nee natuurlijk kijkt hij niet meer , hij kan moeilijk sex hebben door de tv heen,quote:Op woensdag 9 december 2015 00:28 schreef mario390 het volgende:
Plofkop kijkt het niet! oje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij kijkt niet, sta je iedere dag voor niets die koeien te doen .....
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Al andere vriendin ook misschien.Inderdaad oneerlijk naar Naomi
dit is zijn zusje , zijn echteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Hij kan ook geen slippertje maken want hij heeft geen relatie met d'r........quote:Op woensdag 9 december 2015 00:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gezien zijn geschiedenis lijkt me de kans inderdaad klein dat hij geen slippertje gemaakt heeft
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
ze praat over hem alsof het een god is. blind van verliefdheid, ze heeft haar lesje duidelijk niet geleerd, weer wordt ze voor de gek gehoudenquote:Op woensdag 9 december 2015 00:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Das wel sneu idd, ze slooft zich uit en houd dingen in ere voor hem, zelfs een FOK!king bed en de dieren voor en hij kijkt dus niet meer om naar utopia.
ik denk dat Naomi dat wel denkt en via brieven wordt die gedachte staande gehoudenquote:Op woensdag 9 december 2015 00:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hij kan ook geen slippertje maken want hij heeft geen relatie met d'r........
Goeie goeiequote:Op woensdag 9 december 2015 00:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Haar achterban doet eraan mee.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat Naomi dat wel denkt en via brieven wordt die gedachte staande gehouden
ja graag!quote:Op woensdag 9 december 2015 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog behoefte aan het Centraal van vandaag, Rob was wel grappig ....
Ja precies. Regie heeft zeker geen zin in dat drama daar.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat Naomi dat wel denkt en via brieven wordt die gedachte staande gehouden
misschien in de laatste maand voordat ze er uit gaat/moetquote:Op woensdag 9 december 2015 00:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja precies. Regie heeft zeker geen zin in dat drama daar.
Want ik denk dat ze niet bepaald prettig zal zijn als ze dat te horen krijgt
Ik heb de helft gezien ongeveer vermoed ik. Maar daar vond ik Rob helemaal niet grappig eigenlijk.quote:
Misschien zijn het gewoon vriendschappelijke brieven...... hij heeft tenslotte al zo vaak tegen haar gezegd dat hij geen relatie wilde...quote:Op woensdag 9 december 2015 00:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Voor haar is dat wel zo en hij houdt dat in stand.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Krijst dan alles bij elkaar denk ik....quote:Op woensdag 9 december 2015 00:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja precies. Regie heeft zeker geen zin in dat drama daar.
Want ik denk dat ze niet bepaald prettig zal zijn als ze dat te horen krijgt
En toch blijft zij hem structureel haar vriend noemen.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:40 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Misschien zijn het gewoon vriendschappelijke brieven...... hij heeft tenslotte al zo vaak tegen haar gezegd dat hij geen relatie wilde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |