Hmm, een was er nuchter genoeg om zeer adequaat en volwassen te handelen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat bewust is. Ze hebben zelf ook een bakkie op gehad.
preciesquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:03 schreef Mula het volgende:
[..]
Peter R zegt dat er binnen de vriendinnengroep ruzie is ontstaan naar aanleiding van een berichtje. Een meisje heeft een ander meisje geslagen en Dascha was hierbij.
Nav de berichten hier dacht ik dat Dascha ruzie had, maar volgens mij is dat niet wat Peter R zegt. Alhoewel hij er ook gewoon omheen kan lullen. Hij zegt ook niet "een vriendin van Dascha sloeg een andere vriendin van Dascha".
Meestal gaat dit gepaard zonder suïcidale ideaties btwquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Drank en drugs doe de maths, Wijfie heeft gezopen en geslikt. Jammer
Ik vind je geen realist. Je trekt veel te snel conclusies. Het is gewoon naar om die meiden ervan te betichten dat ze schuldig zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik ben een realist, waarom zou je naïef en goedgelovig moeten zijn terwijl die vriendinnen de situatie juist anders proberen voor te stellen?
[..]
Nou ja, als die ouders het oké vinden dat ze nog zo laat zou ging stappen zullen ze het vast ook geen probleem vinden dat ze een pilletje of drankje teveel op had.
Ik dacht dat Nederland zo'n liberaal land was waar alles maar mag en kan?
Misschien ging ze buiten wel ff verhaal halen... Ze heeft goed de vaart erin op de camerabeelden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:03 schreef Mula het volgende:
[..]
Peter R zegt dat er binnen de vriendinnengroep ruzie is ontstaan naar aanleiding van een berichtje. Een meisje heeft een ander meisje geslagen en Dascha was hierbij.
Nav de berichten hier dacht ik dat Dascha ruzie had, maar volgens mij is dat niet wat Peter R zegt. Alhoewel hij er ook gewoon omheen kan lullen. Hij zegt ook niet "een vriendin van Dascha sloeg een andere vriendin van Dascha".
Hoe toch op met die stupide verzinsels aub. Ze is niet per ongeluk geschept omdat de te dicht langs het spoor liep. Ze stond op het spoor, met handen in zij, reageerde niet op heel hard getoeter van machinist.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:16 schreef schvvmert het volgende:
Het kan natuurlijk nog steeds ongeluk zijn wanneer ze al tijdje over het spoor liep maar is wel vreemd.Scheelt haast niets in afstand.
De doorgaande weg naar Rading loopt er evenwijdig langs.
Maar is dat dan een bewuste daad van zelfdoding? Als je geen intentie weet?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hoe toch op met die stupide verzinsels aub. Ze is niet per ongeluk geschept omdat de te dicht langs het spoor liep. Ze stond op het spoor, met handen in zij, reageerde niet op heel hard getoeter van machinist.
Beter lezen. "Over het spoor liep"quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hoe toch op met die stupide verzinsels aub. Ze is niet per ongeluk geschept omdat de te dicht langs het spoor liep. Ze stond op het spoor, met handen in zij, reageerde niet op heel hard getoeter van machinist.
En die machinist is blijven kijken?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
Langs het spoor, toch? Hond?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Beter lezen. "Over het spoor liep"
De vraag is eigenlijk alleen of ze bewust zelfmoord gepleegd heeft of dat ze het in een opwelling heeft gedaan, al dan niet vanwege de ruzie, al dan niet vanwege het effect van de drank en drugs, en het antwoord daarop zullen we waarschijnlijk nooit weten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
En of ze alleen was.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is eigenlijk alleen of ze bewust zelfmoord gepleegd heeft of dat ze het in een opwelling heeft gedaan, al dan niet vanwege de ruzie, al dan niet vanwege het effect van de drank en drugs, en het antwoord daarop zullen we waarschijnlijk nooit weten.
ja.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar is dat dan een bewuste daad van zelfdoding? Als je geen intentie weet?
Langs het spoor, tot de overgang.... waar ze door de trein geraakt is.quote:
En daar maak je dan gemakshalve maar "over het spoor" van?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Volgens het kaartje erlangs, heb geen idee of daar pad loopt en hoeverre lijntje klopt.
Enige wat ik aan dat plaatje uit dit topic kon zien is dat ze wel over het spoor heen moest om naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:16 schreef schvvmert het volgende:
Het kan natuurlijk nog steeds ongeluk zijn wanneer ze al tijdje over het spoor liep maar is wel vreemd.Scheelt haast niets in afstand.
De doorgaande weg naar Rading loopt er evenwijdig langs.
Heb jij een beter idee?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar is dat dan een bewuste daad van zelfdoding? Als je geen intentie weet?
Wanneer er geen pad is moet je ergens lopen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar maak je dan gemakshalve maar "over het spoor" van?
Er zijn al beelden, is er reden om aan te nemen dat ze niet alleen was, werd ze achtervolgd?quote:
heel veel suicides gebeuren in een opwelling. Pillen slikken, polsen doorsnijden, uit raam springen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is eigenlijk alleen of ze bewust zelfmoord gepleegd heeft of dat ze het in een opwelling heeft gedaan, al dan niet vanwege de ruzie, al dan niet vanwege het effect van de drank en drugs, en het antwoord daarop zullen we waarschijnlijk nooit weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |