van nas?quote:
Imagine Dragonsquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik luister nu
Geniale cover van proclaimers
jep, tis nogal dood allemaal daarquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thnx mattie
Wel een beetje op het randje maar ONZ kan wel weer eens wat gebruiken vgm
Nou ja, als zelfs de gutmenschen niet klagenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thnx mattie
Wel een beetje op het randje maar ONZ kan wel weer eens wat gebruiken vgm
is toch gewoon grappigquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, als zelfs de gutmenschen niet klagen
ja weet ik veelquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, Ronnie Flex ft. Lil Kleine...
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, Ronnie Flex ft. Lil Kleine...
Er is nu geerd scquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
jep, tis nogal dood allemaal daar
Waht maar tot het de FP bereiktquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, als zelfs de gutmenschen niet klagen
geerdquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Posten allemaal gekke mensen in die hier zijn afgewezen of het niet konden handelen
jazeker, had ze als ekte nerd ontdekt toen Radioactive in een Assassin's Creed trailer speeldequote:
heb jij die laatste assassin's creed eiglk al gespeeldquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jazeker, had ze als ekte nerd ontdekt toen Radioactive in een Assassin's Creed trailer speelde
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jazeker, had ze als ekte nerd ontdekt toen Radioactive in een Assassin's Creed trailer speelde
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Radioactivequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is pas net uit en nu al voor 40 euro te verkrijgen, als ik nog een paar maandjes wacht haal ik 'm wel voor 20 ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb jij die laatste assassin's creed eiglk al gespeeld
ja, ik wacht ook maar tot ie ergens in de uitverkoop ligtquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is pas net uit en nu al voor 40 euro te verkrijgen, als ik nog een paar maandjes wacht haal ik 'm wel voor 20 ofzo
Black Flag was goeie piratenshit, sindsdien bietje kut en allesquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:47 schreef HPLC het volgende:
Is AC nog leuk eigenlijk? Ben afgehaakt na deel III
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |