abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158132995
quote:
NEUS POEDEREN
Dat her en der werd gefluisterd dat Wendy van Dijk een cocaïneverslaving zou hebben, hadden we vermoedelijk al eens gemeld. Nog niet dat ze inmiddels weer clean zou zijn. Ze zou voor haar huwelijk met Erland Galjaard enige tijd opgenomen zijn geweest in een afkickkliniek. En met succes dus. Al vonden wij dat ze er op de foto’s van haar huwelijk toch nog best doorgesnoven bij stond. Maar goed, dat zal de champoepel wel zijn geweest. GEHOORD Op een borrel in Laren

Van Wendy had ik dit nog niet gehoord (itt de geruchten over andere BN-ers) en het stukje is nu niet bepaald hoogstaande journalistiek van de Quote.Iemand die meer weet?
bron

Hier op FOK! werd dit kennelijk 6 jaar geleden al gesignaleerd overigens:SHO / Wendy van Dijk aan de coke?
pi_158133047
quote:
Na vijf nummers stopt de uitgeverij Wind Publishing van Femmetje de Wind met het uitgeven van Wendy, de glossy van RTL 4-ster Wendy van Dijk. Ze heeft haar aandelenbelang van 30 procent verkocht. Dat heeft ze laten weten aan Quote. De Wind is een goede bekende van Quote-baas Mirjam van den Broeke, die in haar blad suggereerde dat Van Dijk een cocaïneverslaving had en sindsdien in oorlog is met de tv-ster. De Wind en Van den Broeke schreven samen het boek Wat Wil De Man.

De officiële verklaring is dat De Wind zich niet wil richten op het langdurig uitgeven van één blad, maar met conceptmatige projecten bezig wil zijn. Eigenlijk zou Wendy een jaar lang verschijnen, maar de presentatrice heeft besloten dat het blad ook in 2016 doorgaat.

De Wind wil bij Quote niet ingaan op de breuk. “Ik wil me weer richten op dat waar ik goed in ben: creatieve concepten bedenken en ontwikkelen voor retail.”

Op de vraag of ze stopt vanwege een onwerkbare houding, wil ze niet reageren. “Ik geef verder geen commentaar.”

Quote heeft Van Dijks man Erland Galjaard om een reactie gevraagd, maar die wil hij niet geven. “Je denkt toch niet dat ik nog een woord met Quote wissel. De mazzel.”

Enkele weken geleden onthulde De Wind dat ze begin 2016 met een nieuwe glossy rondom een BN’er komt.
bron

quote:
Erland Galjaard overweegt verdere stappen tegen Quote

Erland Galjaard overweegt nieuwe stappen tegen tijdschrift Quote, na verhalen over drugsgebruik door zijn echtgenote Wendy van Dijk.

Quote schreef in oktober dat Van Dijk zou kampen met een drugsverslaving en tijd zou hebben doorgebracht in een afkickkliniek. De presentatrice stapte naar de rechter, die oordeelde dat de berichtgeving "onrechtmatig" was.

"De publicatie in Quote en de uitlatingen van Van den Broeke (de hoofdredacteur, red.) zijn puur effectbejag. Heeft niks meer met journalistiek te maken", aldus de televisiemaker in gesprek met HP de Tijd.

De advocaat van het tijdschrift zei in de rechtszaal dat Quote van zes verschillende, anonieme bronnen te hebben gehoord over de vermeende verslaving van Van Dijk.

"Een goede bekende vertelde dat Wendy en haar man (Erland Galjaard red.) zijn opgepakt op de luchthaven van Ibiza, omdat ze een pakje coke in haar onderbroek had. Een vriend van een redacteur bij Quote vertelde daarnaast samen met de presentatrice en stylist Mari van der Ven te hebben gesnoven", aldus de advocaat.
'Doorgesnoven'

"Ik overweeg een advocaat uit te laten zoeken of je zomaar dit soort dingen kunt verzinnen en roepen in een rechtszaal", reageert Galjaard tegen HP de Tijd.

"Toen die Van den Broeke ook nog zei: 'Op haar huwelijksfoto zag Wendy er doorgesnoven uit', dacht ik echt: jij moet niet in mijn buurt komen."

Van Dijk eiste 15.000 euro van Quote. Het bedrag gaat naar een goed doel.
bron

quote:
'Uitgeverij Wendy-glossy was Erland Galjaard zat'

Uitgever Femmetje de Wind trekt zich terug uit de Wendy-glossy vanwege de verstrekkende bemoeizucht van Erland Galjaard, de man van Wendy van Dijk. Dat denkt columnist Jan Dijkgraaf, schrijft hij in zijn column op The Post Online. Volgens Dijkgraaf kan het zomaar meespelen 'dat Femmetje het helemaal zat was om te werken met iemand die zich op de achtergrond met elke komma in het blad bemoeit en die denkt verstand van bladenmaken te hebben omdat hij directeur bij RTL is'.

Het wekt volgens Dijkgraaf ergernis als het blad voor een laatste check naar Van Dijk wordt gestuurd en 'dat die programmadirecteur van RTL dan zijn rode pennetje pakt en zo ongeveer alles wil veranderen, omdat zijn Wendy nog onvoldoende als warme, lieve, positieve moeder, vrouw en tv-personality naar voren komt in het blad'.

Dijkgraaf denkt dat de actuele RTL-programma's deze rel weer rustig laten passeren. "Ik denk dat Femmetje de Wind of een van de andere mensen die de afgelopen vijf nummers gedesillusioneerd afhaakten bij het blad de echte waarheid niet bij RTL Boulevard, RTL Late Night of een ander RTL-programma mogen komen vertellen van de programmadirecteur van RTL."

Daarmee doelt Dijkgraaf op de leegloop op de Wendy-redactie waar de media eerder dit jaar over berichtten.

De bekende tv-maker Jan Roos heeft nog meer geruchten gehoord over deze kwestie. "Ik hoorde dat ze onder de titel De Snuifdoos een doorstart willen maken."
bron

quote:
Wendy van Dijk gedumpt door vriendin Quote-baas

Na vijf nummers stopt de uitgeverij Wind Publishing van Femmetje de Wind met het uitgeven van Wendy, de glossy van RTL 4-ster Wendy van Dijk. Ze heeft haar aandelenbelang van 30 procent verkocht. Dat heeft ze laten weten aan Quote. De Wind is een goede bekende van Quote-baas Mirjam van den Broeke, die in haar blad suggereerde dat Van Dijk een cocaïneverslaving had en sindsdien in oorlog is met de tv-ster. De Wind en Van den Broeke schreven samen het boek Wat Wil De Man.

De officiële verklaring is dat De Wind zich niet wil richten op het langdurig uitgeven van één blad, maar met conceptmatige projecten bezig wil zijn. Eigenlijk zou Wendy een jaar lang verschijnen, maar de presentatrice heeft besloten dat het blad ook in 2016 doorgaat.

De Wind wil bij Quote niet ingaan op de breuk. "Ik wil me weer richten op dat waar ik goed in ben: creatieve concepten bedenken en ontwikkelen voor retail."

Op de vraag of ze stopt vanwege een onwerkbare houding, wil ze niet reageren. "Ik geef verder geen commentaar."

Quote heeft Van Dijks man Erland Galjaard om een reactie gevraagd, maar die wil hij niet geven. "Je denkt toch niet dat ik nog een woord met Quote wissel. De mazzel."

Enkele weken geleden onthulde De Wind dat ze begin 2016 met een nieuwe glossy rondom een BN'er komt.
bron

quote:
Esquire-baas: 'Erland Galjaard is man zonder zelfspot'

Erland Galjaard moet niet doen alsof RTL 4 het moreel kompas van Nederland is. Dat heeft Esquire-baas Arno Kantelberg gezegd op Radio 1. Kantelberg ergert zich aan de tv-baas van RTL. "Als je vijf dikke Tokkies van 150 kilo op de tv tovert en je laat ze afvallen en in de tweede uitzending huilen omdat ze geen spekjes meer mogen eten: dat heeft niets met het aan de kaak stellen van misstanden te maken. Dat is gewoon de vrouw met de drie tieten en een snor op de kermis."

De bladenmaker doelt op Obese, het programma van Galjaards vrouw Wendy van Dijk. "Daar ben ik dol op, prima, maar doe niet alsof je moral high ground betreedt."

Er staat deze week een groot interview met Galjaard in HP/DeTijd. Het is één grote klaagzang, waarin hij klaagt over de cocaïneroddels, klaagt over het wantrouwen naar RTL en klaagt over het negativisme. "Het bulkt van de verontwaardiging", zegt ook Kantelberg.

Galjaard is niet happig op kritiek, blijkt maar weer eens uit het interview. "Het was één grote zelffelicitatie. Die man is heel succesvol, zijn zender ook, maar er blijft toch die zucht naar erkenning blijkbaar. Hij presenteert RTL 4 als een soort moreel kompas dat misstanden aan de kaak stelt en zaken in de samenleving aansnijdt die belangrijk zien."

"Hij vindt dat echt zo. Het is een man zonder zelfspot. Ik heb altijd enorm te doen met mensen zonder zelfspot. Dan heb je echt een heel vermoeiend leven. Hij heeft ook geen zelfkritiek."

"Waarom dat verontwaardigde? Onbegrijpelijk."

Overigens vindt Kantelberg dat zijn collega's van HP/DeTijd niet erg kritisch zijn. "De rode loper werd voor hem uitgerold."

Daar is mediakenner Marianne Zwagerman het mee eens. "Dat interview had ook in de Libelle kunnen staan. Het is een truttig interview dat nergens over gaat en niets raakt. Er zijn wel wat kwesties die ja aan kunt raken als je praat met Galjaard."

"Er was bijvoorbeeld veel reuring over de cocaïnerel. Dat werd besproken, maar heel liefjes. Daar zijn blijkbaar afspraken over gemaakt."
bron

quote:
Erland Galjaard bang om interviews te geven

Erland Galjaard, de tv-baas van RTL, is erg voorzichtig met het geven van interviews na zijn veelbekritiseerde interview met het AD in mei 2014 (zie foto). Dat vertelt Galjaard deze week in HP/DeTijd, waarin hij zijn eerste grote interview sinds het AD-interview geeft. Galjaard weet nog goed waar de commotie ontstond. “Bij een van de laatste grote interviews die ik gaf, om Project P – Stop het pesten uit te leggen, wist ik niet dat ik op de foto moest. Ik had een T-shirtje aan.”

Uiteindelijk belandde Galjaard met zijn T-shirt op de voorpagina van het AD. Twee dagen later werd hij daar in dezelfde krant volstrekt belachelijk om gemaakt. “Kijken of die krant hier nog ligt. Nee, weggegooid, goed zo.”

“Weet je hoeveel ingezonden zeikbrieven ik daarover kreeg? De boodschap doet er kennelijk niet meer toe als je een T-shirtje draagt. Als baas bij de commerciëlen ben je bij voorbaat verdacht.”

Galjaard krijgt na zijn interviews vaak het verwijt dat hij gewoon een commerciële tv-boer is en niet moet doen alsof hij Nederland een stukje beter wil maken.

Die boodschap blijft Galjaard echter uitdragen. “Vanwege ons bereik hebben we de mogelijkheid om dingen te doen die misschien zelfs sommige politici niet kunnen. Ik doe dit werk omdat ik geloof dat je met tv een belangrijke positieve invloed kan hebben op mensen.”

“Maar veel van wat wij maken en doen, kan op wantrouwen rekenen. Als de KRO een programma maakt over kankerpatiënten in de laatste fase van hun leven en het hele gezin wordt gefilmd, dan is dat ‘duiding’ en ‘zingeving’. Als wij dat doen, is de wereld te klein.”

Galjaard houdt er rekening mee dat hij ook om dit interview weer wordt aangevallen. “Ik ben bang geworden om interviews te geven. De ervaring leert dat mensen ook van wat ik hier ga vertellen, zullen zeggen: hij lult maar wat raak. Dat is ook nu mijn angst.”

Het gaat écht niet alleen om geld verdienen, beweert Galjaard. “Sterker, ik kan de hele zender succesvol vullen met programma’s als Van der Vorst ziet sterren. Dat is de helft goedkoper dan Diagnose gezocht of Verslaafd. Die vergen heel veel voorbereiding, en nazorg.”

“Misschien wekt het ook irritatie op dat Wendy en ik een stel zijn dat veel doet. Zo van: zij zijn zo machtig. Onzin.”

Galjaard benadrukt dat hij geen tv-boer genoemd wil worden. “Ik denk dat je mij en RTL daarmee enigszins tekortdoet. RTL heeft de Machiavelliprijs gekregen, onder meer voor onze bindende rol in de samenleving, ik ben omroepman van het jaar geweest en we hebben talloze Televizier-Ringen gewonnen.”

Het voortdurende wantrouwen breekt Galjaard op. “Ik ben wat gevoeliger en agressiever: verdomme het is gewoon oneerlijk, het klopt niet. Want ik doe dit ook vanuit een bepaald soort… idealisme is een groot woord. Straks word ik weer dood gewenst online.”
bron

[ Bericht 17% gewijzigd door Mylene op 09-12-2015 18:42:02 ]
pi_158133414
Ik ben deze twee nog vergeten :D

Ja, geplukt van Mediacourant. Het lijkt me geen fijne persoonlijkheid die Erland.

quote:
Esquire-hoofdredacteur Arno Kantelberg boycot het Mercurs Tijdschriftengala, dat vanavond plaatsvindt in Amsterdam. Dat heeft hij laten weten op Radio 1. Kantelberg, die op een blauwe maandag deskundige was in RTL Boulevard, mijdt het prijzenfestijn vanwege juryvoorzitter Albert Verlinde. “Voor het eerst in 20 jaar zal ik er niet zijn. Ik ga niet naar een tijdschriftengala waar de jury wordt voorgezeten door Albert Verlinde. Ik ga dat niet serieus nemen, nee“, zegt de bladenmaker.

Quote-baas Mirjam van den Broeke liet zich eerder ook al cynisch uit over het juryvoorzitterschap van Verlinde, nadat hij haar in RTL Boulevard ‘die trut van de Quote’ had genoemd naar aanleiding van de cocaïnerol rond Wendy van Dijk.

Van den Broeke: “Albert Verlinde noemde me in RTL Boulevard een trut en riep op tot boycot Quote 500. Benieuwd of we Mercur gaan binnenslepen; hij is juryvoorzitter.”

Tijdens het Tijdschriftengala wordt onder meer het Tijdschrift van het Jaar verkozen.
bron

Alsof het blad Esquire wel serieus genomen kan worden.

Tijdens een stijlvolle feestavond in Amsterdam is Ronnie Flex uitgeroepen tot Best Geklede Man van 2015. Ronnie Flex nam de prijs in ontvangst uit handen van Esquire-hoofdredacteur Arno Kantelberg en co-host Fockeline Ouwerkerk.

:')

Ondertussen is Albert Verlinde ook boos op zijn zenderbaas.

quote:
Albert Verlinde: ‘Erland Galjaard, waarom doe je dit?’

Albert Verlinde vindt het flauw dat zijn baas Erland Galjaard de Yolanthe-gate oprakelt in een interview met HP/DeTijd. Dat heeft hij gezegd op Radio 538. De tv-baas van RTL zegt in het blad geen fan te zijn van RTL Boulevard en dat hij niet altijd achter de inhoud staat. Als voorbeeld noemt hij het uitzenden van de beruchte parkeergaragebeelden in 2009. “Waarom moet je daarover beginnen? Wanneer was dat? Tien jaar geleden! Toen waren we nog in zwart-wit. Waarom nou in vredesnaam?“

Op de parkeergaragebeelden was te zien hoe Yolanthe en Wesley Sneijder elkaar kusten, terwijl ze zich onbespied waanden. “Jongens, we zijn 15 jaar verder. Give it a break. We doen ons werk elke dag en er kijken veel mensen. Dat betekent dat we iets goeds doen.”

Oude koeien uit de sloot halen, vindt Verlinde het. “Maar hij moet het zelf weten. Ik denk dat het komt omdat hij net uit een ingewikkelde tijd komt met de toestand rond Wendy.”

Dat Galjaard geen fan is van Boulevard, vindt Verlinde prima. “Ik weet dat Erland af en toe moeite heeft met dingen die wij doen. Het is zijn goed recht om daar moeite mee te hebben en er iets over te zeggen. Ik denk niet dat hij de advertentie-inkomsten van de afgelopen 15 jaar gaat terugstorten. Ik denk niet dat dat het geval is eerlijk gezegd.”

Iedereen heeft zijn functie, aldus Verlinde. “Ik zit in RTL Boulevard als entertainmentdeskundige en laat mijn soms vileine blik op dingen schijnen. Hij is programmadirecteur en als dit niet het favoriete programma van hem is is dat zijn goed recht en mag hij dat zeggen.”

“Hij wil een steeds positiever RTL en positiviteit uitstralen. Dat willen we bij Boulevard ook, maar bij ons zit er ook een vilein prikje tussendoor. Dat maakt het programma wel zo leuk.”

Maar een roddelprogramma is Boulevard níet, benadrukt Verlinde. “Wat we bij Boulevard zo veel mogelijk nastreven is dat we alle partijen gesproken hebben. Ik hoop dat Erland toch ook ziet dat wij dat als team de afgelopen vijftien jaar altijd gedaan hebben. We hebben misschien eens een foutje gemaakt, maar we lieten altijd iedereen aan het woord.”

Verlinde ontkent dat hij niet vrijuit kan spreken over roddels rondom Galjaard en zijn vrouw Wendy van Dijk. “Nee, dat niet. Dat zeker niet.”

“Volgens mij vindt hij dat wel goed. We hadden toen ook meetings en zei hij: ‘Natuurlijk moet je dat ook behandelen.’ Dat vond hij prima. Als het nieuws is, is het nieuws.”
bron
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 18:58:25 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158133632
Eigenlijk boeit die hele Galjaard me niet of nauwelijks, maar Albert weet me toch wel weer te raken:

quote:
"Iedereen heeft zijn functie, aldus Verlinde. “Ik zit in RTL Boulevard als entertainmentdeskundige en laat mijn soms vileine blik op dingen schijnen.
Eh nee, Albert. Je bent niet vilein, je bent gewoon een achterbakse, zakkenvullende, graaiende, huichelaar die alleen zijn eigen programmaatjes loopt te pluggen en de rest de grond probeert in te trappen.

quote:
“Wat we bij Boulevard zo veel mogelijk nastreven is dat we alle partijen gesproken hebben. Ik hoop dat Erland toch ook ziet dat wij dat als team de afgelopen vijftien jaar altijd gedaan hebben. We hebben misschien eens een foutje gemaakt, maar we lieten altijd iedereen aan het woord.”
En weer nee, Albert. Je laat helemaal niemand aan het woord, alleen b-artiestjes uit je eigen stalletje. En over de rest voer je zélf het hoogste woord, maar dan uiteraard vooral op een negatieve, natrappende toon. Waarbij verweer uiteraard niet gewenst is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 18:59:40 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158133661
Oh ja, het ging eigenlijk over Wendy. :')

Tsja, leeg, nikserig, onecht, niet betrokken zijn dan wel de trefwoorden die me te binnen schieten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_158133804
Geen Ibiza poncho meer ter waarde van ¤130,- voor alle fans van die cocaïnegebruikster w/ >:O
http://wendyonline.nl/abonnementen/

Welke uitgever gaat zich nu branden aan deze cocaïnegebruikster c_/
SOONY
  woensdag 9 december 2015 @ 19:25:42 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_158134424
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:04 schreef DKUp het volgende:
Geen Ibiza poncho meer ter waarde van ¤130,- voor alle fans van die cocaïnegebruikster w/ >:O
http://wendyonline.nl/abonnementen/

Welke uitgever gaat zich nu branden aan deze cocaïnegebruikster c_/
Ik ben blij dat ik de Wendy blad niet heb besteld. Erg dure blad :r 6 bladen in het jaar voor ¤59.00 nee echt niet ! Doe ik niet aan mee.
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 19:28:15 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158134503
Ja, wel vreemd: 3 bladen voor ¤15 en 6 bladen voor ¤60. Dan betaal je dus minimaal ¤30 voor die poncho. Fijne actie.
pi_158135851
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 18:32 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Hier op FOK! werd dit kennelijk 6 jaar geleden al gesignaleerd overigens:SHO / Wendy van Dijk aan de coke?
OMG, dat topic ook :D
Schitterend dit _O_
U MAD?
  woensdag 9 december 2015 @ 20:20:38 #10
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158136211
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158136248
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ronnie is 1000% swag, dat hebben die bazen bij Esquire goed gezien.
Ronnie Flex _O_
SOONY
  roze woensdag 9 december 2015 @ 20:22:23 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158136294
Mensen welke foto bedoelen ze waar ze er doorgesnoven uit zou moeten zijn?
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 20:46:32 #13
368283 ato
pi_158137092
Ik heb bij haar het wel en niet gevoel, soms vind ik haar leuk overkomen en soms nep.

Maar dat heb ik met de meeste vrouwen in show land ( sorry dames)
Life can be a bitch, so like it..
pi_158137113
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:46 schreef ato het volgende:
Ik heb bij haar het wel en niet gevoel, soms vind ik haar leuk overkomen en soms nep.

Maar dat heb ik met de meeste vrouwen in show land ( sorry dames)
Heb me laten vertellen dat Wendy een bitch is als de camera uit staat.
Moeten zij weten
  woensdag 9 december 2015 @ 20:48:21 #15
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_158137147
Erland Galjaard haalt steeds zijn eigen zender onderuit. Nu RTL Boulevard met die Yolanthe-gate, destijds GTST (ik moet mijn username ergens vandaan hebben) wat hij aangaf slechts één keer gezien te hebben en het zo wereldvreemd vond dat hij het veranderde in Spangas 2.0 :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 9 december 2015 @ 21:23:49 #16
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158138380
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:47 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Heb me laten vertellen dat Wendy een bitch is als de camera uit staat.
Terwijl het een kutwijf is als de camera aanstaat.
  woensdag 9 december 2015 @ 21:40:42 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_158138845
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Terwijl het een kutwijf is als de camera aanstaat.
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_158141844
Gelukkig maken ze op tv nog steeds reclame voor DE WENDY en de poncho :7
SOONY
pi_158143228
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Erland Galjaard haalt steeds zijn eigen zender onderuit. Nu RTL Boulevard met die Yolanthe-gate, destijds GTST (ik moet mijn username ergens vandaan hebben) wat hij aangaf slechts één keer gezien te hebben en het zo wereldvreemd vond dat hij het veranderde in Spangas 2.0 :')
Hij gaat op korte termijn naar SBS, althans dat zegt mijn gevoel.
Advertentie-inkomsten bij RTL zijn flink gedaald, en daar moet hij op een gegeven moment aan boeten.
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 december 2015 @ 18:23:15 #20
22592 crew  Ole
pi_158155184
quote:
Briefje van Jan
09-12-2015, 7:32 Tags: briefje van jan, erland galjaard, Mirjam van den Broeke, wendy van dijk
Erland Galjaard

Beste Erland,

Blijf nou niet aan de gang, joh!

We weten het nu wel, dat jouw Wendy heel veel pijn in haar moederhart heeft sinds ze door Quote beschuldigd werd van een cokeverslaving. We snappen echt wel dat jouw Wendy haar neustussenschot nog heeft. Ze is zo clean als Gordon Katja Schuurman. En natuurlijk was die beschuldiging van Quote in de rechtszaal dat jouw Wendy op een trip naar Ibiza cocaïne in haar slipje had verstopt bespottelijk; je koopt die troep daar op elke straathoek, dus dan zou je wel gek zijn om op het vliegveld risico te nemen.

Dus wat mij betreft kun je stoppen met je vendetta tegen Quote-hoofdredacteur Mirjam van den Broeke.

Weet je trouwens dat Mirjam van den Broeke een jaar of wat geleden een boek (Wat wil de man?) schreef met Femmetje de Wind? Ik kom daar op omdat ik gisteren vernam dat Femmetje de Wind stopt met het uitgeven van het blad Wendy. Dat heeft ze nu vijf keer gedaan en het is volgens jouw Wendy een waanzinnig succes enzo. Volgens de officiële lezing wil Femmetje zich weer meer gaan bezighouden met andere projecten en heeft ze om die reden haar 30 procent aandeel in Wendy (niet jouw Wendy, maar het blad van jouw Wendy) verkocht.

Maar ja, dat is de officiële lezing.

Nu moet ik natuurlijk uitkijken wat ik zeg, maar zou het misschien eventueel wellicht ook zo kunnen zijn dat ook een heel klein ietsiepietsie beetje meespeelt dat Femmetje het helemaal zat was om te werken met iemand die zich op de achtergrond met elke komma in het blad bemoeit en die denkt verstand van bladenmaken te hebben omdat hij programmadirecteur van RTL is? Dat zo’n blad bij wijze van spreken klaar is om naar de drukker te worden gestuurd en dan voor één laatste check naar jouw Wendy wordt gestuurd en dat die programmadirecteur van RTL dan zijn rode pennetje pakt en zo ongeveer alles wil veranderen, omdat zijn Wendy nog onvoldoende als warme, lieve, positieve moeder, vrouw en tv-personality naar voren komt in het blad?

Wat denk jij?

Ik denk dat Femmetje de Wind of een van de andere mensen die de afgelopen vijf nummers gedesillusioneerd afhaakten bij het blad de echte waarheid niet bij RTL Boulevard, RTL Late Night of een ander RTL-programma mogen komen vertellen van de programmadirecteur van RTL.

Dat denk ik.

Groet,

JanD

bron
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158156782
http://www.mediacourant.n(...)enoeg-voor-vakprijs/

Was te verwachten, het blad De Wendy is niet leuk. Ik wist trouwens helemaal niet dat het geld van de Nationale Postcodeloterij naar dat blad ging. Is de Wendy tegenwoordig ook een goed doel?
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 december 2015 @ 19:30:28 #22
22592 crew  Ole
pi_158156899
quote:
Tijdschrift Wendy ‘niet goed genoeg’ voor vakprijs
Geplaatst op donderdag 10 december 2015 om 17:37
Het tijdschrift Wendy van Wendy van Dijk is woensdagavond op het Mercurs Tijdschriftengala niet beloond met de prijs voor beste nieuwkomer, omdat het blad niet goed genoeg is. Dat zegt jurylid en mediajournalist Maarten Hafkamp vandaag op Twitter. Hafkamp en zijn zes collega-juryleden, waaronder Albert Verlinde, beloonden het blad Naar School met de prijs voor beste introductie. Pijnlijk voor Van Dijk. “De jury vond het blad niet goed genoeg als introductie van het jaar.“
De inhoud van het blad is te eentonig, vindt Hafkamp. “Het ging wat mij betreft iets te veel over Wendy en haar entourage. Zit het publiek niet op te wachten.”

Toch is de oplage van de Wendy prima. Maar dat komt volgens Hafkamp ook omdat de Postcode Loterij veel exemplaren afnam. “Die zitten er ook met geld in.”

Wendy Magazine is een tijdschrift vol met foto’s waarop Wendy van Dijk en haar bekende vrienden zich rot lachen.

AD
Aii

[ Bericht 14% gewijzigd door Ole op 10-12-2015 19:46:55 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158157090
Peter R. de Vries haalt ook naar Erland.

quote:
“Erland Galjaard zeer kritisch op Boulevard in HP/DeTijd. Pffff… Behalve als zijn vrouw Wendy haar tijdschrift moet promoten! Nepotisme!“
bron
  donderdag 10 december 2015 @ 21:52:29 #24
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_158161444
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:30 schreef Ole het volgende:
Wendy Magazine is een tijdschrift vol met foto’s waarop Wendy van Dijk en haar bekende vrienden zich rot lachen.
Vooral die doet het 'um _O_ _O_ _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2015 @ 22:34:44 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158162331
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:52 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Vooral die doet het 'um _O_ _O_ _O-
Yep, het inteelt-kringetje dus weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')