abonnement Unibet Coolblue
pi_158352188
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:22 schreef Marsenal het volgende:
Ik ga die true storms proberen dan, net met mn power armor door een storm in the glowing sea gegaan, alsof je op mars loopt, dat smaakt naar meer.

Wachten is vooral op een soort hardcore mod, die straling mag daar wel omhoog.
Ik dacht ook dat het daar erger zou zijn. Heb toen quicksave gemaakt aan de rand omdat ik dacht dat ik toch wel dood zou gaan. Toen op goed geluk begonnen met lopen. Uiteindelijk met drie vingers in de neus doorheen gegaan. Was dus wel met X-01 armor. Moest wel paar keer stims poppen maar je kunt de vijanden op zich wel redelijk goed ontwijken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:10:17 #202
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158354999
Ik loop nu door de glowing sea zonder armor, met een hoog level en juiste perks is very hard nog goed te doen :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_158355077
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:10 schreef Mirel het volgende:
Ik loop nu door de glowing sea zonder armor, met een hoog level en juiste perks is very hard nog goed te doen :P
Meeste vijanden in de Glowing Sea hebben geen ranged attack he, als je dan weinig DR hebt maar wel sterk genoeg bent om je vijanden te killen voordat ze dichtbij genoeg komen kan het niet zo moeilijk zijn idd.
Flesje bier
pi_158355733
En de straling is gewoon laag, pockets van 40 r/sec zouden wel cool geweest zijn, gebieden waar je zonder hazmat of power armor niet in wil. Nu kan je met een bescheiden voorraadje rad-x en radaway daar fluitend doorheen. Het is mij echt wel te makkelijk allemaal, maar goed, iemand gaat dit vast gauw modden zodat mijn tweede playthrough een stuk spannender wordt >:)
-nee-
pi_158365327
Tja welkom bij Bethesda games. Zit totaal geen uitdaging in hun games. Echt jammer om te lezen dat het dus tegenvalt daar.

Dan maar wachten op mods die het spel een stuk meer uitdagend en moeilijker maakt. Project Nevada (New Vegas) en Wanderers Edition (Fallout 3) maakte het spel veel uitdagender.

Kan nu al niet wachten op bepaalde mods die Fallout 3 en New Vegas zo tof maakte. Mods die ik hierboven al zei, A World Of Pain en DC/NV Interiors om maar wat te noemen.
  zaterdag 19 december 2015 @ 21:55:27 #206
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158366055
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Tja welkom bij Bethesda games. Zit totaal geen uitdaging in hun games.
Alsof dat er wel is in welke game dan ook :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_158370827
Soms is dit spel zo nep man qua immersion. Gisteren een locatie leeg gehaald en er staat ook cleared als tag. Kom ik er nu toevallig weer langs, is en staat alles er gewoon weer. WTF man :')
pi_158372995
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 00:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Soms is dit spel zo nep man qua immersion. Gisteren een locatie leeg gehaald en er staat ook cleared als tag. Kom ik er nu toevallig weer langs, is en staat alles er gewoon weer. WTF man :')
Als je een bepaalde tijd niet op een locaties bent geweest, respawned alles weer inderdaad. Is ook gedaan omdat je anders niet meer door kunt levellen.

Ik verklaar het altijd maar zo; na een tijdje zijn er weer andere raiders/gunners etc. die daar hun basis van maken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 20 december 2015 @ 05:08:03 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158373429
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 03:10 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je een bepaalde tijd niet op een locaties bent geweest, respawned alles weer inderdaad. Is ook gedaan omdat je anders niet meer door kunt levellen.

Ik verklaar het altijd maar zo; na een tijdje zijn er weer andere raiders/gunners etc. die daar hun basis van maken.
Best logisch ook gewoon.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_158373615
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2015 05:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Best logisch ook gewoon.
Is het ook wel op zich, alleen is het jammer dat alle loot ook respawned. En niet alleen hierbij, ook bij random encounters gebeurt dat. Ik heb bijvoorbeeld bepaalde notes gewoon dubbel. Identieke notes. Bijvoorbeeld die van zo'n raider die addicted is aan iets. Weet ik veel wat precies, boeit niet zoveel. :P Ben die random encounter nu dus al twee keer tegengekomen. Identiek gewoon. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 20 december 2015 @ 08:54:35 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158373857
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 07:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Is het ook wel op zich, alleen is het jammer dat alle loot ook respawned. En niet alleen hierbij, ook bij random encounters gebeurt dat. Ik heb bijvoorbeeld bepaalde notes gewoon dubbel. Identieke notes. Bijvoorbeeld die van zo'n raider die addicted is aan iets. Weet ik veel wat precies, boeit niet zoveel. :P Ben die random encounter nu dus al twee keer tegengekomen. Identiek gewoon. :')
Ik kan me voorstellen dat de makers die ook meerdere keren in de game stoppen. Het is een vrij groot gebied en er gebeurt van alles zonder dat je dat misschien meemaakt. Dan kan het zijn dat je een bepaalde note twee keer vindt terwijl iemand anders die misschien niet vindt.

Wat wel tof zou zijn is de mogelijkheid om je favoriete groep een gebouw te laten overnemen op het moment dat je 'm cleared hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_158374041
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat de makers die ook meerdere keren in de game stoppen. Het is een vrij groot gebied en er gebeurt van alles zonder dat je dat misschien meemaakt. Dan kan het zijn dat je een bepaalde note twee keer vindt terwijl iemand anders die misschien niet vindt.

Wat wel tof zou zijn is de mogelijkheid om je favoriete groep een gebouw te laten overnemen op het moment dat je 'm cleared hebt.
Dat ook ja. Al moet je 'm dan wel op kunnen ruimen. Ziet er niet uit als ze tussen de "meat bags" van super mutants moeten leven.


Moet natuurlijk als Feyenoordert. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 20 december 2015 @ 11:04:10 #213
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158375025
Weet iemand hoe ik Nick Valentine's companion quest kan forceren om te starten? Die moest ik nog doen en had toen z'n affinity gecheckt in de console. Stond vrij laag dus had het handmatig omhoog gezet maar er gebeurde niks. Nu is het kapot. ;( Als ik op de gewone manier z'n affinity boost dan blijft het op 999.0 staan
When all else fails, you always have delusion.
pi_158375536
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:04 schreef Mirel het volgende:
Weet iemand hoe ik Nick Valentine's companion quest kan forceren om te starten? Die moest ik nog doen en had toen z'n affinity gecheckt in de console. Stond vrij laag dus had het handmatig omhoog gezet maar er gebeurde niks. Nu is het kapot. ;( Als ik op de gewone manier z'n affinity boost dan blijft het op 999.0 staan
Heb je 'forceav' gebruikt?
Zo ja, open de console, klik op Nick en type dit:
"forceav ca_affinity 0"
Hopelijk zet dat z'n affinity weer terug naar 0 of iig naar wat het was.
Ik zou forceav nooit gebruiken, behalve voor carryweight. Modav trouwens ook niet gebruiken.
Daarna:

"setav ca_affinity 249"
Vervolgens moet je iets doen wat hij leuk vindt, of gewoon even rond reizen. Wanneer zijn affiniteit de 250 bereikt krijg je een dialoogje. Daarna:

"setav ca_affinity 499"
Zelfde verhaal, weer wat doen wat hij leuk vindt (terminal hacken), affiniteit gaat naar/over de 500. Dialoogje.

"setav ca_affinity 749"
Zelfde verhaal, weer wat doen wat hij leuk vindt, affiniteit gaat naar/over de 750. Dialoogje.
Volgens mij krijg je hier z'n quest. Daarna:

"setav ca_affinity 999"
Wanneer deze naar/over de duizend schiet krijg je weer een dialoogje en krijg je z'n perk.

250/500/750 en 1000 zijn de triggers om het maar zo te zeggen.

Kan zijn dat je niet bij elke trigger een dialoog krijgt, niet elke companion heeft bij elke mijlpaal een gesprekje voor je.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 20 december 2015 @ 11:40:12 #215
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158375620
Ah chill, ga dat eens uitproberen.

Ik wist trouwens niet dat er in het museum in het begin een stukje tekst is over een oorlog die de VS had op de maan :o

http://fallout.wikia.com/wiki/Museum_of_Freedom

edit: forceav gebruikt en op 0 gezet, na wat raiders doodgemaakt te hebben en een synth bevrijd is m'n affinity -1250 en scheldt hij me telkens uit enzo }:|

[ Bericht 31% gewijzigd door Mirel op 20-12-2015 19:07:09 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_158387847
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:40 schreef Mirel het volgende:
Ah chill, ga dat eens uitproberen.

Ik wist trouwens niet dat er in het museum in het begin een stukje tekst is over een oorlog die de VS had op de maan :o

http://fallout.wikia.com/wiki/Museum_of_Freedom

edit: forceav gebruikt en op 0 gezet, na wat raiders doodgemaakt te hebben en een synth bevrijd is m'n affinity -1250 en scheldt hij me telkens uit enzo }:|
Had je eerder forceav gebruikt? Zo nee, dan was het verstandig forceav nu ook niet te gebruiken. Misschien was ik te onduidelijk.
Nou ja, met forceav 1250 zou ie op 0 moeten staan, en van daaruit voortaan setav gebruiken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158401675
Spoiler voor wie nog niet in the Institute is geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd of dit verder nog consequenties gaat hebben.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158402997
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 08:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Spoiler voor wie nog niet in the Institute is geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd of dit verder nog consequenties gaat hebben.
Geen idee hoe je verhaallijn nu gaat lopen.

Maar Dr Li speelt in de BOS verhaallijn wel een belangrijke rol.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_158405472
Ik heb sinds een paar dagen trouwens plotseling ontzettend veel zin om Skyrim weer te spelen, denk dat ik dat vanavond ook ga doen. :@
Flesje bier
pi_158407322
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 09:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Geen idee hoe je verhaallijn nu gaat lopen.

Maar Dr Li speelt in de BOS verhaallijn wel een belangrijke rol.
Bij terugkeer bij de Elder zei hij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu wel even een beetje Fallout moe. Geen idee waarom eigenlijk. Misschien dat ik nu te snel ga door te focussen op de main quest. Ben nu vrij snel door drie of vier main quests gevlogen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik paar dagen even van Fallout afblijf. Dan komt het gevoel vanzelf weer terug.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 21 december 2015 @ 13:31:04 #221
69994 seto
-|||--------|||-
pi_158408214
Heb hem dit weekend ook uitgespeeld met BoS.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  Redactie Frontpage maandag 21 december 2015 @ 13:47:58 #222
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_158408722
The Battle for Bunker Hill:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 21 december 2015 @ 15:45:36 #224
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158411742
quote:
Inderdaad ja. En die enge baby was ik ook liever kwijt dan rijk.
Dat deden ze in The Last of Us toch een stukkie effectiever. :')
pi_158416451
Ook wel erg makkelijk eigenlijk van Bethesda. In Fallout 3 gaat je moeder dood en moet je op zoek naar je vader en nu in Fallout 4 gaat je man/vrouw dood en moet je op zoek naar je kind. Je kan toch echt wel zien waar hun prioriteiten liggen bij hun games.

Tja en nog steeds geniet ik er nog van hoor :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')