SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Simterklaas op 11-12-2015 10:33:47 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Wat schuift het dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:29 schreef renwan het volgende:
Zit je dan een hele dag op je werk omdat heen en weer reizen gewoon geld weggooien is
Tot 4 uur niks, maar anders ga ik terug naar Den Haag ben ik 5 uurtjes thuis en kan ik weer terug. Dat geintje kost me dan ook nog 18 euro, dan kan ik net zo goed dat geld in de fik stekenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Tot 4 uur niks, maar anders ga ik terug naar Den Haag ben ik 5 uurtjes thuis en kan ik weer terug. Dat geintje kost me dan ook nog 18 euro, dan kan ik net zo goed dat geld in de fik steken
Mag jij wel in dit hoge topic?quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerdmega harde baas. Kritiek op vorige topic voor is dat geerd in tweede kamer geen bier had maar koffie kopje
Wat Lul jij man? Ik zou een kogel vangen voor Geerd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mag jij wel in dit hoge topic?
Je zit wel in een topic te posten met mensen die geen krediet meer hebben bij jou
Volgende keer maak ik er wel pietrijden vanquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:20 schreef HPLC het volgende:
Wat een racistisch plaatje trouwens, met je zwartrijden
Getint rijden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik er wel pietrijden van
Met een donker afrikaans uiterlijk reizenquote:
Goedzo.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik er wel pietrijden van
quote:Op vrijdag 11 december 2015 01:57 schreef Monopoly het volgende:Bijna weekend. Morgen nog werken en dus amper pils. Zit aan mijn 2e en daar blijft het bij voor vannacht
gr gr.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:38 schreef Moira. het volgende:
Ik ga ER terugkijken en slapen. Een vriendelijke groet naar jullie allen.
Mocht mijn toekomstige man hier weer langskomen, vertel hem dan dat hij een smerige homo is en dat ik hem nooit meer hoef te zien.
Dankjulliewel.
Is het nog gelukt met photoshop ik moet hem ook nog altijd ergens kopen. Of was jij dat niet? Moest wel hard lachen gisteren toen ik het lasquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Met een donker afrikaans uiterlijk reizen
Ik denk dat je me verward met iemand andersquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met photoshop ik moet hem ook nog altijd ergens kopen. Of was jij dat niet? Moest wel hard lachen gisteren toen ik het las![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |