abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 maart 2016 @ 08:59:29 #76
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_160654339
Als ik mensen op een fully zie fietsen vind ik ze altijd zo inactief op de fiets zitten.
Mijn stalen starre singlespeed fietst ook heerlijk, misschien wel iets minder comfortabel.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_160657378
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 08:08 schreef Pro_Shifty het volgende:
Jij gaat blij zijn met je Fully. Sinds ik daarop rij, heb ik echt veel meer comfort. Fietst heerlijk.

Ik was overigens zaterdag 50km wezen intervallen in het zonnetje. Heerlijk. Vandaag weer en mooi ritje.
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2016 08:59 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Als ik mensen op een fully zie fietsen vind ik ze altijd zo inactief op de fiets zitten.
Mijn stalen starre singlespeed fietst ook heerlijk, misschien wel iets minder comfortabel.
Het lijkt mij ook lui fietsen, wel ideaal voor de wat langere tochten. Daar heb ik 'm o.a. ook voor gekocht. Mijn mountainbike is echt een racebak, lig voor mijn gevoel op de mountainbike platter dan op de racer. Aankomende week gooi ik mijn andere wielset weer in mijn mountainbike. Afgelopen week ketting vernieuwd en loopt weer als een zonnetje, hopen dat ik het nog 3/4 maanden kan uitzingen met tandwielen en cassette. Gebruiken jullie missing links vaker? Ik moet zeggen dat ik nu al mijn vierde ketting met dezelfde missing link gebruik. Nog nooit geknapt etc. Ook haal ik hem tijdens onderhoud wel eens open.
  maandag 14 maart 2016 @ 12:59:37 #78
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_160658236
Nieuwe ketting = nieuwe missing link.

Tijdens onderhoud haal ik hem ook wel eens los, dat is geen probleem, alleen slijt hij natuurlijk wel net zo ver in als de rest van je ketting. Wanneer je hem dan weer op een nieuwe ketting gebruikt is die schakel net iets langer. Lijkt me niet bevorderlijk.

En bij een nieuwe KMC ketting zit ook gewoon een nieuwe link, dus waarom zou ik het niet doen?
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_160667753
Thanks voor de tips, morgen even kijken, vandaag te laat thuis van werk.

Als deze week ook droog blijft drogen de parcours mooi op, alleen maar beter om er overheen te knallen :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_160682358
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2016 12:59 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Nieuwe ketting = nieuwe missing link.

Tijdens onderhoud haal ik hem ook wel eens los, dat is geen probleem, alleen slijt hij natuurlijk wel net zo ver in als de rest van je ketting. Wanneer je hem dan weer op een nieuwe ketting gebruikt is die schakel net iets langer. Lijkt me niet bevorderlijk.

En bij een nieuwe KMC ketting zit ook gewoon een nieuwe link, dus waarom zou ik het niet doen?
Grote kans dat die dus nog in de verpakking zit, die ik weg gegooid heb :')
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:32:46 #81
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_160682603
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:17 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Grote kans dat die dus nog in de verpakking zit, die ik weg gegooid heb :')
:') 14.gif
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_160709382
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:05 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ketting naast het kleine blad gooien en dan je trapas even rond gooien, kom je er vanzelf achter.
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Of je traper heen en weer bewegen. Speling duid ook op lagerslijtage.
Beide geprobeerd en toen was er niks aan de hand.
Fiets is wel helemaal schoon, dus zal dit weekend nog eens kijken, of als ik morgen tijd heb even rondje over straat fietsen, kijken of dan ook het probleem er is.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_160746185
Vandaag weer eens rondje Vrachelen gedaan. Daar is (en wordt nog) flink aan gewerkt. Nu overal wegbewijzeringspaaltjes. Wat omleggingen. En er is een alternatieve route om de listige (en vaak sompige) noordzijde te omzeilen. Mooie ontwikkelingen. Temeer dit gebied (met aaneengesloten Dorst en Cadettenkamp) vanaf mei mijn achtertuin wordt :)

Loonse en Drunense Duinen ook op schappelijke fietsafstand. Kan niet wachten.
pi_160784273
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 12:17 schreef poiuytr het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt mij ook lui fietsen, wel ideaal voor de wat langere tochten. Daar heb ik 'm o.a. ook voor gekocht. Mijn mountainbike is echt een racebak, lig voor mijn gevoel op de mountainbike platter dan op de racer. Aankomende week gooi ik mijn andere wielset weer in mijn mountainbike. Afgelopen week ketting vernieuwd en loopt weer als een zonnetje, hopen dat ik het nog 3/4 maanden kan uitzingen met tandwielen en cassette. Gebruiken jullie missing links vaker? Ik moet zeggen dat ik nu al mijn vierde ketting met dezelfde missing link gebruik. Nog nooit geknapt etc. Ook haal ik hem tijdens onderhoud wel eens open.
Ik ga tegenwoordig harder door het bos op mijn fully dan op mijn hardtail. Heeft uiteraard ook te maken met training en het feit dat ik mijn conditie opgebouwd heb. Maar ik heb gewoon veel minder last van "pijntjes". Die fully ontziet mijn lichaam toch tijdens het fietsen, wat ik zelf weer kan gebruiken om meer inspanning te leveren.

In ieder geval zo beredeneer ik tenminste.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_160785671
Beuhhh, vandaag mijn eigen rondje gereden door de Z-Limburgse bossen. Parcours lag er keurig bij, maar wat was het KOUD. Heb wel 7gradenC voorbij zien komen op de Polar (barmount) maar het voelde als 1-2gradenC. Dik aangekleed, lange broek, lange trui en jas, buff onder de helm. Blij dat ik na 65km weer lekker onder de warme douche kon gaan.
pi_160788744
Hier in het midden van het land viel het goed mee.
Had na 55km alleen koude voeten en was lang zo dik niet aangekleed als jij beschrijft.
Heb Rhenen en Amerongen gereden, die laatste is toch wel echt een stuiterbaan met al die kuilen in het parcours. Rhenen ligt er zoveel mooier bij.
Ligt vast ook een beetje aan mijn kleine 26" wielen maar toch.
Al met al heel lekker gereden en nu lekker loom op de bank met een Texels Skuumkoppe :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 17:48:12 ]
pi_160805333
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:45 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Ik ga tegenwoordig harder door het bos op mijn fully dan op mijn hardtail. Heeft uiteraard ook te maken met training en het feit dat ik mijn conditie opgebouwd heb. Maar ik heb gewoon veel minder last van "pijntjes". Die fully ontziet mijn lichaam toch tijdens het fietsen, wat ik zelf weer kan gebruiken om meer inspanning te leveren.

In ieder geval zo beredeneer ik tenminste.
Met een fully moet je over het algemeen ook meer energie leveren (bult op of het vlakke) om dezelfde prestaties te leveren als op een hardtail. Denk dat je alleen een fully in Nederland nodig bent in Zuid-Limburg, Utrechtste Heuvelrug en Sallandse Heuvelrug. Voor de meeste routes is het denk ik echt overkill.

Gisteren weer in Tecklenburg geweest om daar een rondje met clubleden te maken. Heb me grenzen opzocht en daarover heen gegaan. Afdalingen gereden waar ik anders NEVER vanaf was gegaan. Dacht dat ik wel redelijk kon mountainbiken, maar sommige stukken waren wel erg steil met wortels etc, dat mijn techniek nog wat te kort schoot. Moet nog beter leren remmen met de voorrem, meer achter het zadel hangen en gewicht op één pedaal drukken.

Ben gisteren drie keer hard van de mountainbike gevallen. Kan vandaag (en denk ik de rest van de week) moeilijk tot niet lopen. Twee keer over de kop gevlogen. Ben in mijn gehele mountainbike carrière geloof ik nog niet zo vaak gevallen. Wel veel downhill afdalingen gefietst. Echt prachtig gebied blijft Tecklenburg.
pi_160829781
Zo dat klinkt als een heel avontuur en tegelijkertijd klinkt het ook niet heel tof.
Niet kunnen lopen vanwege de valpartijen is mij een brug te ver.
Je weet wel waar je aan kunt werken nu in ieder geval :)
pi_160831754
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:32 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Met een fully moet je over het algemeen ook meer energie leveren (bult op of het vlakke) om dezelfde prestaties te leveren als op een hardtail. Denk dat je alleen een fully in Nederland nodig bent in Zuid-Limburg, Utrechtste Heuvelrug en Sallandse Heuvelrug. Voor de meeste routes is het denk ik echt overkill.

Gisteren weer in Tecklenburg geweest om daar een rondje met clubleden te maken. Heb me grenzen opzocht en daarover heen gegaan. Afdalingen gereden waar ik anders NEVER vanaf was gegaan. Dacht dat ik wel redelijk kon mountainbiken, maar sommige stukken waren wel erg steil met wortels etc, dat mijn techniek nog wat te kort schoot. Moet nog beter leren remmen met de voorrem, meer achter het zadel hangen en gewicht op één pedaal drukken.

Ben gisteren drie keer hard van de mountainbike gevallen. Kan vandaag (en denk ik de rest van de week) moeilijk tot niet lopen. Twee keer over de kop gevlogen. Ben in mijn gehele mountainbike carrière geloof ik nog niet zo vaak gevallen. Wel veel downhill afdalingen gefietst. Echt prachtig gebied blijft Tecklenburg.
Wel mooi om je grenzen op te zoeken en te verleggen.
Minder van de valpartijen, maar ook die horen er enig zins toch wel bij. Al doende leert men ;)

Mn fiets heeft dit weekend even rust gehad, moest thuis nog teveel dingen doen dit weekend dus geen tijd meer gehad, tevens even het ophangsysteem van de systeem van de rechterkant van de schuur naar links verplaatst. Hangt de fiets ook niet in de weg als ik de schuur binnen loop :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_160844668
Wederom zijn er in de bossen in brabant MTB-ers bekeurd wegens het rijden buiten de paden:
http://www.bd.nl/regio/bo(...)tse-bossen-1.5846621

Toch een tip voor alle MTBers hier om voorlopig op de vaste paden te blijven in Brabant
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_160972551
zo gaat de nieuwe route wordenin de duinen

pi_161032623
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:22 schreef Crazy-M het volgende:
Wederom zijn er in de bossen in brabant MTB-ers bekeurd wegens het rijden buiten de paden:
http://www.bd.nl/regio/bo(...)tse-bossen-1.5846621

Toch een tip voor alle MTBers hier om voorlopig op de vaste paden te blijven in Brabant
Hier wordt de laatste tijd ook steeds strenger gecontroleerd, al ontspring ik al drie jaar de dans, heb er wel één verdient. Drie weken terug nog geluk gehad. Reed buiten de route op weg naar de vaste route en moest even bij de Jeep van Staatsbosbeheer komen. Ging maar om een stuk van 50meter anders moest ik over het asfalt, fiets dan liever door het bos.

Ik vind nieuwe paden ontdekken juist een van de leukste dingen van mountainbiken. Als ik wekelijks dezelfde route moet fietsen heb ik het snel gehad. Sinds ik een GPS toestel heb ik zoveel nieuwe paden leren kennen. Afgelopen weekend 4uur gefietst, veel stukken gefietst waar je eigenlijk met de mountainbike niet mag komen.

Afgelopen week fiets weer opgehaald bij de LBS; vork laten servicen, balhoofdlagers vervangen, binnenkabels vervangen en shifter herstellen. Was te lui om het zelf uit te voeren. Wat een verschil zeg, lijkt net of ik een nieuwe fiets heb. Had mijn voorvork echt veeeel eerder moeten laten servicen. Dacht het altijd beetje wassen neus was, laat het vanaf nu ieder jaar doen.
pi_161043392
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:41 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Hier wordt de laatste tijd ook steeds strenger gecontroleerd, al ontspring ik al drie jaar de dans, heb er wel één verdient. Drie weken terug nog geluk gehad. Reed buiten de route op weg naar de vaste route en moest even bij de Jeep van Staatsbosbeheer komen. Ging maar om een stuk van 50meter anders moest ik over het asfalt, fiets dan liever door het bos.

Ik vind nieuwe paden ontdekken juist een van de leukste dingen van mountainbiken. Als ik wekelijks dezelfde route moet fietsen heb ik het snel gehad. Sinds ik een GPS toestel heb ik zoveel nieuwe paden leren kennen. Afgelopen weekend 4uur gefietst, veel stukken gefietst waar je eigenlijk met de mountainbike niet mag komen.

Afgelopen week fiets weer opgehaald bij de LBS; vork laten servicen, balhoofdlagers vervangen, binnenkabels vervangen en shifter herstellen. Was te lui om het zelf uit te voeren. Wat een verschil zeg, lijkt net of ik een nieuwe fiets heb. Had mijn voorvork echt veeeel eerder moeten laten servicen. Dacht het altijd beetje wassen neus was, laat het vanaf nu ieder jaar doen.
Sommige routes beginnen ook niet altijd gelijk aan de rand van het bos dus moet je wel een stukje het bos in. En ook bij een aantal ligt de start niet gunstig waardoor je wel een stukje door de bossen moet.

Het is natuurlijk lastig om duidelijk het verschil te hebben tussen echt buiten de paden, of op een aanrij route te zitten. In theorie is natuurlijk het deel met paatjes officieel en de rest erbuiten is natuurlijk buiten de paden, maar de praktijk is soms wat anders.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_161344719
Zo, de eerste 125km zijn gemaakt op mijn nieuwe mountainbike de Nerve 7.9. Eigenlijk alleen nog maar bezig geweest om alles goed en naar smaak af te stellen. Eerste rit was vorige week om even te wennen aan de fully. Fiets is uitgerust met een 2x10 aandrijving en met redelijk zware wielen en banden (2,40 mountainking en 2,4 x-king achter).

Afgelopen vrijdag eerste serieuze rit gepland 3uur gemaakt en iets van 700 hoogtemeters. Met klimmen is het nog behoorlijk wennen ten opzichte van mijn hardtail, de fully is denk ik 3 kilo zwaarder dan mijn hardtail (13 kilo om <10kg). De reden dat ik een fully erbij heb gekocht is om langere tochten comfortabeler te kunnen rijden, mijn huidige hardtail is echt een race bak waar je dubbel opgevouwen op ligt. In september ga ik een Transalp fietsen wellicht dat hij dan meegaat.
Afdalen ging daarin tegen afgelopen vrijdag erg lekker voor een tweede rit. Nog niet op de limiet gereden omdat ik fiets eerst beter wil leren kennen alvorens keihard af te dalen. Wel al gelijk een KOM gereden, paar mooie top10 tijden en personal records op Strava. Ga dus stukken harder bergaf dan voorheen, voor wat het waard is.

Zaterdag weer een rit gemaakt van 3uur, eerste 1,5uur gas vol open gehad kwam terug bij de auto en had hs gemiddeld van 165. Merk op technische stukken met veel snelheid en kuilen dat ik op hardtail nog duidelijker sneller ben. De demper kreeg ik ook niet goed afgesteld, telkens onderin een kuil veerde hij vol door en lanceerde de demper mij van het zadel. Hierdoor gaat er veel energie verloren en kan ik niet de ideale lijn(en) rijden. Werd op sommige stukken compleet wegreden; terwijl ik goed in conditie ben, ik hun normaal wel bij kan houden maar me hartslag zat wel skyhigh. Wellicht kan het ook van de rit van vrijdag zijn gekomen.

Gisteren herstelrit gemaakt en demper geprobeerd fine te tunen naar mijn smaak. Heb de luchtdruk op 200psi gezet en rebound op het uiterste van slow gezet. Nu blijft het wiel aan de grond, kan ik sneller accelereren na een kuil en kan ik blijven zitten. Precies wat ik zocht.

Al met al is dus nog behoorlijk wennen om er een goed oordeel over te vellen. Het rijdt echt compleet anders, je toert veel meer op een fully. Wel kan je door blijven trappen in een bocht, met een hardtail is dat in sommige bochten ondenkbaar.

Remset ga ik sowieso upgraden naar XT set, huidige set staat te me niet. Sta veel later stil dan op mijn hardtail. Steek ook andere wielset in de fully, dit is me te zwaar, maak set dan ook gelijk tubeless. Denk aan NN snakeskin 2.2 tubeless maken en huidige set verkopen. Reverb gaat er in de loop van de lente ook komen, nu in NL is het nog overkill. Handvaten installeer ik esi chunky. Bereik staat me wel aan, met klimmen veel meer tandjes over, wat ideaal is voor een rustige d1 rit klimmen.
pi_161345958
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 09:17 schreef poiuytr het volgende:
Zo, de eerste 125km zijn gemaakt op mijn nieuwe mountainbike de Nerve 7.9. Eigenlijk alleen nog maar bezig geweest om alles goed en naar smaak af te stellen. Eerste rit was vorige week om even te wennen aan de fully. Fiets is uitgerust met een 2x10 aandrijving en met redelijk zware wielen en banden (2,40 mountainking en 2,4 x-king achter).

Afgelopen vrijdag eerste serieuze rit gepland 3uur gemaakt en iets van 700 hoogtemeters. Met klimmen is het nog behoorlijk wennen ten opzichte van mijn hardtail, de fully is denk ik 3 kilo zwaarder dan mijn hardtail (13 kilo om <10kg). De reden dat ik een fully erbij heb gekocht is om langere tochten comfortabeler te kunnen rijden, mijn huidige hardtail is echt een race bak waar je dubbel opgevouwen op ligt. In september ga ik een Transalp fietsen wellicht dat hij dan meegaat.
Afdalen ging daarin tegen afgelopen vrijdag erg lekker voor een tweede rit. Nog niet op de limiet gereden omdat ik fiets eerst beter wil leren kennen alvorens keihard af te dalen. Wel al gelijk een KOM gereden, paar mooie top10 tijden en personal records op Strava. Ga dus stukken harder bergaf dan voorheen, voor wat het waard is.

Zaterdag weer een rit gemaakt van 3uur, eerste 1,5uur gas vol open gehad kwam terug bij de auto en had hs gemiddeld van 165. Merk op technische stukken met veel snelheid en kuilen dat ik op hardtail nog duidelijker sneller ben. De demper kreeg ik ook niet goed afgesteld, telkens onderin een kuil veerde hij vol door en lanceerde de demper mij van het zadel. Hierdoor gaat er veel energie verloren en kan ik niet de ideale lijn(en) rijden. Werd op sommige stukken compleet wegreden; terwijl ik goed in conditie ben, ik hun normaal wel bij kan houden maar me hartslag zat wel skyhigh. Wellicht kan het ook van de rit van vrijdag zijn gekomen.

Gisteren herstelrit gemaakt en demper geprobeerd fine te tunen naar mijn smaak. Heb de luchtdruk op 200psi gezet en rebound op het uiterste van slow gezet. Nu blijft het wiel aan de grond, kan ik sneller accelereren na een kuil en kan ik blijven zitten. Precies wat ik zocht.

Al met al is dus nog behoorlijk wennen om er een goed oordeel over te vellen. Het rijdt echt compleet anders, je toert veel meer op een fully. Wel kan je door blijven trappen in een bocht, met een hardtail is dat in sommige bochten ondenkbaar.

Remset ga ik sowieso upgraden naar XT set, huidige set staat te me niet. Sta veel later stil dan op mijn hardtail. Steek ook andere wielset in de fully, dit is me te zwaar, maak set dan ook gelijk tubeless. Denk aan NN snakeskin 2.2 tubeless maken en huidige set verkopen. Reverb gaat er in de loop van de lente ook komen, nu in NL is het nog overkill. Handvaten installeer ik esi chunky. Bereik staat me wel aan, met klimmen veel meer tandjes over, wat ideaal is voor een rustige d1 rit klimmen.
Nice, ben benieuwd hoe het bevalt als je er helemaal aan gewend bent.
Ik ben de afgelopen maand niet aan fietsen toe gekomen helaas.

Denk wel dat de meeste parcours er nu droog bij liggen.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_162248750
Zo dit topic even nieuw leven inblazen.
Vanmorgen de routes van Rhenen, Amerongen en Hogeginkel gereden.
Ik was van plan om Leersum er nog aan te plakken maar toen ontdekte ik dat m'n buitenband gescheurd was en dat de binnenband er dus doorheen kwam.
Ben dus maar over de weg terug gefietst naar Wageningen.
60 km in totaal gedaan waarvan uiteindelijk dus 20 km verhard op de terugweg.

Nieuwe buitenband ligt er al om en binnenkort nogmaals proberen deze vier routes te rijden.
pi_162250915
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 18:01 schreef Elvander het volgende:
Zo dit topic even nieuw leven inblazen.
Vanmorgen de routes van Rhenen, Amerongen en Hogeginkel gereden.
Ik was van plan om Leersum er nog aan te plakken maar toen ontdekte ik dat m'n buitenband gescheurd was en dat de binnenband er dus doorheen kwam.
Ben dus maar over de weg terug gefietst naar Wageningen.
60 km in totaal gedaan waarvan uiteindelijk dus 20 km verhard op de terugweg.

Nieuwe buitenband ligt er al om en binnenkort nogmaals proberen deze vier routes te rijden.
Mooi rondje gemaakt dus. Hoe zijn die routes daar? Nog nooit geweest. Ik doe de aankomende weken op mountainbike gebied even rustig. Begin juni rondje ijsselmeer op de racer, daar maar even voor trainen.
  maandag 16 mei 2016 @ 19:22:09 #98
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162251080
Fietsje gehuurd van 't weekend :D





"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_162262481
http://cobblescycling.com(...)keroute-stadsbos013/

Eindelijk een route in de achtertuin _O_
Nu wachten tot de route er definitief ligt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_162264468
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Mooi rondje gemaakt dus. Hoe zijn die routes daar? Nog nooit geweest. Ik doe de aankomende weken op mountainbike gebied even rustig. Begin juni rondje ijsselmeer op de racer, daar maar even voor trainen.
Er liggen 5 routes die allemaal aan mekaar te rijgen zijn.
Rhenen en Rhenen Kwintelooijen, Amerongen, Leersum en Amerongen-Leersum-HogeGinkel.
Ze worden in de mbtroutes top 10 allemaal erg hoog gewaardeerd. Een aanrader als je van singletracks en technische parcours houdt.
Op Rhenen na zijn het wel erg drukke routes, gisteren was het in Amerongen op de parkeerplek, daar fiets je langs, echt niet normaal hoe druk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')