SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geld is echt op?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat gezeur om de TT en OP telkens... Never change FOK!
Ik zal het missen als volgende week de stekker eruit gaat
Vast weer een huilie actie van Danny om geld af te troggelen van goedgelovige usertjes om zijn eigen faalmanagement te verbloemen. Maar dat ter zijde.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
hahah. link?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
It's overquote:Op woensdag 9 december 2015 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, de enige die echt weet hoe het zit. Dat gehuil, hiervoor was het De Grote Boze Ted die al het geld wegsnoeptequote:Op woensdag 9 december 2015 20:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vast weer een huilie actie van Danny om geld af te troggelen van goedgelovige usertjes om zijn eigen faalmanagement te verbloemen. Maar dat ter zijde.
Engeland dit keer toch? Dat is sowieso beter dan Frankrijk. Ben alleen ontzettend afgeknapt met deel 3... Is de game wat gevarieerder nu?quote:Om iets ontopics te zeggen: ik vind de nieuwste AC eigenlijk best ok. Een stuk leuker dan UnityDie fransoos kon me echt niet boeien.
PS button ingedrukt houden -> geluid en apparaten aanpassen -> uitvoer naar hoofdtelefoon -> alle audioquote:Op woensdag 9 december 2015 20:45 schreef CoExist het volgende:
Iemand hier enig idee hoe ik een willekeurige koptelefoon of in-ears kan gebruiken op de DS4 controller van de PlayStation 4 voor party chat?
Ik heb een Parrot ZIK koptelefoon met ingebouwde microfoon en ANC. En de Bose MIE2i in-ears.
Ik kan wel game audio krijgen, maar chat audio dus niet.
Ik heb het idee dat ik een domme instelling over het hoofd zie hier.
Iemand een idee? Thnx!
Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:46 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
PS button ingedrukt houden -> geluid en apparaten aanpassen -> uitvoer naar hoofdtelefoon -> alle audio
Graag gedaan hoor!
Mwoah nee nog steeds veel hetzelfde, maar toch vind ik het wel leukquote:Op woensdag 9 december 2015 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, de enige die echt weet hoe het zit. Dat gehuil, hiervoor was het De Grote Boze Ted die al het geld wegsnoepte
[..]
Engeland dit keer toch? Dat is sowieso beter dan Frankrijk. Ben alleen ontzettend afgeknapt met deel 3... Is de game wat gevarieerder nu?
Ik heb unity bijna platinumquote:Op woensdag 9 december 2015 20:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vast weer een huilie actie van Danny om geld af te troggelen van goedgelovige usertjes om zijn eigen faalmanagement te verbloemen. Maar dat ter zijde.
Om iets ontopics te zeggen: ik vind de nieuwste AC eigenlijk best ok. Een stuk leuker dan UnityDie fransoos kon me echt niet boeien.
Dit vroeg ik mij ook af meneer.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen we geen plus games deze maand ?
Komende 3 dagen vrij dus hoop Fallout 4 te platten en daarna weer verder met The Witcher 3.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:05 schreef Jimbo het volgende:
goed verhaal weer.
iemand nog iets nieuws / boeiends te vertellen?
quote:
Die staan er al meer dan een week op. Kings Quest heb ik al uitgespeeld.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen we geen plus games deze maand ?
Bij mij ook, ik zat te kijken of farming simulator wat was om erbij te hebben.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:15 schreef Kyran het volgende:
Flut aanbieding weer op PSN zeg. Klinkt leuk 2 halen 1 betalen, maar ten eerste zijn er te weinig games om uit te kiezen en ten tweede zijn bijna alle games rond de 20-25 euro te krijgen als je beetje je best doet op internet, dus levert echt niks op.
Eigenlijk maar goed ook voor mij, nog genoeg te spelen
Dat wist je van te voren toch? Is algemeen bekend. Schitterende ervaring, en wat mij betreft is het ook wel gepast dat het dan maar 2 uurtjes ofzo duurt, zodat je het in 1 zit kunt doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |