Hoe realistisch is het om zelf onderzoek te doen daar? Dat kan toch niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je denkt dat diep onderzoek niet nodig is klinkt ELKE conclusie ver gezocht .Niet omdat de ander verkeerd kijkt maar je zelf oppervlakkig wenst te kijken . Gewoon afwachten tot de NOS met de waarheid komt en het vanzelf wel boven komt drijven .![]()
Sorry maar ik ben er klaar mee als er word beweerd dat je op BNW niet diep moet zoeken en dat de waarheid aan de oppervlakte ligt . Heb ik niks meer aan toe te voegen .quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV!
Dus wat ik hier boven typ kan jij je totaal niet in vinden?
YouTube onderzoek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe realistisch is het om zelf onderzoek te doen daar? Dat kan toch niet?
Ja, wat heb je er ook aan om het ter plekke te doen zoals de recherche doet. Beter uit troebele bronnen vissen.quote:
Was 'Kiss the Devil' de zesde of tiende nummer?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben er klaar mee als er word beweerd dat je op BNW niet diep moet zoeken en dat de waarheid aan de oppervlakte ligt . Heb ik niks meer aan toe te voegen .
Nee, dat kan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe realistisch is het om zelf onderzoek te doen daar? Dat kan toch niet?
Illuminati. Wat anders?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:52 schreef Lichtkogel het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niemand goed inhoudelijk zien reageren op deze vid die Orwell had geplaatst aan de start van dit topic:
Hoe is het mogelijk dat EodM welke aan het optreden was bij de schietpartij in Parijs, daarvoor al een nummer hadden gemaakt over San Bernardino, waar een week later een schietpartij plaats vond?
Omdat in de VS elke dag van de week wel een schietpartij plaats vind, bij deze vallen weer net wat meer slachtoffers!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:52 schreef Lichtkogel het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niemand goed inhoudelijk zien reageren op deze vid die Orwell had geplaatst aan de start van dit topic:
Hoe is het mogelijk dat EodM welke aan het optreden was bij de schietpartij in Parijs, daarvoor al een nummer hadden gemaakt over San Bernardino, waar een week later een schietpartij plaats vond?
Ja, kom op hey... wie maakt er nou een liedje over "San Bernardino" ?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omdat in de VS elke dag van de week wel een schietpartij plaats vind, bij deze vallen weer net wat meer slachtoffers!
Waarom jij je verbaasd om elke schietpartij daar is me een raadsel!
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ss-shootings-amerika
Erg toevallig ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, kom op hey... wie maakt er nou een liedje over "San Bernardino" ?
Vind je het niet een beetje heel erg toevallig dat precies EodM daar een nummer over heeft gemaakt dan, waar de schietpartij plaatsvond zo ongeveer een week na Parijs?
Heb je al uitgezocht wanneer dat nummer is geschreven? Dan kunnen we checken hoe ver hun voorspellende gaven in de toekomst werken,quote:Op woensdag 23 december 2015 01:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vind je het niet een beetje heel erg toevallig dat precies EodM daar een nummer over heeft gemaakt dan, waar de schietpartij plaatsvond zo ongeveer een week na Parijs?
De setlist van eodm op lowlands 2012quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Was 'Kiss the Devil' de zesde of tiende nummer?
Hoe lang waren ze aan 't spelen ?
Alle MSM bronnen vermelden dat EoMD heeft om 21:00 begonnen en 'six songs into the show' waren toen de aanval is begonnen...en dat was volgens MSM rond 21:45/21:50. Hoe kan dat nou?
Het lijkt (van de setlists van gigs over de laatste maanden) dat EoMD bijna altijd de nummer 'Kiss the Devil' midden in hun set (5de of 6de) gespeeld heeft.
Ook volgens EoMD drummer:
He wrote: 'November 13, 2015. I, along with my bandmates @eodmofficial, had the privilege to play to one of the most energetic crowds of our tour when, nearly half way through the show, the unimaginable occurred.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz3v57W2gqz
De broer van de drummer zegt dat ook:
Michael Dorio, the brother of Eagles Of Death Metal touring drummer Julian Dorio, told WSB-TV in Atlanta that his brother had been in contact and described what had happened.
"He said they were playing, about six songs into the show, and they heard, before they saw anything, they heard automatic machine gunfire.
Read more: http://www.smh.com.au/ent(...)q.html#ixzz3v4sPqvMF
----------------------------
Als ik 'Eagles of Death Metal setlist Bataclan' googlen was ik alleen naar setlist.fm verstuurd.
Ja de tijdsduur cijfers zijn van studio versies, en totaal maar 30minuten.
1.I Only Want You (2:56)
2.Complexity (2:40)
3.Don't Speak (I Came to Make a Bang!) (2:42)
4.Secret Plans (2:22)
5.Cherry Cola (3:16)
6.Silverlake (K.S.O.F.M.) (3:34)
7.Oh Girl (3:33)
8.Save a Prayer (4:10)
9.Whorehoppin' (Shit, Goddamn) (3:39)
10.Kiss the Devil (2:56)
Als sommige hier denken dat (de rock'n'roll devils) EoMD heeft wat langdurige Prince-achtige gitaar virtuoso versies van hun trashy 3minuten liedjes gespeeeld of rocked the house met 15minutenlang progressive rock/free form jazz nummers tussendoor - is ook fijn hoor.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je daar je focus in dit topic even af houden, het gaat echt totaal nergens over. Dat ene filmpje had in ieder geval nog iets interessants en ik had de stille hoop dat je op die manier verder zou bouwen en dan kijken wat er van zou komen maar je springt meteen weer naar het laagste punt van de hoax theorie. Dat is gewoon een doodlopende weg en lijkt nergens op.
Iemand die er vandaan komt misschien?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:00 schreef Lichtkogel het volgende:
Nee.quote:Vind je het niet een beetje heel erg toevallig dat precies EodM daar een nummer over heeft gemaakt dan, waar de schietpartij plaatsvond zo ongeveer een week na Parijs?
Ik was bij EodM in Paradiso een paar jaar terug, toen hadden ze maximaal anderhalf uur materiaal op de setlist staan. Het hele optreden duurde bijna drie uur. Kun jij aan mij verklaren hoe dat kan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Was 'Kiss the Devil' de zesde of tiende nummer?
Hoe lang waren ze aan 't spelen ?
Alle MSM bronnen vermelden dat EoMD heeft om 21:00 begonnen en 'six songs into the show' waren toen de aanval is begonnen...en dat was volgens MSM rond 21:45/21:50. Hoe kan dat nou?
Het lijkt (van de setlists van gigs over de laatste maanden) dat EoMD bijna altijd de nummer 'Kiss the Devil' midden in hun set (5de of 6de) gespeeld heeft.
Ook volgens EoMD drummer:
He wrote: 'November 13, 2015. I, along with my bandmates @eodmofficial, had the privilege to play to one of the most energetic crowds of our tour when, nearly half way through the show, the unimaginable occurred.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz3v57W2gqz
De broer van de drummer zegt dat ook:
Michael Dorio, the brother of Eagles Of Death Metal touring drummer Julian Dorio, told WSB-TV in Atlanta that his brother had been in contact and described what had happened.
"He said they were playing, about six songs into the show, and they heard, before they saw anything, they heard automatic machine gunfire.
Read more: http://www.smh.com.au/ent(...)q.html#ixzz3v4sPqvMF
----------------------------
Als ik 'Eagles of Death Metal setlist Bataclan' googlen was ik alleen naar setlist.fm verstuurd.
Ja de tijdsduur cijfers zijn van studio versies, en totaal maar 30minuten.
1.I Only Want You (2:56)
2.Complexity (2:40)
3.Don't Speak (I Came to Make a Bang!) (2:42)
4.Secret Plans (2:22)
5.Cherry Cola (3:16)
6.Silverlake (K.S.O.F.M.) (3:34)
7.Oh Girl (3:33)
8.Save a Prayer (4:10)
9.Whorehoppin' (Shit, Goddamn) (3:39)
10.Kiss the Devil (2:56)
Als sommige hier denken dat (de rock'n'roll devils) EoMD heeft wat langdurige Prince-achtige gitaar virtuoso versies van hun trashy 3minuten liedjes gespeeeld of rocked the house met 15minutenlang progressive rock/free form jazz nummers tussendoor - is ook fijn hoor.
Ik geloof niet in toeval en het was me opgevallen dat ze in de ene false flag altijd refereren naar de ander waarmee ze elkaar mooi versterken en bevestigen . Amerika en Frankrijk zijn zowiezo innig verbonden de laatste tijd met gebeurtenissen .quote:Op woensdag 23 december 2015 01:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
In 1970 werd er al gezongen over San Bernadinoquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:52 schreef Lichtkogel het volgende:
Je bedoelt dat die veel te lijden hebben onder aanslagen de laatste tijd.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik geloof niet in toeval en het was me opgevallen dat ze in de ene false flag altijd refereren naar de ander waarmee ze elkaar mooi versterken en bevestigen . Amerika en Frankrijk zijn zowiezo innig verbonden de laatste tijd met gebeurtenissen .
Mwah... er zijn wel vaker van die 'toevalligheden' geweest mbt plaatsnamen welke van tevoren te zien waren voordat er shootings plaatsvonden. (zie o.a. Sandy Hook en Aurora)quote:Op woensdag 23 december 2015 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb het filmpje van Orwell ook nog even gekeken, omdat ik me daar toch toe verplicht voelde als ik er commentaar op heb.![]()
Zijn redenatie is, serieus, als volgt:
- Ik ken San Bernadino niet, waarom zou iemand een liedje maken over iets wat ik niet ken?
- Ik denk dat meer dan de helft Amerikanen zélf San Bernadino niet eens kennen, waarom zou iemand daar een liedje over maken?
Conclusie: Ze doen het om aanslagen aan te kondigen.Dat geeft weer een hele nieuwe dimensie aan de uitdrukking 'jumping to conclusions'.
In het kort zegt hij dus. Dit gaat mijn belevingswereld te boven. Het moet wel nep zijn! En er zijn serieus mensen die vinden dat hij 'valide punten' aandraagt!?!
Om over de vorm nog maar te zwijgen...
een paar.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:32 schreef SicSicSics het volgende:
En in '75
Frank Zappa yoh.Ik vind het wel heel toevallig.
Wat ik me net bedenk... Weet je hoeveel liedjes er over Parijs zijn!Daar moet ook wel een link in te vinden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |