Niet kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:50 schreef Deezertje het volgende:
Iemand een idee hoe je je zielige ik kan uitschakelen? Ik wordt serieus steeds opgefokter als ik de zoveelste wallpaper op iemands telefoon/laptop zie van 'ons tweetjes'
Ja maar soms hoef ik niet eens moeite te doenquote:
Ga naar de huisarts en vraag om een doorverwijzing naar de psych. Dit is gewoonweg niet gezond.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar soms hoef ik niet eens moeite te doenIk wil ook niet kijken en vooral niks aantrekken (want bezet = reeds voorzien = sowieso geen kans verloren).
En sowieso: opgefokt worden als twee andere verliefde mensen gelukkig zijn met elkaar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga naar de huisarts en vraag om een doorverwijzing naar de psych. Dit is gewoonweg niet gezond.
Ik weet het, jarenlang opgespaarde frustratie en geen zicht op een einddatum/oplossing voor die ellende (lees: daten/relatie).quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga naar de huisarts en vraag om een doorverwijzing naar de psych. Dit is gewoonweg niet gezond.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet het, jarenlang opgespaarde frustratie en geen zicht op een einddatum/oplossing voor die ellende (lees: daten/relatie).
quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet het, jarenlang opgespaarde frustratie en geen zicht op een einddatum/oplossing voor die ellende (lees: daten/relatie).
Daarom zal professionele hulp je handvatten bieden om hiermee om te gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al eerder een keer duidelijk gemaakt. Dat huilen en boos worden je niet echt aantrekkelijk maakt in het vinden van een partner. Geforceerd opzoek gaan mag ook niet want vrouwen ervaren dat als te wanhopig, ook niet sexy. Met andere woorden moet je maar afwachten en genoegen nemen met uitspraken zoals 'jou tijd komt nog wel' 'je komt de ware nog wel tegen' en 'maak je geen zorgen'.als ik de anderen hier moet geloven.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:50 schreef Deezertje het volgende:
Iemand een idee hoe je je zielige ik kan uitschakelen? Ik wordt serieus steeds opgefokter als ik de zoveelste wallpaper op iemands telefoon/laptop zie van 'ons tweetjes'
De oplossing weet ik wel (gewoon weer eens daten/relatie krijgen) alleen kan je niet zeggen wanneer dat is hequote:
Bezet of niet, is dat je enige criterium?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar soms hoef ik niet eens moeite te doenIk wil ook niet kijken en vooral niks aantrekken (want bezet = reeds voorzien = sowieso geen kans verloren).
Ga jij anderen nou maar geen 'advies' geven en richt je aandacht op jezelf.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al eerder een keer duidelijk gemaakt. Dat huilen en boos worden je niet echt aantrekkelijk maakt in het vinden van een partner. Geforceerd opzoek gaan mag ook niet want vrouwen ervaren dat als te wanhopig, ook niet sexy. Met andere woorden moet je maar afwachten en genoegen nemen met uitspraken zoals 'jou tijd komt nog wel' 'je komt de ware nog wel tegen' en 'maak je geen zorgen'.als ik de anderen hier moet geloven.
Daten/relatie krijgen is geen oplossing voor jouw problematiek, snap dat dan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De oplossing weet ik wel (gewoon weer eens daten/relatie krijgen) alleen kan je niet zeggen wanneer dat is heinmiddels 25 en had wel verwacht weer eens te daten. Veel mensen hebben immers een relatie op deze leeftijd.
Haha , ik wou 't niet weer zeggen nee. Maar ik raak opgefokt omdat het de zoveelste teleurstelling is, ook al voel ik helemaal niets voor dat meisje snap je?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al eerder een keer duidelijk gemaakt. Dat huilen en boos worden je niet echt aantrekkelijk maakt in het vinden van een partner. Geforceerd opzoek gaan mag ook niet want vrouwen ervaren dat als te wanhopig, ook niet sexy. Met andere woorden moet je maar afwachten en genoegen nemen met uitspraken zoals 'jou tijd komt nog wel' 'je komt de ware nog wel tegen' en 'maak je geen zorgen'.als ik de anderen hier moet geloven.
Wat kunnen die wel wat wij niet kunnen? Ik denk dat een psycholoog hetzelfde zal zeggen wat een half jaar lang hier al tegen hem verteld wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou, en in de tussentijd dat je daag genoegen mee neemt, kun je dan naar een psycholoog, kun je aan jezelf werken, een sociale kring opbouwen waarmee je je leven leuk maakt en genieten van het leven.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ze moet me wel positief opvallen, maar dat is ook de hele insteek van een datingsite dat je iedere man/vrouw daar als een optie ziet?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bezet of niet, is dat je enige criterium?
Zie jij echt iedere vrouw als een optie, tenzij ze bezet is? o ja, of heel lelijk en dik, dan ook niet.
Psycholoog lijkt me echt een hele goede optie.
Die kunnen een stuk meer dan ons. Het zou voor jou ook een goed idee zijn om eens een gesprek te gaan voeren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:01 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat kunnen die wel wat wij niet kunnen? Ik denk dat een psycholoog hetzelfde zal zeggen wat een half jaar lang hier al tegen hem verteld wordt.
Omdat ik nu op een leeftijd zit waar het voor mijn gevoel 'nu' moet gebeuren. Zeker als je daartussen nooit wat hebt gehad. En natuurlijk is dat niet zo en kan een relatie ook spontaan uitgaan en zit je 3 maanden later in hetzelfde schuitje... maar het geeft je leven wel een drive/opkikker.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daten/relatie krijgen is geen oplossing voor jouw problematiek, snap dat dan.
Ik heb ook nooit een relatie gehad, maar kan me daar niet druk om maken. Waarom jij wel?
Van iemand houden en dat het wederzijds is, is zeker een opkikker in je leven. Maar in de huidige omstandigheden waarin jij je bevindt (wanhoop oid), gaat je niet in je voordeel werken en als het uit is/gaat, ben je wat ouder en begin je weer bij het begin en zitten we hier weer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik nu op een leeftijd zit waar het voor mijn gevoel 'nu' moet gebeuren. En natuurlijk is dat niet zo en kan een relatie ook spontaan uitgaan en zit je 3 maanden later in hetzelfde schuitje... maar het geeft je leven wel een drive/opkikker.
Mezelf motiveren lukt al haast niet meer, dus ik heb een ander nodig die dat doet. En het liefst iemand die écht om mij geeft waarvoor ik dan ook een stapje harder zou willen zetten (en nee, ouders zijn dat op dat punt niet).quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van iemand houden en dat het wederzijds is, is zeker een opkikker in je leven. Maar in de huidige omstandigheden waarin jij je bevindt (wanhoop oid), gaat je niet in je voordeel werken.
Je ziet een wallpaper op telefoon of laptop. Dat is dus niet via de datingsite, want dan kun je niet op iemands wallpaper kijken en wat doen zij dan op de datingsite?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze moet me wel positief opvallen, maar dat is ook de hele insteek van een datingsite dat je iedere man/vrouw daar als een optie ziet?
Waarom zouden de anderen het voor jou doen? Het boeit de ander echt werkelijk helemaal niks wie jij bent/wat jij doet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mezelf motiveren lukt al haast niet meer, dus ik heb een ander nodig die dat doet. En het liefst iemand die écht om mij geeft waarvoor ik dan ook een stapje harder zou willen zetten (en nee, ouders zijn dat op dat punt niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |