?
Ja een spellingfout is het enige dat ik fout doe itt jouw dubieus geformuleerde zinnen. Ik wilde uiteraard jouw haatgedrag hier aan de kaak stellen en toen ontglipte me het begin van de zin.
[..]
Waarvan jij al vier grove hebt gemaakt. Met je normatieve schrijfwijze die moet doorgaan als advies dat in jouw wereldje "klopt".
Zou ik wel goed geil van worden ja.quote:Op maandag 14 december 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit doet het vast ook heel goed op feestjes.
Waar zie jij Dven beweren dat hij compleet capabel is?quote:Op maandag 14 december 2015 10:48 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Dit slaat toch op mij? Ik ben toch compleet incapabel volgens jou? Waarom kan je dan niet eens een normale zin formuleren?
Ja een spellingfout is het enige dat ik fout doe itt jouw dubieus geformuleerde zinnen. Ik wilde uiteraard jouw haatgedrag hier aan de kaak stellen en toen ontglipte me het begin van de zin.
[..]
Waarvan jij al vier grove hebt gemaakt. Met je normatieve schrijfwijze die moet doorgaan als advies dat in jouw wereldje "klopt".
quote:Op maandag 14 december 2015 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Wel net nog even keiharde seks met mijn echtgenoot gehad.goede basis voor een werkdag
je zou maar maagd zijn,
Ik ben tenminste een eerlijke, concrete en transparante jongen. In een fractie van jouw aantal posts weet iedereen hier al wat ik studeer, wat mijn eisen zijn en wat mijn levensdoelen zijn. Het enige waar jij goed in bent, is destructief zeiken over anderen om het maar vooral niet over je eigen leventje te hebben. Lafjes hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Raakte ik daar een gevoelige snaar?
Laten we TS niet volledig afvallen. Ook hij heeft soms keiharde seksquote:Op maandag 14 december 2015 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Wel net nog even keiharde seks met mijn echtgenoot gehad.goede basis voor een werkdag
je zou maar maagd zijn,
Weet je wie pas een transparante jongen is? Onze Dven. Hij deelt op FOK! de belangrijke en mooie momenten uit zijn leven.quote:Op maandag 14 december 2015 10:51 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een eerlijke, concrete en transparante jongen. In een fractie van jouw aantal posts weet iedereen hier al wat ik studeer, wat mijn eisen zijn en wat mijn levensdoelen zijn. Het enige waar jij goed in bent, is destructief zeiken over anderen om het maar vooral niet over je eigen leventje te hebben. Lafjes hoor.
Dat is het laatste wat ik zou bewerenquote:Op maandag 14 december 2015 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zie jij Dven beweren dat hij compleet capabel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |