Ik heb het over Sapstengel die met oude al 500 x beantwoorde vragen komt die er niet toe doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zulke dingen zullen inderdaad nog wel vaker gebeuren.
En misschien los in haar achterzak.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef just me het volgende:
[..]
die kan dus, zoals al eerder gesuggereerd is, in het hoesje van haar telefoon gezeten hebben.
Wat er in zo´n pil zit is elke keer weer verassing.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef Markeerstift het volgende:
Als ze nog 2 andere drugs in haar systeem had denk ik een xtc pil, dan heeft ze MDMA en Speed in haar bloed
alles is mogelijk, ik heb hem altijd in mijn portemonnee, maar mijn ov-chipkaart dan weer bij mijn mobielquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:22 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En misschien los in haar achterzak.
Maar het maakt niet veel uit in het verhaal en de toedracht zeer waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:23 schreef just me het volgende:
[..]
alles is mogelijk, ik heb hem altijd in mijn portemonnee, maar mijn ov-chipkaart dan weer bij mijn mobiel
het zal je kind maar wezenquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar het maakt niet veel uit in het verhaal en de toedracht zeer waarschijnlijk.
Ik denk dat jij er meer van weet dat een meisje van 16 jaarquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:27 schreef schvvmert het volgende:
XTC kan geen kwaad is helemaal zuiver totdat je de do it yourself primitieve omstandigheden hebt gezien en vanwege gebrek aan grondstoffen worden er weer steeds nieuwe mengsels uitgevonden.
Hij weet er ook niet zoveel vanaf als ik zijn posts lees, maar bovendien kan een meisje van 16 met toegang tot internet zich heel goed informeren als ze dat zou willen. Dat zou ze ook moeten doen voor ze zoiets gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er meer van weet dat een meisje van 16 jaar
Ben er met opgegroeid, XTC bestond toen nog niet maar heb heleboel gozers naar de kloten zien gaan op speed vooral en daarna smack om tot rust te komen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er meer van weet dat een meisje van 16 jaar
je hebt er wel een handje van om je mening als feit te presenteren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het was een ongeluk, meid ver weg en aan het dwalen gegaan op spoor gaan lopen naar huis.
De wereld veranderd en ik blowde en zoop op mijn 16e en was ook regelmatig van padje af.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij weet er ook niet zoveel vanaf als ik zijn posts lees, maar bovendien kan een meisje van 16 met toegang tot internet zich heel goed informeren als ze dat zou willen. Dat zou ze ook moeten doen voor ze zoiets gaat gebruiken.
?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef Jaroon het volgende:
Daarnaast lijkt het wel duidelijk dat ze in de war was.
En met je reactie wil je zeggen dat...?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De wereld veranderd en ik blowde en zoop op mijn 16e en was ook regelmatig van padje af.
Met toffe beschermengel is het allemaal goed gekomen
Een ongeluk zit in klein hoekje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En met je reactie wil je zeggen dat...?
Gezien het tijdstip lijkt het me niet logisch dat ze zo laat pas een pilletje oid nam als ze niet veel later naar huis moest.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:33 schreef ootjekatootje het volgende:
De meeste hier gaan ervan uit dat ze in de tent wat gebruikt heeft, dat staat helemaal niet vast.
De eigenaar was zelf aanwezig, voerde een deurbeleid, heeft mee gezocht en de zaak heeft dus geen aantoonbaar verleden als drughol.
Wanneer je kijkt naar de route die Dascha heeft afgelegd dan zie je dat ze door de Neuweg is gelopen, die straat staat nu niet bekend om zijn geweldige reputatie. Er is al jarenlang overlast door patiėnten, gebruikers en hangvolk. Noem een opvang op en deze is te vinden in de Neuweg.
Waarom liep ze daar juist rond?
Wat ik bedoel te zeggen, dat het misschien in die tent gezocht moet worden maar daar buiten, dus ergens op haar route. Denk dat daar meer troep te vinden is, dan op een 16 plus feestje.
edit:
https://www.google.nl/web(...)20neuweg%20hilversum
Deels. Het is nog niet 100 bewezen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
?
Is een aanname die hier een eigen leven is gaan leiden.
Ik reageerde op:quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
je hebt er wel een handje van om je mening als feit te presenteren.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:10 schreef DeNiAs het volgende:
Hoe zijn de vorderingen in deze trieste afloop?
Wat zit er tussen aanname en feit?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Deels. Het is nog niet 100 bewezen.
We weten niet hoe laat ze naar huis moest, hoe ze naar huis zou gaan of dat ze daar mogelijk met iemand had afgesproken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef marsan het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip lijkt het me niet logisch dat ze zo laat pas een pilletje oid nam als ze niet veel later naar huis moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |