Shit bands.....?Hahaha....whutquote:Op woensdag 9 december 2015 21:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Duran Duran had ook 'n gig bij Al Gores Global Warming scam party zelfde avond in Parijs.
Eagles of Bullshit doen ook 'n shit cover van de shit song 'Say a Prayer'.
Dan onze vrienden U2....
Achja - 3 shit bands anyway.
wel eens cluedo gespeeld..?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:26 schreef jogy het volgende:
Het kan zijn dat je nog een post tegenkomt en dat is dan toeval. Maar gaat u gang weer. Luister naar Stranger en stap af van die band die er speelde, Jees. Dat is pas een doodlopende weg. het is alsof je een aanrijding ziet en gaat hyperfocussen op de knuffel op de hoedenplank. Get a life.
Nouja als die knuffel niet vastgemaakt is op de hoedenplank en er moet hard geremd worden dan kán die knuffel natuurlijk onder de pedalen komen waardoor je niet zo hard kan remmen als nodig zou zijn om die botsing te voorkomen he jogyquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:26 schreef jogy het volgende:
het is alsof je een aanrijding ziet en gaat hyperfocussen op de knuffel op de hoedenplank. Get a life.
Nee, hij zei van wees geen conspiracy theorist en luister niet naar ze, ik zeg 'get your head out of your ass en kijk verder dan die band want nu mis je 90% van de eventuele conspiracy'quote:Op donderdag 10 december 2015 01:58 schreef Orwell het volgende:
[..]
wel eens cluedo gespeeld..?
begrijp je dat je nu een beetje klinkt als:
Gelukkig heeft Daniel Psenny, journalist bij Le Monde wat gefilmde.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:30 schreef Orwell het volgende:
hmmm..
laatste poging:
op moment 0:00 (uur u)
stopt opeens IEDEREEN met filmen.
uitzonderingen niet daargelaten.
doet me toch denken aan de cameras op de londense bussen op 7-7-7 en in de tunnel waar Diana werd vermoord, die opeens stopten met RECORDEN tijdens uur U
Toevallig
het is idd niet zo slim om bij voorbaat zaken uit te sluiten.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja als die knuffel niet vastgemaakt is op de hoedenplank en er moet hard geremd worden dan kán die knuffel natuurlijk onder de pedalen komen waardoor je niet zo hard kan remmen als nodig zou zijn om die botsing te voorkomen he jogy
Als je werkelijk geïnteresseerd ben, durf je ok verder te kijken dan de hoax-hypothese lang is. Nu gaat het alweer een paar pagina's over 'oooeeehh wat toevallig dit en ooooeeeehh kijk naar die foto en dan de linker pixel, die lijkt wel kom'. Maar gelukkig ziet het bloed er deze keer wel echt genoeg uit want daar heb ik jullie nog niet over gehoord, dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:53 schreef Orwell het volgende:
[..]
het is idd niet zo slim om bij voorbaat zaken uit te sluiten.
that is: wanneer je werkelijk geïnteresseerd bent in de ware toedracht.
Nogmaals, kom maar terug als je iets van substantie hebt en je het hol van de insinuaties uit bent gekropen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je werkelijk geïnteresseerd ben, durf je ok verder te kijken dan de hoax-hypothese lang is. Nu gaat het alweer een paar pagina's over 'oooeeehh wat toevallig dit en ooooeeeehh kijk naar die foto en dan de linker pixel, die lijkt wel kom'. Maar gelukkig ziet het bloed er deze keer wel echt genoeg uit want daar heb ik jullie nog niet over gehoord, dat scheelt dan weer.
Ik ga het ook gewoon weer opschonen, ik vind het wel weer even best. Nogmaals, kom maar terug als je iets van substantie hebt en je het hol van de insinuaties uit bent gekropen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 17:36 schreef theguyver het volgende:
Heeft ze zich nuzelf neer gestoken?
Waarom?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |