Mja, klonk sowieso een beetje als kansloze stoerejongenspraatquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:58 schreef deadprez het volgende:
oh jammer die shit over drugkartels die tegen is gaan vechten was een hoax
denk niet dat je die gasten moet onderschattenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mja, klonk sowieso een beetje als kansloze stoerejongenspraat
Dat niet, maar gewoon dat bericht zelf. Te overdrevenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat je die gasten moet onderschatten
oh zo, ja truequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat niet, maar gewoon dat bericht zelf. Te overdreven
jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ben het met je eens hoor, wat een bullshit
niet echtquote:
niks is echtquote:
Is nep echt?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als niks echt is, is alles dan nep?
Nee alles is perceptie, jouw brein maakt de wereld... kleur bijvoorbeeld is geen intrinsieke eigenschap, slechts een interpretatiequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als niks echt is, is alles dan nep?
komt die nerd ook weer intelligent doen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee alles is perceptie, jouw brein maakt de wereld... kleur bijvoorbeeld is geen intrinsieke eigenschap, slechts een interpretatie
Dit soort semi-intellectuele bullshitquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee alles is perceptie, jouw brein maakt de wereld... kleur bijvoorbeeld is geen intrinsieke eigenschap, slechts een interpretatie
jaja, je probeert nu gewoon te doen alsof jouw kaalheid een perceptie is of nietquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaja, je probeert nu gewoon te doen alsof jouw kaalheid een perceptie is of niet
Dit is geen bullshit, is gewoon waar...quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit soort semi-intellectuele bullshit
Alleen als jij nu DM gaat kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is weekend, moet jij geen aos kijken nu?
Nee, niet alles is perceptie.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is geen bullshit, is gewoon waar...
Gekeken, maar blijkbaar heb ik geen last van het androgeen ongevoeligheids syndroomquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gekeken, heb geen nieuwe DM's helaas
nu jouw beurt
als je er pindakaas op smeert wordt het een staaf ijzer met pindakaasquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een staaf ijzer blijft een staaf ijzer, perceptie boeit geen hol.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een staaf ijzer blijft een staaf ijzer, perceptie boeit geen hol.
ja hey dit bedoelde ik niet hequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gekeken, maar blijkbaar heb ik geen last van het androgeen ongevoeligheids syndroom
verrassende postquote:
Mooi man, het blijft een ijzeratoom.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]man man
Een staaf ijzer... ok
Een ijzeratoom bestaat voor 99,99999% uit helemaal niets.... de ruimte tussen de elektronen en de kern is oneindig vergeleken bij de diameter van de onderdelen. Een atoom is leeg, slechts informatie, positief, negatief en neutraal...
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die WCH zit gewoon random woorden uit het woordenboek te posten en doet net alsof hij slim is
Ja voor jou ja, daarom heb ik ook medelijden met je, heb ik altijd met beperkte mensenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooi man, het blijft een ijzeratoom.
ik durf niet naar buiten in het donkerquote:
Zou je wel vaker moeten doen, schrikken de mensen niet zoquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik durf niet naar buiten in het donker
Jammer, dan ga ik wel met WCH naar André Rieuquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik durf niet naar buiten in het donker
Doe niet als Etto.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja voor jou ja, daarom heb ik ook medelijden met je, heb ik altijd met beperkte mensen
overdag kom ik ook niet buitenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou je wel vaker moeten doen, schrikken de mensen niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |