Komt gewoon door internet , vroeger had je geen andere keuze dan alleen de kant te horen die de politiek uitkwam en verspreide via de msm en tegenwoordig lees je zelf ook de andere kant van het verhaal .quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Blijf ik ook wonderlijk vinden, dat mensen nog steeds fictie als betrouwbaar en 'echt' beschouwen. En werkelijke gebeurtenissen langs een Hollywood lat leggen en daarna tot de 'conclusie' komen dat de praktijk weerbarstiger is... En dat het dus een stelletje amateurs zijn.En dat het dus maar nep moet zijn...
Als we naar de geschiedenis kijken of naar de huidige daden is het helemaal niet realistisch om te denken dat overheden het beste met het volk voor hebben en zich laten leiden door hun geweten , respect hebben voor mensenlevens en vrijheden . Jouw beeld is niet realistisch en jij moet je wereldbeeld hoognodig herevalueren en vernieuwen . Alleen in hollywoodfilms vind je de nobele gewetensvolle leiders , in het echt zijn het gewoon machtswellustelingen die over lijken gaan , liegen en bedriegen . hypocriete vriendjespolitiek bedrijven , verdeeldheid zaaien enz .............quote:Heel bijzonder, maar nu snap ik wel dat je een overheid 'Enemy of the State' achtige praktijken toe kunt dichten. Of dat je echt denkt dat het leven is zoals in 'The Bourne Identity' of dat je bang bent voor 'The Matrix' en voor de gebeurtenissen in 'Minority Report'...
Mja, als je kijkt naar hoe het gewone volk in Nederland 150 jaar terug leefde en nu, dan is er toch heel wat verbeterd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:00 schreef Summers het volgende:
Als we naar de geschiedenis kijken of naar de huidige daden is het helemaal niet realistisch om te denken dat overheden het beste met het volk voor hebben en zich laten leiden door hun geweten , respect hebben voor mensenlevens en vrijheden .
Is altijd wel leuk met Fairly Odd Parents (cartoonserie): Pa vraag aan zoon: "Timmy, hoe kom je aan al die spullen?" Timmy:"Internet?"quote:
Klopt, zonder Internet hadden we nooit geweten van het Watergate-schandaal bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:00 schreef Summers het volgende:
Komt gewoon door internet , vroeger had je geen andere keuze dan alleen de kant te horen die de politiek uitkwam
Wat?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, zonder Internet hadden we nooit geweten van het Watergate-schandaal bijvoorbeeld.
ooh, wacht...
Wat de meeste muzikanten doen die schrijven het op papier en leggen die voor bij de zanger, of bij een gitarist, het is vaak erg verschillend hoe lang een nummer duurt live versie kan heeel erg verschillen met een album versie!quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:15 schreef Wantie het volgende:
Is de setlist ergens op internet te vinden?
En die 3-5 minuten songlengte, doel je dan op de studioversies?
Hou toch op man, je blijft maar doorzeiken over die band, ondanks herhaalde verzoeken er over op te houden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:13 schreef Tingo het volgende:
De eerste melding/verklaringen zeggen dat EoDM op 't podium om 9:00 en ze hun 6de nummer(Kiss the Devil) aan 't spelen waren. Volgens MSM de aanval is rond 9:45-9:50 begonnen.
EoDM hebben geen lange nummers - maar misschien de liedjes lijken wel langer omdat ze zo ontzettend shit zijn. De meeste EoDM nummers zijn van 3,4 of 5 minuten lang...dat is dus rond 20 of 25minuten.
Nu zie je meer MSM berichten dat Kiss the Devil was de 10de nummer gespeeld.
Het lijkt dat de verhaal veranderd is en 'n aantal extra op de setlist gezet zo dat 't in de timeline/verhaal beter paste.
30 min purple rainquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:22 schreef Wantie het volgende:
Klopt, zo kan prince een studionummer van 3 minuten bij een live-optreden oprekken tot meer dan een half uur.
Vandaar dat ik benieuwd ben waar die songtijd op is gebaseerd.
Ik wou dat ik net zo simpel kon denken als jij, werkelijk waar. Heerlijk lijkt me dat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:13 schreef Tingo het volgende:
De eerste melding/verklaringen zeggen dat EoDM op 't podium om 9:00 en ze hun 6de nummer(Kiss the Devil) aan 't spelen waren. Volgens MSM de aanval is rond 9:45-9:50 begonnen.
EoDM hebben geen lange nummers - maar misschien de liedjes lijken wel langer omdat ze zo ontzettend shit zijn. De meeste EoDM nummers zijn van 3,4 of 5 minuten lang...dat is dus rond 20 of 25minuten.
Het lijkt dat de verhaal veranderd is en 'n aantal extra op de setlist gezet zo dat 't in de timeline/verhaal beter paste.
Het komt door internet dat je de werkelijkheid met fictie vergelijkt? Uiteindelijk verwerp je de werkelijkheid als fictie omdat men in de werkelijkheid niet handelt zoals men in voorgeschotelde fictie handelt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:00 schreef Summers het volgende:
Komt gewoon door internet , vroeger had je geen andere keuze dan alleen de kant te horen die de politiek uitkwam en verspreide via de msm en tegenwoordig lees je zelf ook de andere kant van het verhaal .
Het blijkt dus dat het beeld waar ik mee ben opgegroeid , het tegenovergestelde was van de realiteit . Het eerdere beeld was de fictie en nu kijk ik pas realistisch .
Ons hele leven maken we al het onderscheid tussen slechte en goede acteurs/films , tussen oprechte en niet oprechte emoties en in welke gevallen je met een leugen te maken hebt en door moet graven voor de waarheid .
Het is de overheid die hollywood gebruikt om te propaganderen en te manipuleren .
Ik baseer mijn wereldbeeld (oa.) op wat ik in werkelijkheid tegenkom. In mijn werk heb ik veel te maken met lokale-, regionale- en rijksoverheidsdiensten en ik herken helemaal niets in jouw beeld van een overheid. Of van een leider.quote:Als we naar de geschiedenis kijken of naar de huidige daden is het helemaal niet realistisch om te denken dat overheden het beste met het volk voor hebben en zich laten leiden door hun geweten , respect hebben voor mensenlevens en vrijheden . Jouw beeld is niet realistisch en jij moet je wereldbeeld hoognodig herevalueren en vernieuwen . Alleen in hollywoodfilms vind je de nobele gewetensvolle leiders , in het echt zijn het gewoon machtswellustelingen die over lijken gaan , liegen en bedriegen . hypocriete vriendjespolitiek bedrijven , verdeeldheid zaaien enz .............
Het is 1 grote poppenkast![]()
Kan je daar je focus in dit topic even af houden, het gaat echt totaal nergens over. Dat ene filmpje had in ieder geval nog iets interessants en ik had de stille hoop dat je op die manier verder zou bouwen en dan kijken wat er van zou komen maar je springt meteen weer naar het laagste punt van de hoax theorie. Dat is gewoon een doodlopende weg en lijkt nergens op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:13 schreef Tingo het volgende:
Ben jij überhaupt zelf wel eens naar een concert geweest?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:13 schreef Tingo het volgende:
Vertel , welke echte tekenen van een complot heb jjj de afgelopen jaren opgemerkt ? Genoeg voorbeelde aangezien het schering en inslag is de afgelopn jaren .quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt zelf wel eens naar een concert geweest?
Bijna alle 'goede' artiesten spelen tijdens een optreden niet klakkeloos een CD na, maar proberen het publiek wat extra te geven.
Ik weet ook niet waarom ik je het probeer duidelijk te maken...
Je zit vast in een vicieuze cirkel Tingo, een LP plaat die blijft skippen.
Hou je eens niet te veel vast aan mensen die dingen beweren in filmpjes, denk voor jezelf Tingo.
Je loopt juist hierdoor waarschijnlijk de 'echte' tekenen van een complot mis.
Dat zijn tekenen waar je helemaal niet zo diep voor hoeft te zoeken zoals bijv een Tingo doet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Vertel , welke echte tekenen van een complot heb jjj de afgelopen jaren opgemerkt ? Genoeg voorbeelde aangezien het scheringen en inslag is de afgelopn jaren .
Tingo kan ze wel noemen dus doe mij maar diep zoeken op plekken waar jij niet wilt kijken vanwege vooroordelen en ongeloof ipv iets onderzoeken .quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat zijn tekenen waar je helemaal niet zo diep voor hoeft te zoeken zoals bijv een Tingo doet.
De meeste tekenen drijven gewoon op het oppervlakte.
Maar laat ik wel evenl zeggen dat ik niet van mening ben zoals Tingo dat heel het Parijs gebeuren nep is en niet gebeurd is.
Oh jawel hoor, maar logica is altijd ver weg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Tingo kan ze wel noemen dus doe mij maar diep zoeken op plekken waar jij niet wilt kijken vanwege vooroordelen en ongeloof ipv iets onderzoeken .
Als je denkt dat diep onderzoek niet nodig is klinkt ELKE conclusie ver gezocht .Niet omdat de ander verkeerd kijkt maar je zelf oppervlakkig wenst te kijken . Gewoon afwachten tot de NOS met de waarheid komt en het vanzelf wel boven komt drijven .quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar logica is altijd ver weg.
Kogel schot wil niet gelijk zeggen op slag dood!
mensen kunnen weg kruipen weg rennen etc!
tenzij jij gewoon als een DUL blijft staan als je iemand ziet met een automatisch wapen op je mikt.
We zien ook alleen de grote hal waar het optreden plaats vond, de andere beelden zie je mensen bij een zij ingang uit vluchten veel van hun zijn gewond en denk te zien dat sommige slachtoffers dood worden weg gesleept.
Je hebt gangen en balustrades en tig niet zichtbare plekken waar misschien slachtoffers achter liggen..
Ik kijk geen TV!quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je denkt dat diep onderzoek niet nodig is klinkt ELKE conclusie ver gezocht .Niet omdat de ander verkeerd kijkt maar je zelf oppervlakkig wenst te kijken . Gewoon afwachten tot de NOS met de waarheid komt en het vanzelf wel boven komt drijven .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |