quote:Op woensdag 9 december 2015 19:46 schreef borbit het volgende:
Ik hou niet van het miauw geluid? Kan je bij een dierenarts de stembanden later verwijderen of iets?
Nog serieus reageren ookquote:Op woensdag 9 december 2015 19:53 schreef rianne1994 het volgende:
Nou 9m2 is wel érg klein en al helemáál voor 2 of 3 katten. Katten hebben de ruimte nodig en meerdere plekken waar ze kunnen liggen. Ik zou het niet doen, zielig voor het beestje. Neem dan beter een hamster o.i.d. op zo'n kleine kamer.
Je vergeet iets.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Meer wil ik niet aan vuil maken.
Awww... moet ik er een slotje voor gaan gebruiken ook. Zo zonde dat deze bagger gesloten moet worden met een nieuw slotje. Had 'm liever voor een leuker bagger topic willen bewaren.quote:
kunnen ze jou niet blind en vingerloos maken zodat je niet van die achterlijke topic's kan openen?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:46 schreef borbit het volgende:
Ik wil graag een poes of kat nemen. Want lief. Nou moet het een binnenkat worden. Ik woon bij een hospita. Zij is het ermee oke als ik een huisdier neem zolang het maar op mijn kamer blijft. Ik had vroeger een kamer met raam maar sinds de verbouwing heb ik geen raam meer op mijn kamer en kan de kat daar dus niet naar buiten. Hij/ zij mag absoluut niet door het huis naar buiten moet op de kamer blijven.
Mijn kamer is 9m2. Is dat genoeg voor een kat? Ik heb wel een hoogslaper dus er is wel wat ruimte over.
Kan ik er beter 1 nemen of liever 2 of 3? Ik ben meestal op mijn werk dus dan kunnen ze elkaar een beetje bezig houden? Of zijn ze liever alleen?
Ik hou niet van het miauw geluid? Kan je bij een dierenarts de stembanden later verwijderen of iets?
Die kom ik weinig tegen. Dus ik denk dat het wel goed zit.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Awww... moet ik er een slotje voor gaan gebruiken ook. Zo zonde dat deze bagger gesloten moet worden met een nieuw slotje. Had 'm liever voor een leuker bagger topic willen bewaren.
Nou vooruit, als jij het zegt.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:06 schreef leeell het volgende:
[..]
Die kom ik weinig tegen. Dus ik denk dat het wel goed zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |