abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2015 @ 21:22:36 #126
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158138344
quote:
11s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:21 schreef Soury het volgende:

[..]

_O-
Ok, misschien wat bot van me. Maar vaak zijn die zelfmoordtypetjes van de lelijke eendjes.
pi_158138374
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:22 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ok, misschien wat bot van me. Maar vaak zijn die zelfmoordtypetjes van de lelijke eendjes.
Nadat de trein eroverheen is gegaan wel ja
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158138413
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ok, je bent het dus eens met punt 2 en 3.

niet omdat jij het opschrijft hoor, gewoon omdat dat *wel* feiten zijn.
  woensdag 9 december 2015 @ 21:33:10 #129
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158138662
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:24 schreef computergirl het volgende:

[..]

niet omdat jij het opschrijft hoor, gewoon omdat dat *wel* feiten zijn.
Eens. Dat zijn feiten.

Van 1. kun je niet spreken van een feit, maar wel van een stelling die mij aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid overeenstemt met de werkelijkheid.

Maar behalve drank, was er natuurlijk ook (andere) drugs in het spel. Alcohol kan zeer schadelijk zijn, maar die pilletjes die de huidige jeugd inneemt, zou ik mijn ergste vijand nog niet toewensen.
  woensdag 9 december 2015 @ 21:41:50 #130
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158138873
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:07 schreef A_Fortiori het volgende:
Mijn ouders hadden een kroeg en een dancing. De minimumleeftijd voor de dancing was minimaal 19 jaar. Regelmatig vroeg ik mijn ouders, als puber, waarom die hoge leeftijdsgrens? Omdat een paar jaar ouder wel iets uitmaakt, zei mijn vader altijd.
Toen de dancing van eigenaar wisselde en de leeftijd naar vanaf 16 jaar intrad, heb ik heel veel dronken pubers gezien. Toen begreep ik precies weer waarom mijn ouders daarover nagedacht hadden.
Dat is ook in andere tijd dan nu denk ik. Ik schat dat jouw ouders een kroeg en een dancing tussen 1970-2000 hadden, klopt dat?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_158138926
quote:
15s.gif Op woensdag 9 december 2015 18:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Jelle de Baat (19) is vermoord op dat pad, stukje zuidelijker nabij de homo-ontmoetingsplek
Zou daar toch niet zo graag alleen lopen midden in de nacht.
Dat was echt een totaal andere situatie. (en ook op een hele andere plek, hij is op het talud langs de A27 bij Hollandsche Rading vermoord.) Jelle liep daar niet toevallig rond, hij was geen willekeurig slachtoffer. Hij kende zijn moordenaar en is daar heen gebracht om vermoord te worden. Compleet andere situatie die ook niks zegt over de veiligheid van die locatie, dus waarom je dat aanhaalt is mij echt een raadsel..
pi_158139075
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:41 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat is ook in andere tijd dan nu denk ik. Ik schat dat jouw ouders een kroeg en een dancing tussen 1970-2000 hadden, klopt dat?
Ik schat in ergens tussen 1950 en 2010. :+
Make my day!
  woensdag 9 december 2015 @ 21:53:51 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158139202
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat was echt een totaal andere situatie. (en ook op een hele andere plek, hij is op het talud langs de A27 bij Hollandsche Rading vermoord.) Jelle liep daar niet toevallig rond, hij was geen willekeurig slachtoffer. Hij kende zijn moordenaar en is daar heen gebracht om vermoord te worden. Compleet andere situatie die ook niks zegt over de veiligheid van die locatie, dus waarom je dat aanhaalt is mij echt een raadsel..
Omdat iemand anders claimde dat het stukje tussen het Zandpad en de Maartensdijkseweg het Lambert Veenspad was, en als je op het Lambert Veenspad zoekt komt de moord op Jelle de Baat als eerste boven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 9 december 2015 @ 21:54:29 #134
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158139225
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:49 schreef agter het volgende:

[..]

Ik schat in ergens tussen 1950 en 2010. :+
Zoiets bedoel ik, agter. Maar hier in mijn woonplaats kende vroeger tussen 1979-1982 een zeer roerige tijd met veel gevechten van kroegbezoekers, dronkenlappen tegen de politie en de gemeente waaronder de kroegen altijd op zaterdagnacht om 00.30 uur de deuren moet sluiten. Dat was ook niet goed te praten zeker. Maar In die tijd moet je 18 zijn om te gaan stappen naar een kroeg of een disco, waar nu in deze tijd heel veel jonge mensen vanaf 16 in het weekenden gaan stappen.
pi_158139269
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als je iemand in koele bloede afschiet, dan kies je niet een locatie waar de kans groot is dat je ontdekt wordt. Daarmee geef ik aan dat dat ook geen locatie is om als 16 jarig meisje alleen rond te wandelen.
pi_158139343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als je iemand in koele bloede afschiet, dan kies je niet een locatie waar de kans groot is dat je ontdekt wordt. Daarmee geef ik aan dat dat ook geen locatie is om als 16 jarig meisje alleen rond te wandelen.
ze liep er ook duidelijk niet voor de mooie natuur, midden in de nacht
pi_158139402
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat iemand anders claimde dat het stukje tussen het Zandpad en de Maartensdijkseweg het Lambert Veenspad was, en als je op het Lambert Veenspad zoekt komt de moord op Jelle de Baat als eerste boven.
Waarom geef je antwoord voor mij? Dat kan ik heel goed zelf, dus liever niet.
pi_158139424
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

ze liep er ook duidelijk niet voor de mooie natuur, midden in de nacht
Ik vind het maar een spooky stuk.
  woensdag 9 december 2015 @ 22:06:34 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158139613
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom geef je antwoord voor mij? Dat kan ik heel goed zelf, dus liever niet.
Je geeft alleen geen antwoord, want het is een compleet andere locatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158139675
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:41 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ik bedoel nou juist dat de lage leeftijdsgrens alleen gekozen wordt, voor meer omzet. Als je voor een hogere leeftijd kiest, dan gaat het meer om de sfeer van het publiek en die willen juist niet te veel pubers er bij. Voor deze variant kan elke eigenaar kiezen, maar meestal denken de meeste uitbaters aan zo snel mogelijk veel geld verdienen. En dat kan ook anno 2015.
pi_158139710
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze hebben die locatie niet heel zorgvuldig gekozen, ze moesten gewoon zo snel mogelijk van hem af en waren op weg terug naar Utrecht dus stopte ze op het talud langs de snelweg.

[ Bericht 2% gewijzigd door madam-april op 09-12-2015 22:14:58 ]
pi_158139748
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je geeft alleen geen antwoord, want het is een compleet andere locatie.
Ik weet waar het is.
pi_158139749
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah op die manier..
  woensdag 9 december 2015 @ 22:16:02 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158139913
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik weet waar het is.
Dascha liep niet op het Lambert Veenspad aan de westzijde van het spoor, maar volgens die verse twitteraccount die alleen maar over Dascha kan twitteren op een pad dat in het verlengde ligt aan de noordkant van het Lambert Veenspad (diezelfde twitteraccount claimt overigens ook dat er bloed van Dascha zou zijn gevonden bij de volkstuintjes waar Dascha volgens zijn/haar eigen kaartje nooit geweest zou zijn), en Jelle de Baat is ten oosten van het spoor (ten westen van de A27) gevonden bij het stukje Lambert Veenspad dat aan de zuidkant van het pad even over het spoor gaat richting de A27.

Met andere woorden: compleet andere locatie, sterker nog; dat hele politieonderzoek naar Jelle de Baat vond plaats vanaf de A27....
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 december 2015 @ 22:16:34 #145
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158139934
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:07 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ik bedoel nou juist dat de lage leeftijdsgrens alleen gekozen wordt, voor meer omzet. Als je voor een hogere leeftijd kiest, dan gaat het meer om de sfeer van het publiek en die willen juist niet te veel pubers er bij. Voor deze variant kan elke eigenaar kiezen, maar meestal denken de meeste uitbaters aan zo snel mogelijk veel geld verdienen. En dat kan ook anno 2015.
Ja dat klopt, mijn vriend bezit ook een café, waar ik geregeld ook kom komen wat oudere mensen zoals ik op een zaterdagavond binnen. Maar vroeger in dezelfde café waren er veel jongeren aanwezig voor dat de alcoholwet in werking trad voor mensen beneden 18 jaar. En je merkt het ook aan bepaalde sfeer wel anders is dan vroeger met heel veel jonge mensen. Mijn vriend pakt heel anders aan dan de vorige uitbater (die ken ik ook). De vorige uitbater heeft nu in mijn woonplaats ook een eigen kroeg opgezet dichtbij waar ik nu woon. Meestal is het ook zo dat een café vaak voor oudere publiek kiest, zoals mensen vanaf 23 jaar welkom zijn.
pi_158140099
Bij dit verlaten volkstuincomplexje aan het spoor is mogelijk bloed van Dascha gevonden. Foto Studio Kastermans/Leon Dakkus

staat gewoon in de krant

http://www.gooieneemlande(...)-front_?lref=SubList
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 9 december 2015 @ 22:23:50 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158140174
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:21 schreef StaceySinger het volgende:
Bij dit verlaten volkstuincomplexje aan het spoor is mogelijk bloed van Dascha gevonden. Foto Studio Kastermans/Leon Dakkus

staat gewoon in de krant

http://www.gooieneemlande(...)-front_?lref=SubList
Dan klopt die zelf uitgetekende route van die twitteraccount dus niet hè, want volgens de route van die twitteraccount kan ze helemaal niet bij de volkstuintjes zijn geweest omdat ze volgens die route voor de volkstuintjes al rechtsaf ging het pad richting de Maartensdijkseweg op.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158140324
zo loopt het pad > http://www.fietseropuit.nl/fietsroute/noord_m_holland/hilversum

klopt ook met de beschrijving in de kranten

AD.nl
De hond volgde haar spoor. Het is duidelijk dat ze door Hilversum aan het dwalen is geweest in het gebied rond de uitgaansgelegenheid. Op een bepaald moment ging ze richting huis. Vandaar ging ze op een gegeven moment het bos in en kwam ze bij de spoorlijn uit.

Maar je kan er daar niet over.

Ze liep langs de spoorlijn naar de spoorwegovergang.

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158140389
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:28 schreef StaceySinger het volgende:
zo loopt het pad > http://www.fietseropuit.nl/fietsroute/noord_m_holland/hilversum

klopt ook met de beschrijving in de kranten

AD.nl
De hond volgde haar spoor. Het is duidelijk dat ze door Hilversum aan het dwalen is geweest in het gebied rond de uitgaansgelegenheid. Op een bepaald moment ging ze richting huis. Vandaar ging ze op een gegeven moment het bos in en kwam ze bij de spoorlijn uit.

Maar je kan er daar niet over.

Ze liep langs de spoorlijn naar de spoorwegovergang.

[ afbeelding ]
Of ze nu op het fietspad liep of langs het spoor, ik vind het er overal spooky.
pi_158140516
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Of ze nu op het fietspad liep of langs het spoor, ik vind het er overal spooky.
Vreemd is natuurlijk dat bloed bij die volkstuin
maar kan ook van een ander zijn
onderzoeken ze vast wel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')