Wellicht was dat al eerder het geval. John Adams had immers een hond die Satan heette, dus dat lijkt mij een duidelijk teken dat hij een satanist is en de wereld probeerde te domineren. En die man heeft dus meegeschreven aan de grondwet. Wat is de kans dan dat hij zijn geheime agenda níet mee probeerde te nemen? 1 op de 1.000.000.000?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:17 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
De Constitution is nog steeds de grondwet van de VS, echter, men is bezig deze te verscheuren en staat op het randje van een tirannieke staat te vormen. Als het second amendment komt te vervallen is het game-over.
totaal niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, maar als je daarbij in acht neemt dat de band die over San Bernardino zong optrad bij de mass shooting in Parijs en een week later in San Bernardino ook een shooting was, dan wordt de kans van toeval toch heeeeeel wat kleiner, dacht je niet?
Jahaaa... kom jij ff aanzetten met roddelblad eigenaar Piers Morgan!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
De founding fathers zouden in hun graf omdraaien als ze wisten wat voor wapens ze nu hebben.
Toen hadden ze een musket daarmee 4 kogels per minut afschieten.
Dat valt niet te vergelijken met nu..
[ afbeelding ]
Laat maar gaan... reddeloos.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, en wetten en tijden veranderen. Of ben jij van mening dat dat niet het geval mag zijn? Misschien moet je dan moslim worden.
[..]
Dat komt dan ook niet te vervallen. Dat is, nogmaals, een mindfart van je internetvrienden. Nooit is er gezegd dat ze "de wapens willen afnemen".
En is het nou echt zo vreemd om wapens ietwat te reguleren? Eerder in dit topic zeg je zelf nog dat het misschien wel handig is als niet iedereen zomaar een gun mag hebben.
kan je als je uitgelachen bent aangeven wat onjuist is aan Morgans uitspraak?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jahaaa... kom jij ff aanzetten met roddelblad eigenaar Piers Morgan!
1 of andere gladiool van een Engelsman die zich ff dacht te bemoeien met de grondwet van de VS.
Niet voor niks dat hij afgeserveerd is bij CNN.
Zie de video in post #218. Wordt ook dat onder handen genomen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef kalinhos het volgende:
[..]
kan je als je uitgelachen bent aangeven wat onjuist is aan Morgans uitspraak?
Nee hij geeft zijn mening er over,quote:Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jahaaa... kom jij ff aanzetten met roddelblad eigenaar Piers Morgan!
1 of andere gladiool van een Engelsman die zich ff dacht te bemoeien met de grondwet van de VS.
Niet voor niks dat hij afgeserveerd is bij CNN.
In Zwitserland hebben ze die wet ook. Gebeurt daar ooit weleens wat?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hij geeft zijn mening er over,
Net als ik mijn mening er over geef!
In de VS knalt men gewoon graag elkaar af.
Dat zit er in de afgelopen honderden jaren gewoon ingestampt.
Dit komt mede door die grondwet.
Elke mongool kan gewoon een wapen kopen!
Sommige staten zijn iets strenger er in maar de meeste niet.
leuke video, maar het maakt Morgan's quote niet onjuist.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:27 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zie de video in post #218. Wordt ook dat onder handen genomen.
Nee, er word terecht verwacht dat je moeite steekt in je YouTube dump posts. Dat is ook besproken in Feedback. Als jij je eigen verhaal er niet bij verteld, mag je niet verwachten dat men het filmpje gaat kijken. En dat doe ik dan ook niet.quote:
Dat nummer is in 2003 opgenomen, die band komt uit de regio dus hoezo is het vreemd dat ze er een nummer over hebben gemaakt?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:36 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het toeval is dat EodM een nummer erover heeft gemaakt en exact daar een shooting plaatsvindt, een week na Parijs. Wat zijn de kansen..? 1 op 1.000.000.000?
Nee echt nooitquote:Op woensdag 23 december 2015 11:28 schreef Lichtkogel het volgende:
Vroeger hadden ze nooit dit soort shootings, terwijl iedereen toen ook een klikklak thuis had liggen.
Waarom ga je niet lekker naar een ja-knikkers forum? Dan hoef je niet bang te zijn voor al die wilde mensen met hun eigen meningen en kan je lekker youtube filmpjes posten zodat je niet zelf hoeft na te denken. Dan kunnen de grote mensen hier ook meteen even rustig praten.quote:
Hier een mooie vid over de second amendment:quote:Op woensdag 23 december 2015 12:11 schreef Lichtkogel het volgende:
Hier een mooie vid over de second amendment:
Niet dezelfde.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
In Zwitserland hebben ze die wet ook. Gebeurt daar ooit weleens wat?
Dat doen de Amerikanen zelf ook: Wat zou amend(e)ment betekenen denk je?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:12 schreef Lichtkogel het volgende:
Ga jij ff lekker aan de Founding Fathers vertellen dat ze het verkeerd hadden
En wat zou dan de bedoeling van die signalen dan zijn volgens jou....?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:50 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Omdat ze vaker signalen afgeven in films/media voordat er aanslagen plaatsvinden.
9-11 waren tientallen signalen aan vooraf gegaan bijvoorbeeld.
Ik heb het al vaker gemeld hier, met die 'nieuwe' insteek op FOK! begint het soms op deze website te lijken.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet lekker naar een ja-knikkers forum? Dan hoef je niet bang te zijn voor al die wilde mensen met hun eigen meningen en kan je lekker youtube filmpjes posten zodat je niet zelf hoeft na te denken. Dan kunnen de grote mensen hier ook meteen even rustig praten.
Jajaja,jogy – ik weet dat ‘brainfart’ je lievelings woord is, maar daar gaat ’t niet om.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:11 schreef jogy het volgende:
[..]
De setlist van eodm op lowlands 2012
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-33dc0c21.html
De youtube
Duurt een uur en het komt dus precies overeen met wat ze zeiden maar dat past niet in je mislukte brainfart dus heb je er vast niets aan.
Denk je nou echt dat die mensen zich druk gaan maken om een setleist?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jajaja,jogy – ik weet dat ‘brainfart’ je lievelings woord is, maar daar gaat ’t niet om.
Is ‘Kiss the Devil’ de zesde of tiende nummer dat ze hebben gespeeld?
Denk je dat setlist.fm de goede setlist heeft of denk je dat alle getuigen,slachtoffers,overlevenden het allemaal fout hebben?
Als je hier kijken zie je ’n screenshot van ’n andere versie van zelfde site(setlist.fm)
http://fakeologist.com/fo(...)ovember-2015/page/5/
Waarschijnlijk de meeste setlists op setlist.fm wel goede zijn hoor.
Maar is toch vreemd dat ze hebben deze verkeerd?
Ik was gek op muziek,concerten,spelen enz. Ik heb zelf aardig wat gig recensies geschreven....ik was maar 15 en enorme fouten in setlists heb ik niet gemaakt.
En waarom zou het pad dat jij bewandeld het correcte pad zijn?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jajaja,jogy – ik weet dat ‘brainfart’ je lievelings woord is, maar daar gaat ’t niet om.
Is ‘Kiss the Devil’ de zesde of tiende nummer dat ze hebben gespeeld?
Denk je dat setlist.fm de goede setlist heeft of denk je dat alle getuigen,slachtoffers,overlevenden het allemaal fout hebben?
Als je hier kijken zie je ’n screenshot van ’n andere versie van zelfde site(setlist.fm)
http://fakeologist.com/fo(...)ovember-2015/page/5/
Waarschijnlijk de meeste setlists op setlist.fm wel goede zijn hoor.
Maar is toch vreemd dat ze hebben deze verkeerd?
Ik was gek op muziek,concerten,spelen enz. Ik heb zelf aardig wat gig recensies geschreven....ik was maar 15 en enorme fouten in setlists heb ik niet gemaakt.
Oh great - weer afwijkende,waardeloos info.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
een paar.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_about_Paris
Nee lees even wat er voor stond.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh great - weer afwijkende,waardeloos info.
Tingo gaf zelf in #42 Algemene Complotten topic dit aan:quote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En waarom zou het pad dat jij bewandeld het correcte pad zijn?
Ik bij die simpele verhalen van jou juist het idee dat je het pad kiest van de disinformatie.
Zonder dat je het door hebt natuurlijk, maar je bent een makkelijk te paaien prooi voor die gene.
Maw, hij benadert elk evenement als: dit moet wel fake zijn, nu ga ik aanwijzingen opzoeken waaruit dat kan blijken. Alle aanwijzingen en bewijzen die niet Tingo's kan opwijzen zijn waardeloos volgens hem. Vermoeiende man.quote:ga ook liever lezen.
Over deze laaste incident heb ik niet erg veel inverdiept.
Ik heb gewoon 'san bernardino drill' gegoogeld.
Er is veel over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |