abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2015 @ 21:50:32 #26
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_158139112
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Duran Duran had ook 'n gig bij Al Gores Global Warming scam party zelfde avond in Parijs.
Eagles of Bullshit doen ook 'n shit cover van de shit song 'Say a Prayer'.
Dan onze vrienden U2....
Achja - 3 shit bands anyway. :)
Shit bands.....?Hahaha....whut

[ Bericht 28% gewijzigd door jogy op 10-12-2015 09:14:14 ]
  donderdag 10 december 2015 @ 01:58:05 #27
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_158143860
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:26 schreef jogy het volgende:
Het kan zijn dat je nog een post tegenkomt en dat is dan toeval. Maar gaat u gang weer. Luister naar Stranger en stap af van die band die er speelde, Jees. Dat is pas een doodlopende weg. het is alsof je een aanrijding ziet en gaat hyperfocussen op de knuffel op de hoedenplank. Get a life.
wel eens cluedo gespeeld..?
begrijp je dat je nu een beetje klinkt als:
Huig
  donderdag 10 december 2015 @ 02:30:01 #28
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_158144017
hmmm..
laatste poging:

op moment 0:00 (uur u)
stopt opeens IEDEREEN met filmen.
uitzonderingen niet daargelaten.

doet me toch denken aan de cameras op de londense bussen op 7-7-7 en in de tunnel waar Diana werd vermoord, die opeens stopten met RECORDEN tijdens uur U

Toevallig
Huig
pi_158144474
[verwijderd bericht van Orwell]

[filmpjes] staan wat fragmenten op dumpert.nl

Maargoed, hè, het is makkelijker om stomme en makkelijke vragen te stellen dan daadwerkelijk even na te gaan of wat je zegt wel klopt.

Het is aan te raden het interview met de 4 vrienden bij Rtl LateNight te zien. Krijg je een beetje een idee van hoe het geweest was en waar iedereen zat met zijn hoofd; dat was niet bepaald bij videos en fotos maken.

Dr zijn er 89 overleden in die zaal, ga jij ze vooral Lucky Luke's noemen :)

[ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 11-12-2015 14:17:50 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158144508
http://www.dumpert.nl/med(...)ataclan,_parijs.html

http://video.corriere.it/(...)8a84ea?refresh_ce-cp deze is kennelijk van Dumpert gehaald (of mn telefoon vindt m niet) maar zij linkten vanaf deze site.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158144530
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:26 schreef jogy het volgende:
het is alsof je een aanrijding ziet en gaat hyperfocussen op de knuffel op de hoedenplank. Get a life.
Nouja als die knuffel niet vastgemaakt is op de hoedenplank en er moet hard geremd worden dan kán die knuffel natuurlijk onder de pedalen komen waardoor je niet zo hard kan remmen als nodig zou zijn om die botsing te voorkomen he jogy :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 10 december 2015 @ 09:16:27 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158145115
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 01:58 schreef Orwell het volgende:

[..]

wel eens cluedo gespeeld..?
begrijp je dat je nu een beetje klinkt als:
Nee, hij zei van wees geen conspiracy theorist en luister niet naar ze, ik zeg 'get your head out of your ass en kijk verder dan die band want nu mis je 90% van de eventuele conspiracy'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158149564
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 02:30 schreef Orwell het volgende:
hmmm..
laatste poging:

op moment 0:00 (uur u)
stopt opeens IEDEREEN met filmen.
uitzonderingen niet daargelaten.

doet me toch denken aan de cameras op de londense bussen op 7-7-7 en in de tunnel waar Diana werd vermoord, die opeens stopten met RECORDEN tijdens uur U

Toevallig
Gelukkig heeft Daniel Psenny, journalist bij Le Monde wat gefilmde.
En er waren heel veel media/TV mensen,acteurs enz. die hebben heel wat gezien en binnen uren alles overal op alle MSM TV kanalen vertelt hebben.

Toevallig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158149579
Ja, echt extreem toevallig dat er journalisten in Parijs zijn.

En als ze er niet waren geweest was het natuurlijk ook "extreem toevallig". Zo kan je altijd wel lekker boos zijn op de wereld O+
Conscience do cost.
pi_158151854
Ik zou wel verwachten dat de unit die is binnen gevallen tijdens de actie cams aanhad.Ik denk ook dat ze die hadden. Ik kan heel goed begrijpen dat die cam beelden niet gedeeld worden nu met de media.

Ik denk wel dat die beelden met de loop der jaren gaan uitlekken.
(maar wie wil dat zien dan ??? )

Ik persoonlijk heb er geen enkel belang bij om een filmpje te gaan kijken van een bloedbad wat wordt aangericht.

Take Care,
  donderdag 10 december 2015 @ 22:53:10 #36
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_158162700
quote:
12s.gif Op donderdag 10 december 2015 07:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja als die knuffel niet vastgemaakt is op de hoedenplank en er moet hard geremd worden dan kán die knuffel natuurlijk onder de pedalen komen waardoor je niet zo hard kan remmen als nodig zou zijn om die botsing te voorkomen he jogy :P
het is idd niet zo slim om bij voorbaat zaken uit te sluiten.
that is: wanneer je werkelijk geïnteresseerd bent in de ware toedracht.
Huig
pi_158165379
En in het IS topic tijdje geleden nog klagen dat het beeld te scherp was bij de executiefilmpjes.
Conscience do cost.
  vrijdag 11 december 2015 @ 01:22:15 #38
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158165397
Tingo heeft het liefst dat terroristen met een GoPro op hun hoofd rond lopen en/of alles live-streamen dmv Periscope heb ik 't idee.

[ Bericht 23% gewijzigd door jogy op 11-12-2015 14:23:32 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_158166200
Oh, en Tingo. Dat mensen nog snel konden wegkomen, nooduitgangen werden geopend. Had je kunnen, nee moeten, weten als je jezelf ook maar minimaal had ingespannen om informatie te krijgen. Je zou zeggen dar je tijd genoeg gehad hebt de laatste weken hiervoor.

[ Bericht 44% gewijzigd door jogy op 11-12-2015 14:29:07 ]
pi_158170353
En geld verdienen is misschien ook niet je prioriteit als de kogels om je oren vliegen en bommen afgaan, maar misschien is dat dus alleen maar omdat ik zo verschrikkelijk niet-dapper ben.
Conscience do cost.
  vrijdag 11 december 2015 @ 14:12:16 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158171336
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:53 schreef Orwell het volgende:

[..]

het is idd niet zo slim om bij voorbaat zaken uit te sluiten.
that is: wanneer je werkelijk geïnteresseerd bent in de ware toedracht.
Als je werkelijk geïnteresseerd ben, durf je ok verder te kijken dan de hoax-hypothese lang is. Nu gaat het alweer een paar pagina's over 'oooeeehh wat toevallig dit en ooooeeeehh kijk naar die foto en dan de linker pixel, die lijkt wel kom'. Maar gelukkig ziet het bloed er deze keer wel echt genoeg uit want daar heb ik jullie nog niet over gehoord, dat scheelt dan weer.

Ik ga het ook gewoon weer opschonen, ik vind het wel weer even best. Nogmaals, kom maar terug als je iets van substantie hebt en je het hol van de insinuaties uit bent gekropen.
Vrijheid
  vrijdag 11 december 2015 @ 14:32:58 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158171723
Botte bijl, wederom. Experiment om hoaxerij toch even toe te laten om te kijken wat er van komt heeft een resultaat behaald en dat resultaat is om te janken. Lesje geleerd. Weer terug naar de consequenties van de aanslag en eventuele verdachte zaken die verder reiken dan insinuaties zonder enige ondergrond.

Bedankt.
Vrijheid
pi_158220774
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je werkelijk geïnteresseerd ben, durf je ok verder te kijken dan de hoax-hypothese lang is. Nu gaat het alweer een paar pagina's over 'oooeeehh wat toevallig dit en ooooeeeehh kijk naar die foto en dan de linker pixel, die lijkt wel kom'. Maar gelukkig ziet het bloed er deze keer wel echt genoeg uit want daar heb ik jullie nog niet over gehoord, dat scheelt dan weer.

Ik ga het ook gewoon weer opschonen, ik vind het wel weer even best. Nogmaals, kom maar terug als je iets van substantie hebt en je het hol van de insinuaties uit bent gekropen.
Nogmaals, kom maar terug als je iets van substantie hebt en je het hol van de insinuaties uit bent gekropen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Dance99Vv op 13-12-2015 20:41:17 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 13 december 2015 @ 20:45:25 #44
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158223445
-edit-Voor de gene die hun post kwijt zijn. Reacties op verwijderde post verwijderd.
There is only one religion
pi_158235598
ma 14 dec 2015, 11:00
|
lees voor
Leraar aangevallen uit naam van IS
Parijs -
Een leraar is maandag in een voorstad van Parijs aangevallen door een gemaskerde man die zei van de terreurbeweging Islamitische Staat te zijn. De leraar was vroeg op de kleuterschool in Aubervilliers aanwezig om de schooldag voor te bereiden. Hij werd in de klas aangevallen door een man die hem met een hobbymes te lijf ging en zei dat het een waarschuwing was van Islamitische Staat.

De dader had volgens Franse media geen wapens bij zich toen hij de klas binnenging. Hij stak zijn slachtoffer met een hobbymes uit het lokaal. Hij is voortvluchtig. De Franse politie behandelt het incident voorlopig als een poging tot moord met terroristisch motief
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_naam_van_IS__.html

De frequentie van dit soort "incidenten"is gelukkig nog laag, maar als dit dagelijkse kost gaat worden
zijn de consequenties niet te overzien.
pi_158240209
Verhaal is verzonnen.
pi_158240303
Eindelijk een bevestigde hoax 8-)
Conscience do cost.
  maandag 14 december 2015 @ 17:36:39 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158240343
Heeft ze zich nuzelf neer gestoken?
Waarom?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158241629
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:26 schreef kalinhos het volgende:
Verhaal is verzonnen.
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:33 schreef ems. het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:36 schreef theguyver het volgende:
Heeft ze zich nuzelf neer gestoken?
Waarom?
[ afbeelding ]
:o Ja lees het nu ook, maar heeft iemand meer bronnen hierover, ook het waarom ben ik zeker geïnteresseerd in.
pi_158241734
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:33 schreef ems. het volgende:
:D
Ben zeer benieuwd naar zijn motieven. Aandacht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')