We willen ook wel op andere zaken ingaan zoals de shooting zelf maar dat mag niet van jogiquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:34 schreef Stranger het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden.. Er zijn zoveel bijzondere dingen aan deze aanslagen waar je je als false-flag roeper aan zou kunnen vastklampen, zoals ik in mijn laatste post al aangaf.. Ik bedoel, Lichtkogel, er is eventueel zelfs een Joodse Connectie als je zou willen.
En jullie bijten je vast in de naam van de frontman van het bandje dat er toevallig stond op te treden...
Ik gebruik deze smiley niet graag maar:
Dan lees je toch echt heel erg vreemd. De meeste mensen ageren tegen het totale gebrek aan respect, aan medeleven, aan menselijkheid. En dat wil niet meteen zeggen dat ze zelf huilend het journaal kijken. Daar zit nog een hele wereld tussenin.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:39 schreef Lichtkogel het volgende:
Wat mij opvalt hier is dat mensen hier qua comments over elkaar heen tuimelen alsof het een soort van onderlinge wedstrijd betreft van 'wie is de meest fantastische en meelevende persoon op dit forum'.
De 1 heeft het over 'medeleven en compassie', de ander gooit er een emmer krokodillentranen in en de volgende komt met 'ik heb nog nooit een klap uitgedeeld, maar als je voor me stond zou jij de eerste zijn'.
Man-man-man.... dit is BNW, geen SHO of F&F topic.
Of zitten jullie elke avond ook te huilen als het 8-uur journaal op staat met alle oorlog en geweld van dien? Kom op zeg, svp ff normaal dingen kunnen blijven bespreken ipv hier als een soort van Davidian-branch sekte te gaan reageren.
Het is toch duidelijk een gebrek aan argumenten als je het moet hebben van iets onzichtbaars en niet te meten empatisch vermogen van je medemens als argument .quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit is toch BNW of moeten we allemaal dezelfde richting praten en roepen dat EoDM zulke helden zijn en ja, het is zo zoals het journaal het zegt. Je twijfel moet je voor je houden ook op een forum als BNW? Watvoor zin heeft dit forum dan nog?
Mag dat serieus niet?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
We willen ook wel op andere zaken ingaan zoals de shooting zelf maar dat mag niet van jogi
Tuurlijk mag dat wel, maar er mag niet zomaar randomly hoax geroepen worden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mag dat serieus niet?
Of alleen als het enigszins beschaafd blijft?
Ooit gehoord van nuance of je woorden op een iets betere manier formuleren?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit is toch BNW of moeten we allemaal dezelfde richting praten en roepen dat EoDM zulke helden zijn en ja, het is zo zoals het journaal het zegt. Je twijfel moet je voor je houden ook op een forum als BNW? Watvoor zin heeft dit forum dan nog?
Ik mis bij heel veel mensen de realiteitsinzicht en fatsoen naar mensen die hun mening niet delen. Het is zeker wel fatsoenlijk iemand op te willen sluiten, muilkorven en grondig onderzoeken want die denkt niet zoals ik en vindt niet wat ik ervan vind. Gevaarlijk hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:52 schreef Charged het volgende:
[..]
Ooit gehoord van nuance of je woorden op een iets betere manier formuleren?
Ik mis bij jou fatsoen,medeleven,indenkingsvermogen en nog wat andere fundamentele dingen..
Ik denk graag mee,zet genoeg vraagtekens bij veel zaken maar dit hier en andere topics loopt de spuigaten uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is only one religion
Nee,heb je de afbeelding voor me?quote:Op woensdag 9 december 2015 00:18 schreef Tingo het volgende:
Iedereen de beeld (foto) van 't concertzaal dansvloer gezien?
Klopt niet met wat we van de getuigen/overlevenden horen.imo.
Met vier AK47's en 3 bommen had ik veel meer schade verwacht.Volgens getuigen de terrorists vaak aan 't reloaden waren.(30 kogels per magazine)
Geen kogelgaten in de dansvloer,balkonen.Geen bomschade te zien.Niet veel lijken duidelijk te zien.
Rare foto,imo.
AUBquote:Op woensdag 9 december 2015 12:41 schreef Charged het volgende:
[..]
Sorry,ik vraag om een afbeelding,snap je comment niet.
Ik heb geen 'gecomprimeerde baggerfilmpjes' gepost en heel weinig van gezien eigenlijk. Alle vids die ik gepost heb van MSM bronnen zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:38 schreef jogy het volgende:
Anyway, je hebt in je kleine pauze nog steeds niet meer dan ongefundeerde insinuaties op basis van onduidelijke foto's en dingen die mensen verkeerd hebben gezegd in combinatie met gecomprimeerde baggerfilmpjes tingo? Dan lijkt het me duidelijk wat er wel en niet gewenst is in dit topic. kom maar terug als je iets van substantie mee kan nemen wat op een hoax kan duiden. Je kan stug door blijven gaan maar dan trek je uiteindelijk aan het kortste eind, dat weet je zelf ook wel en daar heb ik geen zin in.
Duran Duran had ook 'n gig bij Al Gores Global Warming scam party zelfde avond in Parijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |