abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158196660
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:57 schreef Twiitch het volgende:
Vaak als ik stop met spelen doe ik eerst saven en daarna ga ik even op een killing spree door een goed bevolkte settlement, erg therapeutisch.
Je bent niet alleen. :@
Herhaaldelijk gedaan tijdens het proberen 100% happiness te krijgen. Frustrerende achievement.
Niet dat ik normaal gesproken om achievements geef, maar het was de enige die nog open stond. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 12 december 2015 @ 22:08:29 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158203268
Daar ben je dan meer dan een uur mee bezig.


Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 12 december 2015 @ 22:13:37 #33
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158203396
_O-

:o !


http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/5080/?

_O_

[ Bericht 72% gewijzigd door Divje op 12-12-2015 22:55:15 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_158205445
quote:
Dat zijn de betere mods. Heb nu alles in een safe gepropt, kun je lang zoeken. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 12 december 2015 @ 23:49:52 #35
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158205522
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat zijn de betere mods. Heb nu alles in een safe gepropt, kun je lang zoeken. :P
Same here _O- Heb dan wel verschillende safes voor wapens / kleding / armor en al die andere troep maar dan scroll je je alsnog een ongeluk als je een echte hoarder bent. :P

Dit ziet er nog tof uit ook.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_158206912
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 december 2015 22:08 schreef jogy het volgende:
Daar ben je dan meer dan een uur mee bezig.
Ach, het brengt je boodschap in ieder geval wel over. :P
quote:
Zag die ook voorbij komen. Erg gaaf. Ik ga hem downloaden als ie niet meer in een beta zit.
Waarom kan Bethesda nou niet dat soort dingen maken?
In Skyrim kun je trouwens je zwaarden wel tentoonstellen in zo'n rek, niet? Weer een stap terug van Bethesda. :{
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 13 december 2015 @ 00:51:37 #37
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158207084
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:57 schreef Twiitch het volgende:
Vaak als ik stop met spelen doe ik eerst saven en daarna ga ik even op een killing spree door een goed bevolkte settlement, erg therapeutisch.
Heb ik net ook gedaan, Covenant heeft kennis gemaakt met de Fat Man 8-).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 13 december 2015 @ 00:53:04 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158207121
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 00:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Waarom kan Bethesda nou niet dat soort dingen maken?
Waarom zouden ze in hemelsnaam :')? Ik vind al dat gezeik met dat bouwen al te veel tijdverspilling, hadden ze wat mij betreft beter kunnen steken in meer game content.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_158210774
quote:
14s.gif Op zondag 13 december 2015 00:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom zouden ze in hemelsnaam :')? Ik vind al dat gezeik met dat bouwen al te veel tijdverspilling, hadden ze wat mij betreft beter kunnen steken in meer game content.
Als een of andere modder zoiets in no time kan maken dan kan een team van 100 dat ook. Zou geen tijd moeten kosten. De art asset zit zelfs al in het spel.
En het is niets nieuws voor ze, mensen vragen om dergelijke dingen, daarom hadden we in Skyrim ook mannequins en weapon racks.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158211535
Heb de MQ plus factie uitgespeeld

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het spel zelf leuk en speel het met veel plezier, vind het wel jammer dat een aantal zaken vanuit Skyrim (zoals de mannequins en wapenrekken) weg zijn. Die bobbleheads interesseren mij dan weer niks. Maar het sfeertje vind ik tof en toch veel verbeteringen t.o.v. Fallout 3. Zelf bijna geen last van bugs *afkloppen*.
pi_158230197
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja wel een goed en veilige nieuwe settlement. Ik denk dat ik iedereen van Sanctuary hierheen stuur. Dat kan toch gewoon?
  maandag 14 december 2015 @ 02:14:56 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158230319
Fallout 2. Ik heb een virtual machine die XP draait, anders werkt het simpelweg niet bij mij :'). Als ik met de trein ga speel ik verder op m'n telefoon.



Ik heb een guide op moeten zoeken op internet want anders kom je er simpelweg niet uit. Bagger interface, geen enkele feedback vanuit de game (een pistool op de grond is bijvoorbeeld nagenoeg onzichtbaar) en de gesprekken zijn enorme lappen tekst waar meestal totaal niets in gezegd wordt.

Maar het sfeertje is top O+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_158230766
quote:
6s.gif Op maandag 14 december 2015 02:14 schreef Fir3fly het volgende:
Fallout 2. Ik heb een virtual machine die XP draait, anders werkt het simpelweg niet bij mij :'). Als ik met de trein ga speel ik verder op m'n telefoon.

[ afbeelding ]

Ik heb een guide op moeten zoeken op internet want anders kom je er simpelweg niet uit. Bagger interface, geen enkele feedback vanuit de game (een pistool op de grond is bijvoorbeeld nagenoeg onzichtbaar) en de gesprekken zijn enorme lappen tekst waar meestal totaal niets in gezegd wordt.

Maar het sfeertje is top O+.
Zo had ik me nog eens gewaagd aan Burntime... nog een graadje ouder dan Fallout :D




Maar de combo van een compleet waardeloze interface en het feit dat je binnen 5 minuten na start al kan worden uitgemoord maakt het nog best pittig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 14 december 2015 @ 10:49:23 #44
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158232656
quote:
14s.gif Op zondag 13 december 2015 00:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom zouden ze in hemelsnaam :')? Ik vind al dat gezeik met dat bouwen al te veel tijdverspilling, hadden ze wat mij betreft beter kunnen steken in meer game content.
Hoezo 'in hemelsnaam'? Sterk taalgebruik. Ze hebben namelijk wel kasten voor bobbleheads en magazines, en ze weten dat de meeste mensen (zoals in élke RPG) niet alle wapens met zich meedragen. Dan zou je toch vanzelf moeten realiseren dat een wapenkast ook handig zou zijn. Toen ik door het buildmenu scrollde verwachtte ik onbewust toch ook enkele soorten wapenkasten te vinden. En zo te lezen hier heb je in Skyrim wel mannequins voor je apparel. Dat hebben ze dus ook niet erin zitten :')

Niet dat ik dat bouwen interessant vindt, maar het is alweer zo'n dingetje die Bethesda vergeet of half implenteert. Ben benieuwd hoe het zou zijn als Bungie een RPG zoals Fallout zou maken.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 14 december 2015 @ 10:56:17 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158232769
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 01:47 schreef Vault-Boy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja wel een goed en veilige nieuwe settlement. Ik denk dat ik iedereen van Sanctuary hierheen stuur. Dat kan toch gewoon?
SPOILER: covenant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 14 december 2015 @ 10:59:33 #46
319877 BzP
Devildriver_
pi_158232817
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 10:49 schreef Mirel het volgende:

[..]

Hoezo 'in hemelsnaam'? Sterk taalgebruik..... of half implenteert.
_O- _O- _O-
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  Eindredactie Games maandag 14 december 2015 @ 11:09:41 #47
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158233000
quote:
6s.gif Op maandag 14 december 2015 02:14 schreef Fir3fly het volgende:
Fallout 2. Ik heb een virtual machine die XP draait, anders werkt het simpelweg niet bij mij :'). Als ik met de trein ga speel ik verder op m'n telefoon.
Waarop werkt het niet bij je? W7, 8 en 8.1 zou gewoon moeten werken, mits gepatched en compat. modus geactiveerd.
quote:
Ik heb een guide op moeten zoeken op internet want anders kom je er simpelweg niet uit. Bagger interface, geen enkele feedback vanuit de game (een pistool op de grond is bijvoorbeeld nagenoeg onzichtbaar) en de gesprekken zijn enorme lappen tekst waar meestal totaal niets in gezegd wordt.

Maar het sfeertje is top O+.
Er is juist voortdurend feedback vanuit de game in de pipboy. Iedere scheet wordt ongeveer gelogd in dat schermpje linksonder. Die voorwerp-models zijn soms wel lastig te herkennen ja, moet je een beetje rondscannen met je aanwijzer. Dan worden 'opraapbare' items ge-highlight met een enorme gele omranding.

Je opmerking over gesprekken is nogal opmerkelijk. Fallout 2 wordt geprezen / staat bekend om de ijzersterke/diepgaande dialogen m.b.t. game-lore en de (zwarte) humor. Kun je niets vinden, maar dat er niets gezegd wordt in gesprekken is Brahmin shit natuurlijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 14 december 2015 @ 11:14:31 #48
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158233074
Nu ik het uitgespeeld heb en gewoon hartstikke hard vals speel heb ik op elke vestiging (ook nadat ik het arbitraire bouwlimiet van de settlement uit heb gezet) een soort van half nucleaire defensie opgezet met missile turrets.

Gister even getest door het spawnen van random raiders achter de brug en ze daarna op afstand vijandig te maken _O-. kijken of ik er vanavond een filmpje van kan maken :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158233281
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2015 11:09 schreef 2dope het volgende:
Je opmerking over gesprekken is nogal opmerkelijk. Fallout 2 wordt geprezen / staat bekend om de ijzersterke/diepgaande dialogen m.b.t. game-lore en de (zwarte) humor. Kun je niets vinden, maar dat er niets gezegd wordt in gesprekken is Brahmin shit natuurlijk.
QFT. Ik wou dat Bethesda er eens een voorbeeld aan nam. ;( De dialogen in Fallout 1 en 2 zijn simpelweg geweldig. :)
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 01:47 schreef Vault-Boy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja wel een goed en veilige nieuwe settlement. Ik denk dat ik iedereen van Sanctuary hierheen stuur. Dat kan toch gewoon?
Volgens mij wel, maar ik vind het een waardeloze settlement.
De turrets die daar staan switchen niet naar de speler wanneer je de boel overneemt. En als je ze sloopt dan blijven hun brandende wrakken er voor eeuwig staan.
De lijken worden ook al niet opgeruimd, en verder zijn items in het kamp nog steeds gemarkeerd alszijnde niet van jou.

Jammer, want het is verder een erg makkelijk verdedigbare plek.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Eindredactie Games maandag 14 december 2015 @ 11:26:18 #50
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158233328
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2015 11:14 schreef jogy het volgende:
Nu ik het uitgespeeld heb en gewoon hartstikke hard vals speel heb ik op elke vestiging (ook nadat ik het arbitraire bouwlimiet van de settlement uit heb gezet) een soort van half nucleaire defensie opgezet met missile turrets.

Gister even getest door het spawnen van random raiders achter de brug en ze daarna op afstand vijandig te maken _O-. kijken of ik er vanavond een filmpje van kan maken :').
Hhad dat laatst al bij The Castle. Daar had ik voor de fuck of it een extreem uit de kluiten gewassen verdedigingslinie neergzet, bestaande uit een stuk of 20 turrets bij iedere muur. Toen kwamen er opeens pak 'm beet 10 raiders op visite, enkelen in Power Armor, maar dat was een oorverdovend (en framerate-verdovend) gekletter van een seconde of 6 en toen was het stil :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 14 december 2015 @ 11:31:11 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158233462
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2015 11:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hhad dat laatst al bij The Castle. Daar had ik voor de fuck of it een extreem uit de kluiten gewassen verdedigingslinie neergzet, bestaande uit een stuk of 20 turrets bij iedere muur. Toen kwamen er opeens pak 'm beet 10 raiders op visite, enkelen in Power Armor, maar dat was een oorverdovend (en framerate-verdovend) gekletter van een seconde of 6 en toen was het stil :')
_O-. Dat effect had ik al met 4 turrets :'). Alles dichtgemetseld met die betonnen vloeren en enkel de poort open gelaten. Het was snel voorbij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 14 december 2015 @ 11:32:07 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158233476
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2015 11:09 schreef 2dope het volgende:

[..]

Waarop werkt het niet bij je? W7, 8 en 8.1 zou gewoon moeten werken, mits gepatched en compat. modus geactiveerd.

Geen idee. Ik heb de GoG versie gekocht en die werken altijd wel. Maar ik wil de save games overzetten naar mijn telefoon en dat werkt alleen als ik opsla in Win XP. Ach, die virtuele machine had ik toch al.

quote:
Er is juist voortdurend feedback vanuit de game in de pipboy. Iedere scheet wordt ongeveer gelogd in dat schermpje linksonder. Die voorwerp-models zijn soms wel lastig te herkennen ja, moet je een beetje rondscannen met je aanwijzer. Dan worden 'opraapbare' items ge-highlight met een enorme gele omranding.

Je opmerking over gesprekken is nogal opmerkelijk. Fallout 2 wordt geprezen / staat bekend om de ijzersterke/diepgaande dialogen m.b.t. game-lore en de (zwarte) humor. Kun je niets vinden, maar dat er niets gezegd wordt in gesprekken is Brahmin shit natuurlijk.
Nee als je goed kijkt is er alleen wat diepgang in de gesprekken met belangrijke karakters. Voor de rest begin je met een lange lijst opties die eigenlijk allemaal of hetzelfde vragen of nutteloos zijn omdat iemand gewoon antwoordt met 'geen idee'. Er zijn eigenlijk altijd maar een of twee opties die daadwerkelijk informatie geven. Dat bedoel ik met diepgang. En zoals ik al eerder gezegd heb, het is geen gesprek maar een keuzemenu van een 0900 nummer. Op zich niets mis mee maar dan is het systeem van F4 veel beter natuurlijk. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke willekeurige paden die willekeurige bonussen geven of quests afsluiten zonder dat dat vantevoren duidelijk is. Dat wapens die op de grond liggen vrijwel onzichtbaar zijn, vooruit. Maar dat alle quests simpelweg uit een zin bestaan die alleen het einddoel aangeven vind ik wel erg karig.

De daadwerkelijke teksten zijn wel beter, dat ben ik met je eens. Ik heb al regelmatig hardop gelachen. Dat is ook de reden dat ik het speel, de makers hebben hun best gedaan met de beperkte middelen destijds en de sfeer hebben ze uitstekend neergezet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Games maandag 14 december 2015 @ 12:34:57 #53
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158235002
quote:
11s.gif Op maandag 14 december 2015 11:32 schreef Fir3fly het volgende:
Nee als je goed kijkt is er alleen wat diepgang in de gesprekken met belangrijke karakters. Voor de rest begin je met een lange lijst opties die eigenlijk allemaal of hetzelfde vragen of nutteloos zijn omdat iemand gewoon antwoordt met 'geen idee'. Er zijn eigenlijk altijd maar een of twee opties die daadwerkelijk informatie geven. Dat bedoel ik met diepgang. En zoals ik al eerder gezegd heb, het is geen gesprek maar een keuzemenu van een 0900 nummer.
Hoeveel diepgang verwacht je van onbelangrijke personages en wat is de voorwaarde voor een belangrijk personage?
Ik weet niet hoe ver je bent, maar ben wel benieuwd naar wat voorbeelden. Ik herken wat je zegt namelijk totaal niet.

Afgaande op je screenshot (mits dat je huidige progress is) ben je nog niet zo lang bezig (40hp, east-side van The Den, veelal de derde bezochte locatie).

Heb je lang vertoefd in Klamath? Het is een van de minder prominente locaties in de game maar heeft al een hele lijst aan beschikbare quests en bijbehorende personages die m.i. toch aardig wat te vertellen hebben. In ieder geval om je op weg te helpen met de MQ (Vic) maar ook sidequests met een eigen stukje verhaal (Smiley the trapper, Brahmins/Torr verdedigen, distilleerderij fiksen, de 'Rat God' pwnen _O_ , je eerste hint naar een functionerende auto, Buck & Chuck Dunton met vrij hilarische dialoogopties, de Ierse bokser (John Lawrence Sullivan) in de Golden Gecko pub die héél veel gespreksstof heeft en je unarmed skill kan leren).

Die vergelijking met een keuzemenu heb ik ook vaker gehoord.
Bedoel je daarmee dat alleen de juiste volgorde van keuzes tot het gewenste resultaat leiden?
Dat is toch in alle gamedialoog wel een beetje het geval?
quote:
Op zich niets mis mee maar dan is het systeem van F4 veel beter natuurlijk.
Nee. Gewoon nee :7 (agree to disagree natuurlijk)
quote:
En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke willekeurige paden die willekeurige bonussen geven of quests afsluiten zonder dat dat vantevoren duidelijk is. Dat wapens die op de grond liggen vrijwel onzichtbaar zijn, vooruit. Maar dat alle quests simpelweg uit een zin bestaan die alleen het einddoel aangeven vind ik wel erg karig.
"belachelijke willekeurige paden die willekeurige bonussen geven". Kun je dat toelichten?
Dat alle quests uit één zin bestaan... In de Pipboy onder 'quests' bedoel je?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_158235670
Dat settlement builden blijft verslavend. Nu net de Jamaican Plains locatie ontdekt en opgeruimd. De te bebouwen ruimte is vrij gering en er staan kapotte huizen in de weg maar tussen de huizen is een stuk goed plat te maken. Heb er nu een soort Chinese courtyard van gemaakt met tuintje in het midden.







Heb heel lang zonder power armor gespeeld maar laatst vond ik de X-01 variant en die ziet er wel tof uit, dus ben het nu toch een tijdje aan het proberen. Kan alleen nog geen jetpack inbouwen helaas. :'(
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 14 december 2015 @ 13:46:04 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158236255
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 10:49 schreef Mirel het volgende:

[..]

Hoezo 'in hemelsnaam'? Sterk taalgebruik.
Het is gewoon dom om boos te worden om zulke details die volgens jou in de game zouden moeten zitten. Voorbeeld: ik vind dat hele bouwen vrij nutteloos en maak er nauwelijks gebruik. Had wat mij betreft weggelaten mogen worden en de resources aan iets anders besteed, terugbrengen van Repair bijvoorbeeld. Maar daar ga ik verder niet verontwaardigd over doen. Punt is, verschillende mensen vinden verschillende details belangrijk en Bethesda kan nooit iedereen tevreden stellen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 14 december 2015 @ 13:47:57 #56
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158236296
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 07:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zo had ik me nog eens gewaagd aan Burntime... nog een graadje ouder dan Fallout :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar de combo van een compleet waardeloze interface en het feit dat je binnen 5 minuten na start al kan worden uitgemoord maakt het nog best pittig.
Damn! Ik heb ook eens gekeken naar Wasteland, waar Fallout op gebaseerd is. Nog veel erger en voor zover ik weet alleen maar grote lappen tekst a la Oregon Trail :').

Oh en ik hoorde zoveel goede dingen over Planescape Torment maar daar stopte ik na een half uurtje ook mee. De interface is gewoon totaal onwerkbaar. En het ziet er gewoon te kut uit, dan vind ik Fallout 1 en 2 nog net kunnen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 14 december 2015 @ 13:49:10 #57
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158236324
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2015 13:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het is gewoon dom om boos te worden om zulke details die volgens jou in de game zouden moeten zitten. Voorbeeld: ik vind dat hele bouwen vrij nutteloos en maak er nauwelijks gebruik. Had wat mij betreft weggelaten mogen worden en de resources aan iets anders besteed, terugbrengen van Repair bijvoorbeeld. Maar daar ga ik verder niet verontwaardigd over doen. Punt is, verschillende mensen vinden verschillende details belangrijk en Bethesda kan nooit iedereen tevreden stellen.
Het punt is dat het er wél in zit. Maar dan is het half geimplenteerd door meubels te bieden om bepaalde hoard items weg te zetten maar niet voor alle soorten. Dus magazines en bobbleheads wel maar niet voor wapens en apparel.

En dat is de grotere klacht rondom Bethesda, dat ze dingen halfslachtig implenteren.

Dezelfde klacht heb ik rondom die Noorse boot. Een interessante locatie en leuk voor de geinteresseerden dat het erin zit, maar dan zijn er geen terminals of memo's of mensen aan boord waarmee je kan praten om wat verhaal mee te krijgen. Het was gewoon de zoveelste locatie met enemies om af te knallen. Half werk weer.

Als ze dat nou een beetje zoals de onderzeeboot hebben aangepakt, dan was het beter geweest. Al kon die ook wel beter.

Maar zie dus ook de Minutemen. Het lijkt erop dat ze daar ook niet genoeg aandacht aan hebben besteed. Ik kan ze in ieder geval niet serieus nemen als grote factie of belangrijke speler.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mirel op 14-12-2015 13:54:15 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_158236394
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2015 13:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Damn! Ik heb ook eens gekeken naar Wasteland, waar Fallout op gebaseerd is. Nog veel erger en voor zover ik weet alleen maar grote lappen tekst a la Oregon Trail :').

Oh en ik hoorde zoveel goede dingen over Planescape Torment maar daar stopte ik na een half uurtje ook mee. De interface is gewoon totaal onwerkbaar. En het ziet er gewoon te kut uit, dan vind ik Fallout 1 en 2 nog net kunnen.
Wasteland 2 is wel een aanrader btw.

Planescape Torment is ge-ni-aal. Er zijn patches voor HD weergave e.d., doe daar je voordeel mee :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 14 december 2015 @ 13:53:27 #59
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158236402
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:49 schreef Mirel het volgende:

[..]

Het punt is dat het er wél in zit. Maar dan is het half geimplenteerd door meubels te bieden om bepaalde hoard items weg te zetten maar niet voor alle soorten.En dat is het de grotere klacht rondom Bethesda, dat ze dingen halfslachtig implenteren.

Dezelfde klacht be ik rondom die Noorse boot. Een interessante locatie en leuk voor de geinteresseerden dat het erin zit, maar dan zijn er geen terminals of memo's of mensen aan boord waarmee je kan praten om wat verhaal mee te krijgen. Het was gewoon de zoveelste locatie met enemies om af te knallen. Half werk weer.
Meh, zo kun je eeuwig doorgaan met kleine dingetjes die er volgens jou in zouden moeten zitten. Onbegonnen werk. De een wil meer van dit, de ander wil meer van dit etcetera etcetera.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 14 december 2015 @ 13:54:36 #60
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158236419
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2015 13:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Meh, zo kun je eeuwig doorgaan met kleine dingetjes die er volgens jou in zouden moeten zitten. Onbegonnen werk. De een wil meer van dit, de ander wil meer van dit etcetera etcetera.
Dan hadden ze bobblehead stands en magazine racks eruit moeten halen.
When all else fails, you always have delusion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')