Is toch ook een kwestie van vertrouwen, lijkt me? Bedoel aan de hand van iemands historie is het best prima om inzicht te krijgen op het risico dat iemand heeft gelopen. Zeker als eerdere tests ook negatief zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds niet veel zekerheid, bepaalde SOA's zijn na een paar maanden pas via tests aan te tonen.
En dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij een relatie gewoon beide laten testen in het begin.
Fair enough.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst maar eens die maanden zien te halen.
Voor de zekerheid vraag ik dit altijd op de eerste date. Wil er niet voor niets aan beginnen he.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:05 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar jij slikt dus ook niet in de eerste maanden?
You'd be surprisedquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:05 schreef tofastTG het volgende:
aan de hand van iemands historie is het best prima om inzicht te krijgen op het risico dat iemand heeft gelopen. Zeker als eerdere tests ook negatief zijn.
Heb je daar een bed voor nodig dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:06 schreef Rezania het volgende:
Op dat bed in de OP kan je dikke orgie houden.
En vingers gekruisd dat de ander niet buiten 't potje piest?quote:
Ik slik sowieso niet. En vertrouwen is zeker belangrijk, maar aangezien die tests ook niet 100% zijn vanaf het begin van besmetting weet hij het zelf dus ook niet zeker.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:05 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Is toch ook een kwestie van vertrouwen, lijkt me? Bedoel aan de hand van iemands historie is het best prima om inzicht te krijgen op het risico dat iemand heeft gelopen. Zeker als eerdere tests ook negatief zijn.
Maar jij slikt dus ook niet in de eerste maanden?
Wel lekker zacht. Waar anders dan, in de keuken?quote:
Natuurlijk, zoals jij eerder al opmerkte; seks is nooit helemaal veilig.quote:
M'n vriend en ik vertrouwen volledig op elkaars eerlijkheid.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En vingers gekruisd dat de ander niet buiten 't potje piest?
Tegen de muur omhoog jonguh, BAM!quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel lekker zacht. Waar anders dan, in de keuken?
Dat zou ook moeten. Utopisch gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend en ik vertrouwen volledig op elkaars eerlijkheid.
Jij hebt dan ook al 6 jaar een relatie. Ik zou in de eerste paar maanden zeker skeptisch blijven voor mijn eigen veiligheid. Mss beetje lullig, maar imo wel logisch.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend en ik vertrouwen volledig op elkaars eerlijkheid.
Klopt hoor. Alleen maar goed.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook al 6 jaar een relatie. Ik zou in de eerste paar maanden zeker skeptisch blijven voor mijn eigen veiligheid. Mss beetje lullig, maar imo wel logisch.
Spugen is ranzig, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik slik sowieso niet. En vertrouwen is zeker belangrijk, maar aangezien die tests ook niet 100% zijn vanaf het begin van besmetting weet hij het zelf dus ook niet zeker.
Ik heb nog nooit iemand klaargepijpt, dus spuug ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Spugen is ranzig, maar dat terzijde.
Ik en m'n vriend hebben nog nooit met condoom geneukt. Beide een aantal maanden voor de eerste keer seks getest, en daarna geen risicovol contact meer gehad. Maar daar moet je ook maar allemaal gewoon op vertrouwen.
Goeie incentive om het een positief topic te makenquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef Kaas- het volgende:
Wonderer, ik vind de TT een beetje depressief.
Dat lijkt me inderdaad vet kut. Juist om dit soort gedoe te voorkomen ben ik voor betere beschikbaarheid van truvada/prep.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop dat ik in 2016 niet meer met HIV geconfronteerd wordt.
2015 was het jaar van de HIV voor mijn vriendengroep en mezelf. Beste vriend maanden enorm in stress omdat ie echt door het oog van de naald gekropen is (en zijn huidige vriend helaas niet zo gelukkig geweest, want die heeft het dus wel).
En ik heb m'n persoonlijke spannende tijd ook wel gehad toen ik op een fokking website moest lezen dat de jongen waarmee ik (helaas onveilig, dom dom dom) naar bed ben geweest HIV had.
Nee. 2016 hopelijk iets minder van dat soort drama's
Maar ben (zijn) er daardoor wel dik bewuster van geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |