abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158465179
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:17 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

De Constitution is nog steeds de grondwet van de VS, echter, men is bezig deze te verscheuren en staat op het randje van een tirannieke staat te vormen. Als het second amendment komt te vervallen is het game-over.
Wellicht was dat al eerder het geval. John Adams had immers een hond die Satan heette, dus dat lijkt mij een duidelijk teken dat hij een satanist is en de wereld probeerde te domineren. En die man heeft dus meegeschreven aan de grondwet. Wat is de kans dan dat hij zijn geheime agenda níet mee probeerde te nemen? 1 op de 1.000.000.000?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158465245
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:19 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, maar als je daarbij in acht neemt dat de band die over San Bernardino zong optrad bij de mass shooting in Parijs en een week later in San Bernardino ook een shooting was, dan wordt de kans van toeval toch heeeeeel wat kleiner, dacht je niet?
totaal niet.

Als je aanneemt dat de dag na de shooting het bewolkt was in Parijs, en het een aantal weken later ook bewolkt was in San Benardino wordt die kans van toeval toch heeeeeeel wat groter dacht je niet?

Je verbindt 2 zaken met elkaar die niets met elkaar van doen hebben. Ze maakten in 2009 een lied over een plek in hun buurt. Rhcp, opgezwolle, acda en de munnik, eminem etc doen en deden niet anders. Youp van t Hek maakte ooit een nummer over Waddinxveen en nu slaat zijn hart regelmatig een tik over. Toeval?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158465248
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

De founding fathers zouden in hun graf omdraaien als ze wisten wat voor wapens ze nu hebben.
Toen hadden ze een musket daarmee 4 kogels per minut afschieten.
Dat valt niet te vergelijken met nu..
[ afbeelding ]
Jahaaa... kom jij ff aanzetten met roddelblad eigenaar Piers Morgan! _O-

1 of andere gladiool van een Engelsman die zich ff dacht te bemoeien met de grondwet van de VS.
Niet voor niks dat hij afgeserveerd is bij CNN.
-
pi_158465275
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:19 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, en wetten en tijden veranderen. Of ben jij van mening dat dat niet het geval mag zijn? Misschien moet je dan moslim worden.

[..]

Dat komt dan ook niet te vervallen. Dat is, nogmaals, een mindfart van je internetvrienden. Nooit is er gezegd dat ze "de wapens willen afnemen".

En is het nou echt zo vreemd om wapens ietwat te reguleren? Eerder in dit topic zeg je zelf nog dat het misschien wel handig is als niet iedereen zomaar een gun mag hebben.
Laat maar gaan... reddeloos.
-
pi_158465281
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Kijk de vid.
Nee :)
pi_158465289
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

1 of andere gladiool van een Engelsman die zich ff dacht te bemoeien met de grondwet van de VS.
kan je als je uitgelachen bent aangeven wat onjuist is aan Morgans uitspraak?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158465379
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef kalinhos het volgende:

[..]

kan je als je uitgelachen bent aangeven wat onjuist is aan Morgans uitspraak?
Zie de video in post #218. Wordt ook dat onder handen genomen.
-
  woensdag 23 december 2015 @ 12:27:43 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158465386
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nee hij geeft zijn mening er over,
Net als ik mijn mening er over geef!
In de VS knalt men gewoon graag elkaar af.
Dat zit er in de afgelopen honderden jaren gewoon ingestampt.

Dit komt mede door die grondwet.
Elke mongool kan gewoon een wapen kopen!

Sommige staten zijn iets strenger er in maar de meeste niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158465406
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee hij geeft zijn mening er over,
Net als ik mijn mening er over geef!
In de VS knalt men gewoon graag elkaar af.
Dat zit er in de afgelopen honderden jaren gewoon ingestampt.

Dit komt mede door die grondwet.
Elke mongool kan gewoon een wapen kopen!

Sommige staten zijn iets strenger er in maar de meeste niet.
In Zwitserland hebben ze die wet ook. Gebeurt daar ooit weleens wat?
-
pi_158465478
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zie de video in post #218. Wordt ook dat onder handen genomen.
leuke video, maar het maakt Morgan's quote niet onjuist.
pi_158465525
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nee, er word terecht verwacht dat je moeite steekt in je YouTube dump posts. Dat is ook besproken in Feedback. Als jij je eigen verhaal er niet bij verteld, mag je niet verwachten dat men het filmpje gaat kijken. En dat doe ik dan ook niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 23-12-2015 13:41:19 ]
pi_158465609
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:36 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het toeval is dat EodM een nummer erover heeft gemaakt en exact daar een shooting plaatsvindt, een week na Parijs. Wat zijn de kansen..? 1 op 1.000.000.000?
Dat nummer is in 2003 opgenomen, die band komt uit de regio dus hoezo is het vreemd dat ze er een nummer over hebben gemaakt?

Jij wil gewoon dingen zien die er niet zijn

Ede Staal zong over het Hoogeland, nu zijn daar aardbevingen, wat zijn de kansen?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 12:40:18 ]
pi_158465742
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:28 schreef Lichtkogel het volgende:

Vroeger hadden ze nooit dit soort shootings, terwijl iedereen toen ook een klikklak thuis had liggen.

Nee echt nooit :')

En dit is nog maar een lijstje van "school shootings"

https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States
pi_158465864
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Laat maar gaan... reddeloos.
Waarom ga je niet lekker naar een ja-knikkers forum? Dan hoef je niet bang te zijn voor al die wilde mensen met hun eigen meningen en kan je lekker youtube filmpjes posten zodat je niet zelf hoeft na te denken. Dan kunnen de grote mensen hier ook meteen even rustig praten.
Conscience do cost.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:50:00 #240
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158465887
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:57:45 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158466066
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

In Zwitserland hebben ze die wet ook. Gebeurt daar ooit weleens wat?
Niet dezelfde.

Om te beginnen krijgt in Zwitserland iedere man na de vervulling van de dienstplicht een wapen mee naar huis. De bevolking wordt dus actief door de overheid bewapend, en iedere Zwitser krijgt een maandenlange cursus waarin hij onder andere leert met dat wapen om te gaan. Dit is iets heel anders dan zomaar toestaan dat onder iedere counter een doorgeladen wapen ligt.

Dit is totaaal anders dan in de VS!

daar kan elke mongool een wapen krijgen!
zonder training zonder het leger in te gaan.

Ja, Zwitserland is een relatief veilig land. Maar dat geldt ook voor Nederland. Het aantal overvallen in Zwitserland en Nederland is ongeveer gelijk, terwijl in Zwitserland ongeveer twee keer zo vaak wordt ingebroken. Opvallend is verder dat het aantal vuurwapendoden in Zwitserland ongeveer twee keer zo hoog* is als in ons land.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:01:37 #242
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158466167
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:12 schreef Lichtkogel het volgende:
Ga jij ff lekker aan de Founding Fathers vertellen dat ze het verkeerd hadden _O-
Dat doen de Amerikanen zelf ook: Wat zou amend(e)ment betekenen denk je? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:01:52 #243
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_158466170
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Omdat ze vaker signalen afgeven in films/media voordat er aanslagen plaatsvinden.

9-11 waren tientallen signalen aan vooraf gegaan bijvoorbeeld.
En wat zou dan de bedoeling van die signalen dan zijn volgens jou....?
Geef daar eens antwoord op...
pi_158466425
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom ga je niet lekker naar een ja-knikkers forum? Dan hoef je niet bang te zijn voor al die wilde mensen met hun eigen meningen en kan je lekker youtube filmpjes posten zodat je niet zelf hoeft na te denken. Dan kunnen de grote mensen hier ook meteen even rustig praten.
Ik heb het al vaker gemeld hier, met die 'nieuwe' insteek op FOK! begint het soms op deze website te lijken.

En wat sommigen ook blijkbaar denken, is dat FOK!BNW een waarheid subforum is of het subfora waar alles moet worden opgelost door de 'kenners'

Sommigen schijnen wel eens te vergeten dat ze op FOK!.nl zitten.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158466536
quote:
9s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:11 schreef jogy het volgende:

[..]

De setlist van eodm op lowlands 2012
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-33dc0c21.html

De youtube

Duurt een uur en het komt dus precies overeen met wat ze zeiden maar dat past niet in je mislukte brainfart dus heb je er vast niets aan.
Jajaja,jogy – ik weet dat ‘brainfart’ je lievelings woord is, maar daar gaat ’t niet om.

Is ‘Kiss the Devil’ de zesde of tiende nummer dat ze hebben gespeeld?
Denk je dat setlist.fm de goede setlist heeft of denk je dat alle getuigen,slachtoffers,overlevenden het allemaal fout hebben?

Als je hier kijken zie je ’n screenshot van ’n andere versie van zelfde site(setlist.fm)
http://fakeologist.com/fo(...)ovember-2015/page/5/

Waarschijnlijk de meeste setlists op setlist.fm wel goede zijn hoor.
Maar is toch vreemd dat ze hebben deze verkeerd?

Ik was gek op muziek,concerten,spelen enz. Ik heb zelf aardig wat gig recensies geschreven....ik was maar 15 en enorme fouten in setlists heb ik niet gemaakt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 23 december 2015 @ 13:22:12 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158466606
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jajaja,jogy – ik weet dat ‘brainfart’ je lievelings woord is, maar daar gaat ’t niet om.

Denk je dat setlist.fm de goede setlist heeft of denk je dat alle getuigen,slachtoffers,overlevenden het allemaal fout hebben?

Als je hier kijken zie je ’n screenshot van ’n andere versie van zelfde site(setlist.fm)

Ik was gek op muziek,concerten,spelen enz. Ik heb zelf aardig wat gig recensies geschreven....ik was maar 15 en enorme fouten in setlists heb ik niet gemaakt.
Denk je nou echt dat die mensen zich druk gaan maken om een setleist?
En de volgorde niet meer weten..

meen je dit nu serieus?

Stel voor je slaat met de auto over de kop en ik vraag aan jou welke 10 nummers je het laatst op de radio hebt gehoord,
pi_158466653
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

En waarom zou het pad dat jij bewandeld het correcte pad zijn?
Ik bij die simpele verhalen van jou juist het idee dat je het pad kiest van de disinformatie.
Zonder dat je het door hebt natuurlijk, maar je bent een makkelijk te paaien prooi voor die gene.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158466690
quote:
Oh great - weer afwijkende,waardeloos info.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 23 december 2015 @ 13:27:03 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158466722
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh great - weer afwijkende,waardeloos info.
Nee lees even wat er voor stond.
Druk maken over liedjes over een dorp, het is maar net wat je er van maakt.
pi_158466889
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En waarom zou het pad dat jij bewandeld het correcte pad zijn?
Ik bij die simpele verhalen van jou juist het idee dat je het pad kiest van de disinformatie.
Zonder dat je het door hebt natuurlijk, maar je bent een makkelijk te paaien prooi voor die gene.
Tingo gaf zelf in #42 Algemene Complotten topic dit aan:

quote:
ga ook liever lezen.
Over deze laaste incident heb ik niet erg veel inverdiept.
Ik heb gewoon 'san bernardino drill' gegoogeld.
Er is veel over...
Maw, hij benadert elk evenement als: dit moet wel fake zijn, nu ga ik aanwijzingen opzoeken waaruit dat kan blijken. Alle aanwijzingen en bewijzen die niet Tingo's kan opwijzen zijn waardeloos volgens hem. Vermoeiende man.

[ Bericht 15% gewijzigd door kalinhos op 23-12-2015 13:43:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')