Beste Guus Geluk,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geachte Pieter Ginobloem,
Worden deze wel gecontroleerd op HIV/AIDS en andere SOA's? (ik vraag dit voor een vriend)
Hoogachtend,
Guus Geluk
Beste Faeroer,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef Faeroer het volgende:
Geachte AEV,
Raisa en ik zijn erg gelukkig, maar wij kunnen geen kinderen krijgen doordat zij vroeger een penor had. Nu hebben wij besloten dat ik een nieuwe vrouw mag uitzoeken, ten behoeve van ons nageslacht.
Wij zaten te denken aan een Arabische of Turkse vrouw, hijabi is ditmaal wel een vereiste want Raisa is best wel sletterig en ik wil niet weer diezelfde fout maken. ¤ 749,99 zoals gewoonlijk incl. verzending?
Dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groet,
Faeroer
Geachte heer Koolbloem,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Guus Geluk,
Al onze vluchtelingen hebben HIV.
Met vriendelijke groet,
Gino Pieterbloemkool.
Geachte heer Onderbloem,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Faeroer,
Wij hebben Rolo voor u in de aanbieding. Deze dame is 21 jaar, maagd, heeft wél HIV maar verder geen andere soa's. U mag haar overnemen voor het genoemde bedrag.
Met vriendelijke groet,
Gino Onderbloem
Beste Dirk Akloos,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef noodgang het volgende:
Beste AEV,
Momenteel zit ik wat krap bij kas, dus ik vroeg me af of er nog outlet-vluchtelingen beschikbaar waren?
Verder ben ik benieuwd hoe het zit met retourneren, wanneer de vluchteling niet naar behoren blijkt te werken.
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Dirk Akloos
Beste heer Zonnebloem,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Hans de Leon,
Gefeliciteerd.
\Wij sturen u Tasmali + al haar nichten (neven) op.
Met vriendelijke groet,
Gino Zonnebloem
Positief dus, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Dirk Akloos,
Voor u hebben wij Latisha in de aanbieding.
[ afbeelding ]
22 jaar, HIV-positief en slechts vijf tientjes.
Retourneren is niet mogelijk. Ik verzoek u in dat geval een milieuvriendelijke oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet,
Gino Boterbloem.
Geachte Guus Geluk,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geachte heer Koolbloem,
Ik ga er vanuit dat de extra tijd die u krijgt door het natrekken van mijn persoon u ook wel genoeg tijd geeft om een SOA-vrije vluchteling te zoeken, niet?
Groeten,
Guus Geluk
Beste Faeroer,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geachte heer Onderbloem,
Na overleg met mijn vrouw Raisa hebben wij besloten dat wij dit eigenlijk wel een kinky idee vinden. Heeft u een foto van Rolo, dan maken wij direct het geld over en wachten wij in spanning af.
Met vriendelijke groet,
Faeroer
Beste heer Oliebol,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geachte Guus Geluk,
Ik ga mijn uiterste best voor u doen.
Met vriendelijke groet,
Gino oliebloem
Beste heer Leon Hans,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste heer Zonnebloem,
Wanneer kan ik ze verwachten? Ik moet namelijk nog ruimte maken in mijn vriezer.
Met vriendelijke groet,
Leon Hansie Hansie
Geachte heer Dirk Akloos,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Positief dus, dat klinkt goed!
Doe mij die maar!
Beste Guus,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beste heer Oliebol,
Dat stel ik zeer op prijs. Is er ook sprake van een niet goed geld terug-garantie?
Mvg,
Guus Geluk
Beste meneer Zalftoeter,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geachte heer Dirk Akloos,
Graag zien wij uw betaling tegemoet.
Mvg,
Gino Zalfbloem
Beste Zon Bloem,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste heer Leon Hans,
U kunt ze uiterlijk zondagmiddag verwachten op Schiphol.
Mvg,
Gino Zonnebloem
Beste Gino,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Guus,
Helaasb ieden wij geen garantie.
Mvg,
Gino Oliebloem
Beste Dirk,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beste meneer Zalftoeter,
Ik ga mijn begeleider vragen het geld zo snel mogelijk over te maken.
groetjes
Dirk
Beste Hans Leonie,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste Zon Bloem,
Ik heb helaas een probleem met het overboeken van het geld. Kan ik ook een koffer met geld overhandigen? En zou ik trouwens nog die gratis Miele mogen krijgen?
Met vriendelijke groet,
Hans Leonie Leonie
Beste Guus Geluk,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beste Gino,
Dat is geen groot probleem, maar houd u er dan wel rekening mee dat ik bij een kwalitatief tegenvallend product ben genoodzaakt om een klacht achter te laten op klacht.nl?
Mvg,
Guus Geluk
Geachte Gino,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Guus Geluk,
Het is houdt.
En dat is uw goed recht.
Mvg,
Gino Taalbloem
Beste Guus,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geachte Gino,
Binnen welke termijn kan ik mijn vluchtelinge verwachten?
Groeten,
Guus Geluk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |