abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158472067
Komt die video weer. Is overigens totaal geen antwoord op de gestelde vraag.
Vraag: Waarom doen ze het, al die verwijzingen?
Lk, al Morpheus citerend: you have to see it for yourself, hier kijk anders mijn 3uur durende video nog eens.

Misschien is het leuk voor dit topic als je ook nog die zeldzame V for Vendetta video laat zien. Hollywood dit dat.

[ Bericht 13% gewijzigd door Dance99Vv op 23-12-2015 18:00:16 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158472085
@LK
Volgens mij is dat filmpje al eens eerder langsgekomen :X
pi_158472175
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:10 schreef kalinhos het volgende:
Komt die video weer. Is overigens totaal geen antwoord op de gestelde vraag.
Vraag: Waarom doen ze het, al die verwijzingen?
Lk, al Morpheus citerend: you have to see it for yourself, hier kijk anders mijn 3uur durende video nog eens.

Misschien is het leuk voor dit topic als je ook nog die zeldzame V for Vendetta video laat zien. Hollywood dit dat.
Ik zit gvd toch te antwoorden op Pennywise??
-
pi_158472282
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
@LK
Volgens mij is dat filmpje al eens eerder langsgekomen :X
Dat klopt.

En zolang (nieuwe) forummember vragen naar hoe die elite werkt dan zal die ook gelinkt blijven worden. Ditmaal was het Pennywise die ernaar vroeg... wat in de docu verteld wordt is zoveel, dat het nagenoeg niet onder woorden te brengen valt tenzij ik een uur ervoor uit trek om uit te leggen.

Heb niet zo'n zin om keer op keer per individu alles opnieuw te gaan uitleggen, terwijl 1 super-docu dat prima voor mij kan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lichtkogel op 23-12-2015 18:51:04 ]
-
  woensdag 23 december 2015 @ 17:27:09 #280
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_158472461
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:14 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik zit gvd toch te antwoorden op Pennywise??
Ja joh, ga ik ff een film van 2,5 uur kijken om een antwoord te krijgen op mijn vraag....
pi_158476721
Dat is ook de enige manier dat je antwoord gaat krijgen want iets uitleggen is taboe voor het mannetje. :P
Conscience do cost.
pi_158477943
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef kalinhos het volgende:
Snap je nou echt niet TheGuyver dat het voor mensen als Tingo extreem verdacht is als ze de setlist niet meer lied voor lied kunnen reproduceren als ze net een shooting hebben overleefd? Pfffff :Z

Ben vorige week naar Typhoon geweest. Denk dat ik 2u na afloop de volgorde van nummers niet eens meer wist, laat staan als dat concert achteafhet minst belangrijke was tijdens die avond
Nee - want het gaat meer over de official timeline en niet alleen over de setlist. Volgens alle MSM berichten,veel getuigen,slachtoffers,overlevenden,de EoDM drummer (en z'n broer) enz. hadden ze maar 5,5 nummers gespeeld.
9:00: Showtime
9:45/9:50: Attack - tijdens 't nummer 'Kiss the Devil'.

imo, de setlist veranderd is om in de official timeline/ verhaal te passen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158478102
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En waarom zou het pad dat jij bewandeld het correcte pad zijn?
Ik bij die simpele verhalen van jou juist het idee dat je het pad kiest van de disinformatie.
Zonder dat je het door hebt natuurlijk, maar je bent een makkelijk te paaien prooi voor die gene.
Dat claim ik niet en moet je zelf weten wat 'correcte' is. Ik ga niet mensen zowiezo aanvallen om dat ze de meeste officiele lezingen geloven. Ik plaats gewoon info - ik kom niet hier om ruzie te maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 23 december 2015 @ 21:07:08 #284
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158478296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat claim ik niet en moet je zelf weten wat 'correcte' is. Ik ga niet mensen zowiezo aanvallen om dat ze de meeste officiele lezingen geloven. Ik plaats gewoon info - ik kom niet hier om ruzie te maken.
Nee je plaatst opinies geen info, het is steeds" in mijn opinie" en "ik denk", " ik vind", zonder houdbare argumenten/info
There is only one religion
pi_158478357
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand dat kan..

Behalve Tingo want die is speciaal en die blijft ook gewoon voor de loop van een terrorist staan om zelf filmpjes of foto's te schieten.

Schock kan niet
je geheugen werkt ook nog prima na paniek situatie
en wat er ook gebeurd, zodra iemand op je schiet gewoon door filmen en foto's maken!

want dat is HEEEEEL logisch 8)7 :W o|O |:(
Dat heb ik nergens gesuggesteerd. Je hoeft niet 'voor 'n terrorist te staan' om 'n paar fotos te krijgen van 'WTF is going on'.Vele getuigen zeggen dat ze dachten dat 't deel van de show was. Waarom heeft niemand fotos van die 'deel van de show' genomen?
pi_158478617
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat ik trouwens opmerkelijk vind is dat ik van parijs en san Bernardino computeranimaties tegenkwam met het verhaal , Een brijant propagandatool om je verhaal te verkopen . Iets waar mensen zich een beeld van kunnen vormen en zich in kunnen leven .
ik denk dat we meer 'computer animaties' zien dat we denken - en sommige heel realistisch zijn.
pi_158478774
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gesuggesteerd. Je hoeft niet 'voor 'n terrorist te staan' om 'n paar fotos te krijgen van 'WTF is going on'.Vele getuigen zeggen dat ze dachten dat 't deel van de show was. Waarom heeft niemand fotos van die 'deel van de show' genomen?
Wie zegt dat we alle foto's in de openbaarheid hebben dan? Er zijn geloof ik 89 mensen gedood in die zaal, als die op hun toestel foto's hebben gemaakt of filmpjes dan zullen die niet zomaar naar buiten komen.

Ooit van Occam's Razor gehoord overigens?
pi_158478824
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ah, was het weer eens zo ver dat ze computeranimaties gebruikten..?

Dit zie je altijd weer terug komen om mensen de illusie te geven dat het ook als zodoende gegaan is.

Zelfde crap zagen we bij de bin Laden raid... ook computerbeelden. Waarom niet gewoon de beelden vrijgeven van de cameras waar de soldaten mee uitgerust waren zou je zeggen.
Oh ja - gedramatiseerde,echte true stories,gebaseerd op 'n waar verhaal docus soort stylee.
Oh jee, de infamous Bin Laden Death Raid...
pi_158478866
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:21 schreef ems. het volgende:
Dat is ook de enige manier dat je antwoord gaat krijgen want iets uitleggen is taboe voor het mannetje. :P
Ik leg alles uit en maak daarbij gebruik van videomateriaal en docu's.

Maar goed, je bent nogal wat selectief in lezen en wat lui van aard om zelf wat op te zoeken heb ik gemerkt.
-
pi_158478968
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:07 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee je plaatst opinies geen info, het is steeds" in mijn opinie" en "ik denk", " ik vind", zonder houdbare argumenten/info
Denk je ook dat de timeline niet belangrijk is?
pi_158479001
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik leg alles uit en maak daarbij gebruik van videomateriaal en docu's.
Je legt exact niets uit. Het enige dat je doet is video's neerplempen.
quote:
Maar goed, je bent nogal wat selectief in lezen en wat lui van aard om zelf wat op te zoeken heb ik gemerkt.
Ik zou hierop in kunnen gaan maar ...

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 23-12-2015 21:28:29 ]
Conscience do cost.
pi_158479013
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat dachten ze ja, voor een fractie van een seconde. Daarna had iedereen door dat het serieus was. Vanaf dat moment schakelt ieder mens over op de overlevingsmode, jij kennelijk op de joop-van-tellingen-mode.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158479187
-edit- offtopic.

[ Bericht 97% gewijzigd door Dance99Vv op 23-12-2015 21:36:38 ]
-
pi_158479213
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

je punt hier is echt bizar mager. Je hebt het jaar dat ik hier zit veel slechte punten gemaakt die onderuit werden gehaald, je zit wel.rock bottom denk ik.

Maar, wat zegt die timeline? Bezoekers dachten dus 5,6 nummers. En de setlist site zegt 10. Nou en? Die site is nirt volledig. Je kan zien dat er geedit is en die edits spreken vooral van 6 songs. En 6 songs in 40-45 minuten, zo is je 13x meegedeeld, das totaal niet vreemd.
  woensdag 23 december 2015 @ 21:35:52 #295
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158479354
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tuurlijk is die belangrijk, maar hoe jij het brengt is het van raakt kant nog wal want de playlist en de interactie met het publiek zijn variabele factoren, niet iets waar je je klok op gelijk kan zetten, wat jij dus wel probeert te doen.
There is only one religion
pi_158479467
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wie zegt dat we alle foto's in de openbaarheid hebben dan? Er zijn geloof ik 89 mensen gedood in die zaal, als die op hun toestel foto's hebben gemaakt of filmpjes dan zullen die niet zomaar naar buiten komen.

Ooit van Occam's Razor gehoord overigens?
Ik niet.

Dode mensen z'n laatste fotos heb ik niet over. Ik heb m'n twijfels ook over de enige 'aftermath' foto. Ik denk dat 't nep is. Wie heeft de foto genomen? Waar komt 't precies vandaan?

Ja,van Occams Razor heb ik wel gehoord.
Misschien heb je ook in 'n uitverkochte gig in 't Paradiso of zo geweest. In mijn ervaringen, kan niet zowiezo wegrennen - AK47's in da house of niet.
pi_158479500
Ik ga morgen naar Frankrijk *O*
pi_158479583
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik niet.

Dode mensen z'n laatste fotos heb ik niet over. Ik heb m'n twijfels ook over de enige 'aftermath' foto. Ik denk dat 't nep is. Wie heeft de foto genomen? Waar komt 't precies vandaan?
Dus de enige verklaring die bij jou opkomt is dat het nep is? Wauw. Wat een geweldige redenering, foutloos.
Je bedoelt namelijk de enige vrijgegeven aftermath foto.
quote:
Ja,van Occams Razor heb ik wel gehoord.
Misschien heb je ook in 'n uitverkochte gig in 't Paradiso of zo geweest. In mijn ervaringen, kan niet zowiezo wegrennen - AK47's in da house of niet.
Dat ligt er maar net aan, er zijn naast die doden ook vele gewonden gevallen, niet alleen aan schoten maar ook aan verdrukking in de paniek he.

Welke ervaring heb jij dan waarbij je in massa-paniek weg hebt moeten rennen?
pi_158480047
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:33 schreef kalinhos het volgende:

[..]

je punt hier is echt bizar mager. Je hebt het jaar dat ik hier zit veel slechte punten gemaakt die onderuit werden gehaald, je zit wel.rock bottom denk ik.

Maar, wat zegt die timeline? Bezoekers dachten dus 5,6 nummers. En de setlist site zegt 10. Nou en? Die site is nirt volledig. Je kan zien dat er geedit is en die edits spreken vooral van 6 songs. En 6 songs in 40-45 minuten, zo is je 13x meegedeeld, das totaal niet vreemd.
Dat jij dat denkt verbaast en/of boeit me niet.

Oh well, als jij denkt dat de 6 nummers van 3 minuten heeft 45-50minuten geduurt - fijn hoor.
Volgens mij EoMD zijn geen Lrynrd Skynrds,Led Zeppelins,Genesis,Yes enz. Maar ja, misschien hebben ze Bohemian Rhapsody-achtige versies van hun ontzettende slechte liedjes gemaakt....om hun eerste CD in 8 jaren te promoveren.
pi_158480124
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat jij dat denkt verbaast en/of boeit me niet.
Volwassen inhoudelijke reactie. Onweerlegbaar argument ook.

quote:
Oh well, als jij denkt dat de 6 nummers van 3 minuten heeft 45-50minuten geduurt - fijn hoor.
Volgens mij EoMD zijn geen Lrynrd Skynrds,Led Zeppelins,Genesis,Yes enz. Maar ja, misschien hebben ze Bohemian Rhapsody-achtige versies van hun ontzettende slechte liedjes gemaakt....om hun eerste CD in 8 jaren te promoveren.
Ja want de show begint overal altijd op tijd, er zitten natuurlijk geen momenten tussen nummers enzovoort.
Vooral ook lekker subjectief dat "slechte liedjes". Alsof dat relevant is. Er zijn ook optredens van Frans Bauer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')