Of ze wil niet af gaan op tv, en dus net doet of ze nog steeds een relatie hebben.....quote:Op woensdag 9 december 2015 00:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik snap het niet meer,Gio is al een hele tijd zin eigen gang aan het gaan.En zij blijft dromen...
Hoe dom kan je zijn???
sjerisjeusquote:Op woensdag 9 december 2015 01:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Even een paar posts teruglezen misschien?
Wat voor filmpje?quote:Op woensdag 9 december 2015 01:01 schreef sjampoeh het volgende:
leuk filmpje van gio over z'n verblijf, maar allejezus slecht gemonteerd![]()
wel met isa én gnoom er in wehehe
maar ik geloof dat ze het snapt dat het over is,ik kann me herinnern en keer heeft ze met Rowena gesproken:: ik heb genoeg en keer van mannen/jongenquote:Op woensdag 9 december 2015 00:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is toch niet mooi.Mannen zijn klootzakken.
Ja, maar heb mijn upload limiet bereikt ..... morgen dus.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:59 schreef jeneker het volgende:
dgk had jij nog laatste central video ?
Ja serieus. Ik heb het niet over topics maar posts. Even hierboven wordt er over gepraat namelijkquote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Al eerder gepost, Utopia - The Force awakens .....
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Zolang Gio haar gezellige brieven blijft schrijven, haar opzoekt in het ziekenhuis, haar familie blijft roepen dat alles in orde is. Moet ze dan denken dat het uit is?quote:Op woensdag 9 december 2015 00:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik snap het niet meer,Gio is al een hele tijd zin eigen gang aan het gaan.En zij blijft dromen...
Hoe dom kan je zijn???
ook al een schreeuwer die ramona op het beginquote:Op woensdag 9 december 2015 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Centraal toch nog online gekregen: * Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op woensdag 9 december 2015 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Centraal toch nog online gekregen: * Video(link) verwijderd op last van Talpa
Dat dusquote:Op woensdag 9 december 2015 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb het idee, dat Naomi ondertussen ook wel door heeft dat het over is ......
Dat snapt ze zeker welquote:Op woensdag 9 december 2015 01:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik geloof dat ze het snapt dat het over is,ik kann me herinnern en keer heeft ze met Rowena gesproken:: ik heb genoeg en keer van mannen/jongen
voor mme is ze geen kutgnoomquote:Op woensdag 9 december 2015 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat snapt ze zeker wel
Maar men heeft nogal de neiging om Noom zwaar te onderschatten
omdat ze een "kutgnoom"is
Hoezo? wat maakt het uit dan?quote:Op woensdag 9 december 2015 01:43 schreef mario390 het volgende:
ik snap maar niet waarom row gisteren naast naomi geslapen is
en betje komisch is hetquote:Op woensdag 9 december 2015 01:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo? wat maakt het uit dan?
Row ging gewoon een nachtje bij Noom slapen
ginaquote:
Heeft honger zeker.quote:Op woensdag 9 december 2015 02:05 schreef markvanrinsum het volgende:
ramoma is ook wakker
[ afbeelding ]
grappje vannachtquote:Op woensdag 9 december 2015 02:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heeft honger zeker.
Arme meid heeft natuurlijk ook de hele dag nog niks gehad...
Huh?quote:Op woensdag 9 december 2015 02:10 schreef mario390 het volgende:
ivan heeft naomi vanochtend verteld dat hij de nieuwe meid benen maken werd dat werkt niet tot 10 uur slapen![]()
Ivan heeft nieuwe benen gemaakt voor de nieuwe meid, maar die werken niet eerder voordat ze 10 uur geslapen hebben.quote:
Dat klopt was bij de koeien, toen zei ze ook :we hebben geen relatiequote:Op woensdag 9 december 2015 01:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik geloof dat ze het snapt dat het over is,ik kann me herinnern en keer heeft ze met Rowena gesproken:: ik heb genoeg en keer van mannen/jongen
Ze hebben eigenlijk nooit echt een relatie gehad, was meer friends with benefits.quote:Op woensdag 9 december 2015 02:23 schreef eskil het volgende:
[..]
Dat klopt was bij de koeien, toen zei ze ook :we hebben geen relatie
nee ik bedoel hij werd haar niet altijd tot 10 uur slapen laten ze soll werken van vanochtend wegquote:Op woensdag 9 december 2015 02:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ivan heeft nieuwe benen gemaakt voor de nieuwe meid, maar die werken niet eerder voordat ze 10 uur geslapen hebben.
Naomi hoopte daar alleen maar opquote:Op woensdag 9 december 2015 02:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze hebben eigenlijk nooit echt een relatie gehad, was meer friends with benefits.
Ook met handtekening?quote:Op woensdag 9 december 2015 02:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik/wij hebben er meer voor betaald, maar wel met een handtekening !![]()
Vind ik vreemd eigenlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 02:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel hij werd haar niet altijd tot 10 uur slapen laten ze soll werken van vanochtend weg
Nee, en zou ik ook niet eens willen hebben, zelfs niet als het maar 1 euro was.quote:Op woensdag 9 december 2015 02:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook met handtekening?
[ afbeelding ]
Welterusten, en bedankt voor je filmpjes weer.quote:Op woensdag 9 december 2015 03:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, Gina en Bjorn nog steeds achter de PC's .......
Zitten ze op Fok! toevallig ?quote:Op woensdag 9 december 2015 03:21 schreef markvanrinsum het volgende:
ze zijn nog steeds aan het chatten
[ afbeelding ]
Slaap lekker.quote:Op woensdag 9 december 2015 03:27 schreef markvanrinsum het volgende:
slaapstreams
[ afbeelding ]
ik ga ook slapen
quote:Op woensdag 9 december 2015 02:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
waarom.wat heb ik gemistquote:Op woensdag 9 december 2015 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik steun Ramona voorlopig, gaat drie stemmen op Bas zetten denk ik ....
quote:
Hoi,en ik eet vanavond biefstukquote:Op woensdag 9 december 2015 07:42 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Al bekomen van gisteren?
Het vertrek van Armanda!
Armanda is weg en gelijk biefstuk op tafel.quote:
Het is een drama verdoriequote:Op woensdag 9 december 2015 07:42 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Al bekomen van gisteren?
Het vertrek van Armanda!
Ach we zijn van de straat!quote:Op woensdag 9 december 2015 07:52 schreef formule het volgende:
Er moet toch een steekje los aan je zijn als je in Utopia gaat,maar nog erger is,ik kijk er naar
Ik heb de hele nacht wakker gelegenquote:Op woensdag 9 december 2015 07:42 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Al bekomen van gisteren?
Het vertrek van Armanda!
Er moet nog een veel groter steekje los zijn als je Utopia in gaatquote:Op woensdag 9 december 2015 07:52 schreef formule het volgende:
Er moet toch een steekje los aan je zijn als je in Utopia gaat,maar nog erger is,ik kijk er naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |