Aan jou de eer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rickert zet jij een TR, gutmensch is antisemitisch
Hoezo geëscaleerd? Het hobbelt nu toch prima door...dat ze worden opgevangen in karige sporthallen voorkomt de aanzuigende werking.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah het is wel flink geëscaleerd toch, is dat goed? Grote asielzoekersgroepen bij elkaar proppen in probleemwijken... slecht beleid
Omdat mannen fysiek sterker zijn en dus minder kwetsbaar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:07 schreef Joezi het volgende:
Waarom zijn vrouwen en kinderen zieliger dan mannen?
Pats, dat stemde me dus ook al gunstig toen ik dat las.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Hoezo geëscaleerd? Het hobbelt nu toch prima door...dat ze worden opgevangen in karige sporthallen voorkomt de aanzuigende werking.
Hij schijnt zelfs een Fred Teeven dekbed te hebben. Zo kan hem 's nachts niets gebeuren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Mark iedere ochtend wakker wordt met het portret van Fred op het plafond. Hij neemt zelfs een portret mee als hij op werkbezoek is in andere landen.
Dit had ik niet moeten zeggen, inderdaad. Maar het punt is juist dat hij sterker lijkt omdat hij te weinig wordt aangepakt op feiten zoals Buma dat een keer deed. Een van de weinige momenten net als toen Slob of was het Segers hem op de Christelijke waarden pakte.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:07 schreef Szura het volgende:
Waarom noem jij Wilders sterk in het debat Stijn? Zodra hij eens op argumenten aangepakt wordt door bijvoorbeeld Buma tijdens een migratiedebat gaat hij harder schreeuwen en om zich heen slaan. Een schande voor de parochie.
Oja, is de instroom al aanzienlijk gedaald?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoezo geëscaleerd? Het hobbelt nu toch prima door...dat ze worden opgevangen in karige sporthallen voorkomt de aanzuigende werking.
Dat is geen kortetermijneffect, hé.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oja, is de instroom al aanzienlijk gedaald?
Hmm ja dat weer wel, je kan het van verschillende kanten benaderen. Eerder in de regio beginnen was ook wel handig geweest. Of Assad afzetten wanneer dat nog kon.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond na avond eenzijdige belichting.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Zielige foto's van zieke kinderen...bijna even erge propaganda als dat verzopen jongetje
En dan? Een Libië 2.0 waar net zo goed iedereen wegvlucht voor die salafistische mafketels?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm ja dat weer wel, je kan het van verschillende kanten benaderen. Eerder in de regio beginnen was ook wel handig geweest. Of Assad afzetten wanneer dat nog kon.
Ik geloof het wel, sowieso gaan er naar Zweden en Duitsland veel meer vluchtelingen...quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oja, is de instroom al aanzienlijk gedaald?
Snap ik ook niet. Dat kind kan net zo goed voor zich zelf zorgen en opkomen. Geldt ook voor die vrouwen die zichzelf maar de zwakkere vinden als het hen uitkomt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:07 schreef Joezi het volgende:
Waarom zijn vrouwen en kinderen zieliger dan mannen?
Peter Vandermeersch prees eerder op de avond het ''Wir Schaffen Das''quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, sowieso gaan er naar Zweden en Duitsland veel meer vluchtelingen...
Daar wil ik dan feiten van zien. En Zweden en Tsjechië zijn dan ook de enige landen die aanzienlijk meer vluchtelingen opvangen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, sowieso gaan er naar Zweden en Duitsland veel meer vluchtelingen...
Eens.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit had ik niet moeten zeggen, inderdaad. Maar het punt is juist dat hij sterker lijkt omdat hij te weinig wordt aangepakt op feiten zoals Buma dat een keer deed. Een van de weinige momenten net als toen Slob of was het Segers hem op de Christelijke waarden pakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |