tingo vond dat de lijken bijzonder weinig kogelgaten bevatten.quote:Op maandag 21 december 2015 00:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb je die foto van de met bloedbesmeurde zaal vol lijken niet gezien Tingo?
Zoek dan ook ff de andere foto's op die er zijn.... https://www.google.nl/sea(...)BigB&dpr=0.7#imgrc=_quote:Op maandag 21 december 2015 03:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd niet op en die volle zaal foto daarna geeft de indruk dat het zo vol was .
Maar vind je het goed dat men dergelijke scenarios oefent of vind je dat ze dat juist niet moeten doen?quote:Op maandag 21 december 2015 01:31 schreef Orwell het volgende:
1:01:25 wederom een dril die exact overeenkomt met de terror-attack.
come on..!
Klopt, de personen lijken uitgesneden Maar dat zie je vaker bij digitale fotografie. Personen in de foto zijn wel duidelijk herkenbaar en tenzij dat dat allemaal acteurs zijn is het wel gewaagd om ze te gebruiken in een nep-foto van het publiek bij het optreden.quote:Op maandag 21 december 2015 00:10 schreef Tingo het volgende:
1:47: Picture of crowd. Does this look like a real gig foto? It doesn't
to me - it looks like a kind of layered (CGI?) collage.
Ja er zijn idd ook andere foto'squote:Op maandag 21 december 2015 09:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoek dan ook ff de andere foto's op die er zijn.... https://www.google.nl/sea(...)BigB&dpr=0.7#imgrc=_
Het gaat toch ook niet om oefenen op zich maar om het feit dat een oefening weer live gaat waarbij datgene wat ze oefenen echt gebeurd .quote:Op maandag 21 december 2015 10:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar vind je het goed dat men dergelijke scenarios oefent of vind je dat ze dat juist niet moeten doen?
Ik begrijp dat probleem van oefeningen eigenlijk niet.
Hier bij ons in het bedrijf worden bijv. jaarlijks overvaltrainingen gehouden waarin verschillende scenarios levensecht worden uitgebeeld.
Stel dat er binnenkort een overval in ons bedrijf plaatsvindt, moet ik dan blij zijn dat ik dat scenario meerdere malen heb geoefend of moet ik daar iets anders van denken?
Precies in die omgekeerde wereld leven we , mensen die verder denken hebben een geestelijke beperking en mensen die in hokjes denken zijn zogenaamd ruimdenkend .quote:
Toe dat vooral.quote:Op maandag 21 december 2015 12:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Precies in die omgekeerde wereld leven we , mensen die verder denken hebben een geestelijke beperking en mensen die in hokjes denken zijn zogenaamd ruimdenkend .
Ik draai het mooi om zoals het hoort .
Op het oog niet maar soms is niks wat het lijkt bij dit soort zakenquote:Op maandag 21 december 2015 12:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is hier iets mis mee?
[ afbeelding ]
Ik kom sneller bij de waarheid door iemand als Tingo dan bij iemand die in het PC hokje denkt , die komt nooit verder dan het hokje waarin hij of zij nooit tot die conclusie mag komen , nooit aan die mogelijkheid mag denken , het niet mag overwegen , niet mag bespreken en niet mag onderzoeken want anders vallen je hersenen eruit en word je misschien wel acuut blind ofzo .quote:Op maandag 21 december 2015 12:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toe dat vooral.
Neem vooral Tingo daarbij als voorbeeld.
quote:Op maandag 21 december 2015 12:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is hier iets mis mee?
[ afbeelding ]
Ik vind er ook niets vreemds aan. Ik vroeg het dan ook aan Summersquote:Op maandag 21 december 2015 12:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ehm?
Dit soort foto's is toch normaal door de belichtingen etc.
Zie foto van maatje van me bij Europe!! vorige week!
Ow oke sorry, ik verbaasde me er over.quote:Op maandag 21 december 2015 12:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets vreemds aan. Ik vroeg het dan ook aan Summers
Dat vind ik nou echt bullshit Summers. Zo lul je overal een punt aan.quote:Op maandag 21 december 2015 12:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik kom sneller bij de waarheid door iemand als Tingo dan bij iemand die in het PC hokje denkt , die komt nooit verder dan het hokje waarin hij of zij nooit tot die conclusie mag komen , nooit aan die mogelijkheid mag denken , het niet mag overwegen , niet mag bespreken en niet mag onderzoeken want anders vallen je hersenen eruit en word je misschien wel acuut blind ofzo .
Dat verheven gedrag van jou en anderen ben ik ook zo beu, denkende dat ze de enige 'out of the box' denkende personen zijn hier, of de gene die het wel allemaal snappen zoals dat het schijnt te zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 12:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik kom sneller bij de waarheid door iemand als Tingo dan bij iemand die in het PC hokje denkt , die komt nooit verder dan het hokje waarin hij of zij nooit tot die conclusie mag komen , nooit aan die mogelijkheid mag denken , het niet mag overwegen , niet mag bespreken en niet mag onderzoeken want anders vallen je hersenen eruit en word je misschien wel acuut blind ofzo .
Je begint toch echt zelf maar je bent het blijkbaar zo gewend dat je het zelf niet meer zietquote:Op maandag 21 december 2015 12:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat verheven gedrag van jou en anderen ben ik ook zo beu, denkende dat ze de enige 'out of the box' denkende personen zijn hier, of de gene die het wel allemaal snappen zoals dat het schijnt te zijn.
Juist dat maakt jullie nu zo small minded.
quote:
Nee - ik heb wel een foto gezien waar er is niet meer dan 30 lijken te zien met 'n rare gesmeerde patroon in 't midden van de dansvloer en dat foto is heel slecht van kwaliteit en het klopt niet met wat de getuigen zeggen....dus de foto is nep of de getuigen hebben niet gezien precies wat is gebeuren....kan beide ook natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2015 00:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb je die foto van de met bloedbesmeurde zaal vol lijken niet gezien Tingo?
Nee - ik had 't niet over kogelgaten in de lijken, ik had 't over dat er heel weinig schade van kogels en bommen is te zien.quote:Op maandag 21 december 2015 06:50 schreef kalinhos het volgende:
[..]
tingo vond dat de lijken bijzonder weinig kogelgaten bevatten.
Overigens, waarom doe je alles in t Engels, Tingo?
Tja ik vind Tingo's observaties waardevoller en diepgaander , kan gebeuren .quote:Op maandag 21 december 2015 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt bullshit Summers. Zo lul je overal een punt aan.
Je redeneert dat mensen die niet denken als Tingo verstokt in hun pc-hokje blijven hangen omdat ze bang zijn dat hun hersens eruitvallen of dat er blindheid optreedt. Diepgaand zeg.quote:Op maandag 21 december 2015 13:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja ik vind Tingo's observaties waardevoller en diepgaander , kan gebeuren .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |